Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
- Autor:
- Kamil Buliński
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Prawda o sprzedaży
Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej zawarte mogą Ci się wydać momentami cierpkie, sarkastyczne i gorzkie, ale właśnie taki smak miewa sprzedaż. Handlowiec to zawód wysokiego ryzyka: momenty triumfu następują często po całej serii porażek. Klient powie stanowczo NIE, szef okaże dezaprobatę, Twojego konta nie zasili bardzo oczekiwana premia... W takiej sytuacji dobrze jest mieć wsparcie. Inspirację, taką jak ta książka. Wystarczy, że jej treść przepuścisz przez filtry własnych doświadczeń i wyciągniesz nauki właściwe dla siebie.Co ogranicza wysokość słupków sprzedażowych? Dlaczego handlowcy nie uczą się na własnych błędach? Jakie wymówki przeszkadzają w poprawie efektywności? Kim jest menedżer — władcą czy liderem? Czy każdy może zostać handlowcem i awansować? Jak mają się do rzeczywistości metody, sposoby i sztuczki sprzedażowe? Kim są trudni klienci i czy naprawdę istnieją? Czym jest zespól stresu posprzedażowego? Czego nie sposób dowiedzieć się o przyszłym pracowniku działu handlowego z rozmowy kwalifikacyjnej? — oto niektóre zagadnienia, o których chce opowiedzieć Ci Kamil Buliński. Jesteś gotów?
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%)
Ebooka "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Think TankRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak pisze autor – sprzedawca z 16-letnim stażem – „książka jest zbiorem obserwacji na temat sprzedaży (...), próbą rozprawienia się z mitami, półprawdami i oczywistymi banałami, które towarzyszą sprzedaży”. Wśród tematów, w które zagłębia się Kamil Buliński, znalazły się język korzyści, model ABC, etyka w sprzedaży czy też szkolenia sprzedażowe. Atutem książki jest refleksyjne usposobienie autora, który nie zadowala się „surfowaniem po powierzchni” ważnych zagadnień.
-
Recenzja: DobreRecenzje.pl Marek; 2016-05-16Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O co chodzi w sprzedaży? Czy każdy może zostać mistrzem sprzedaży? No i w końcu, jakie mity o sprzedaży możemy napotkać na swojej drodze w karierze handlowca? Te pytania możemy zadać po przeczytaniu samego tytułu. Czy odpowiedzi na nie uzyskamy po przeczytaniu tej książki? Zapraszam do lektury przedstawionej poniżej recenzji.
Sprzedaż to umiejętność, którą ludzie nauczyli się posługiwać bardzo dawno temu. Każdy z nas, choć jeden raz, coś kiedykolwiek sprzedał. Przechodząc przez galerie handlowe czy stoiska rozstawione na rynkach i jarmarkach, widzimy napisy, dźwięki i gesty zachęcające nas do kupna. Równie łatwo można zauważyć lepsze predyspozycje sprzedażowe jednych sprzedawców nad drugimi. Takie predyspozycje zależeć mogą od wielu czynników takich jak: humor, doświadczenie, nastawienie do ludzi, wiedza o sprzedawanym produkcie, szczęściu itd.
Książka „Sprzedaż bez mitów” to nie podręcznik. Zawarte są w niej opisy zachowań, przemyślenia i prawdziwe historie przedstawiane przez autora. Najważniejszymi jednak, zawartymi w tym tytule, są listy kroków przydatne w osiąganiu celów opisywanych w poszczególnych rozdziałach. Same rozdziały nie nakierują nas, czytelników, na sprzedażową autostradę, ale rozwieją wątpliwości i stereotypy związane z pracą wykonywaną przez różnej maści handlowców. Ważną kwestią zawartą w tej książce są opisy negatywnych zachowań, porażek, błędów popełnianych przez ludzi. Jak dobrze wiemy, najlepiej jest uczyć się na cudzych błędach szczególnie, jak z samej książki wynika, w tej właśnie branży.
Kamil Buliński to trener, konsultant zarządzania sprzedażą i mówca specjalizujący się w psychologii sprzedaży. Szkoli on zespoły handlowe w obszarach sprzedaży skutecznej i etycznej. Jest inicjatorem i współtwórcą projektów szkoleniowych dla handlowców i menadżerów sprzedaży.
Okładka „Sprzedaż bez mitów” jest kolorystycznie stonowana. Posiada umieszczone dodatkowe zdanie „Cała prawda o handlowaniu” odpowiednio opisujące omawiane tematy. Całość jest apetycznie przedstawiona i sprawia wrażenie profesjonalnej.
Książka jako całość prezentuje się dobrze. W moim mniemaniu brakuje przytaczania zagadnień teoretycznych. Historie przedstawiane przez autora są ciekawe, jednak nie tego oczekiwałem jako przedstawienia mitów sprzedażowych.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2435-0, 9788328324350
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-03-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2630-9, 9788328326309
- Data wydania ebooka:
- 2016-03-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 41656
- Rozmiar pliku Pdf:
- 961.5kB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- Kilka słów wstępu (9)
- Cel sprzedażowy nie jest sztuką samą w sobie (16)
- Przy wyznaczaniu celów należy pamiętać, że pracujemy z ludźmi i że ci ludzie mają te cele realizować (17)
- Jak reagować na frazę "sky is the limit"? (23)
- Po pierwsze, kreatywność (64)
- Po drugie, handlowiec jako przedstawiciel wywiadowni gospodarczej (65)
- Albert Mehrabian i jego triada (55 - 38 - 7) (113)
- Kult cargo w sprzedaży (115)
- "Ja nie poniosłem porażki, ja doświadczyłem" (117)
- Stożek doświadczenia Dale'a (119)
- Kilka refleksji na temat indywidualnych doświadczeń (124)
- Kilka słów o systemie sprzedaży i o zarządzaniu (128)
- Po pierwsze, plan na zespół (145)
- Po drugie, uznajmy, że brak dowodów nie jest dowodem braków (146)
- Po trzecie, odrzućmy mit wykształcenia (148)
- Kilka słów na koniec (165)
- Podziękowania (167)
Rozdział 1. Sprzedażowe "sky is the limit", czyli jak cele stają się... No właśnie, czym? (13)
Rozdział 2. Analfabetyzm w sprzedaży (27)
Rozdział 3. Sofizmaty w sprzedaży (35)
Rozdział 4. Jeżeli fakty świadczą inaczej, niż twierdzę, to tym gorzej dla faktów, czyli jestem zachwyconym władzą menedżerem sprzedaży (39)
Rozdział 5. Każdy może być handlowcem, nie każdy jednak chce nim być, czyli dlaczego nigdy nie powinienem zostać dyrektorem sprzedaży (49)
Rozdział 6. "Ludzka twarz", zagajenie i audiowizualne tortury, czyli dlaczego znęcamy się nad klientem, który przecież płaci nam co miesiąc pensję (59)
Rozdział 7. Dobry handlowiec skutecznym menedżerem sprzedaży, czyli José Mourinho i sir Alex Ferguson śmieją się światu w twarz (73)
Rozdział 8. Techniki, triki i inne sposoby na sprzedaż, czyli dlaczego mówienie językiem korzyści nie działa (81)
Rozdział 9. Trudny klient. Czy taki byt istnieje? (97)
Rozdział 10. Każdy handlowiec to dobry negocjator. Czyżby? (105)
Rozdział 11. ABC (Always Be Closing), czyli genialny Alec Baldwin dający mniej genialny przykład (107)
Rozdział 12. Jak słudzy pseudonauki robią handlowcom krzywdę (111)
Rozdział 13. Handlowiec po przejściach, czyli zespół stresu posprzedażowego (123)
Rozdział 14. Dlaczego fraza "handlowiec działający etycznie" wywołuje uśmiech politowania (135)
Rozdział 15. Jak sprawić, by rekrutacja handlowców nie była randką w ciemno (143)
Rozdział 16. Szkolenia sprzedażowe to przykry obowiązek i strata czasu! Dlaczego? (153)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu Kamil Buliński (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii