- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 283
- Czas nagrania:
- 10 godz. 26 min.
- Audiobook w mp3
Opis książki: Siła pozytywnych opinii
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
John JantschJohn Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.
Ebooka "Siła pozytywnych opinii" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Siła pozytywnych opinii" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Siła pozytywnych opinii" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Robert Michalak
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-774-6394-9, 9788377463949
- Data wydania audiobooka:
- 2011-09-16 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 17223
- Rozmiar pliku mp3:
- 274.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Rozdział 1: Fakty na temat polecania
- Fakt nr 1. Ludzie polecają, ponieważ czują taką potrzebę
- Fakt nr 2. Biznes zawsze wiąże się z ryzykiem
- Fakt nr 3. O nudnych firmach nikt nie opowiada
- Fakt nr 4. Przez wytrwałość i konsekwencję do zaufania
- Fakt nr 5. Marketing to system
- Najgorszy fakt związany z polecaniem
- Rozdział 2: Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze
- Rozwiązanie budzące największe zaufanie
- Pracownicy jak klienci
- Zatrudniaj z głową
- Szkol i wyznaczaj standardy
- Daj im narzędzia
- Otwarta księga
- Pracownik jako właściciel
- Kultura rozgłosu
- Mentalność typu daj, żeby dostać
- Oczekuj poleceń
- Ceny z górnej półki
- Przychodzący czy wychodzący?
- Krótszy cykl sprzedażowy
- Nastawienie na proces
- To, co czyni cię lepszym
- Rozdział 3: Droga do poleceń
- Cztery składowe marketingu
- Treści
- Kontekst
- Kontakt
- Społeczność
- Jakiego rodzaju działalność prowadzisz?
- Zespolony model biznesowy
- Cykl życia klienta idealnego
- Wiem
- Lubię
- Ufam
- Próbuję
- Kupuję
- Powtarzam
- Polecam
- Schemat kontaktów z klientem
- Współpraca w szerszej perspektywie
- Potencjalni klienci
- Klienci
- Partnerzy
- Dostawcy
- Pracownicy
- Uporządkuj swój marketing
- Rozdział 4: System poleceń spojrzenie ogólne
- Twoja autentyczna strategia
- Główna godna uwagi cecha wyróżniająca
- Jak stworzyć bezpieczną innowację?
- Idealny autor poleceń
- Polecenia przychodzące
- Sieć kontaktów klienci
- Sieć kontaktów partnerzy strategiczni
- Wypełnianie obietnicy
- Punkty wyjścia dla poleceń
- Rozdział 5: Autentyczna strategia
- Wyższy cel
- Nikt tak nie robi
- Bądź czerwonym liściem
- Prezentacja głównego elementu wyróżniającego
- Klient idealny wizualizacja
- Kluczowa historia
- Lider jako gawędziarz
- Składowe polecanej marki
- Liczy się nawet wiadomość o nieobecności
- Tajemny składnik: TTSTR
- Technologia delegowania
- Zarządzanie metodą otwartej księgi
- Ludzie jak pokonać opór
- Strategia twój plan działania
- Rozdział 6: Treści jako narzędzie marketingu
- Zabójczo skuteczna technologia
- Poglądowa biała księga
- Co powinno się w niej znaleźć?
- Świetne treści otwierają nawet strzeżone drzwi
- Spotkanie jako sposób na pozyskiwanie opinii
- Skąd tak naprawdę biorą się polecenia?
- Treści jako najbardziej wiarygodna forma reklamy
- Reklama internetowa jako narzędzie budowania świadomości treści
- PR dla rozgłosu
- Jak obłaskawiać dziennikarzy?
- PR jako narzędzie generowania poleceń
- Wystąpienia jako źródło kontaktów i rozgłosu
- Wejdź na mównicę
- Wpajanie zachowań biznesowych
- Źródła inspiracji dla treści
- Odpowiedni zestaw narzędzi i adaptacja
- Treści twój plan działania
- Rozdział 7: Strategie zespolenia
- Ośrodek i szprychy, w internecie i poza internetem
- Daj się odnaleźć w nowy sposób
- Najłatwiej poleca się firmy o naturze społecznościowej
- Networking w nowej odsłonie
- Wybrane narzędzia networkingowe
- Networking społecznościowy
- Pierwotne sieci społecznościowe
- Podtrzymywanie kontaktów to osobista sprawa
- W jaki sposób firma w dużym stopniu sieciowa może osiągnąć wzrost zaangażowania?
- Blog jako środek umożliwiający osiągnięcie zespolenia
- Ukryte korzyści z blogowania
- Założenie bloga
- Smutna blogowa rzeczywistość: nikt nie czyta twojego bloga
- Najlepsze praktyki blogowania
- Częstotliwość zamieszczania wpisów
- Bogactwo słów kluczowych
- Zaangażowanie
- Wielu autorów jednego bloga
- Podcasty i aktywność dziennikarska
- Materiały audio jako narzędzie obsługi klienta
- Materiały wideo jako element marketingowej codzienności
- Czas na e-lunch
- Publiczne rozwiązywanie problemów
- Słuchanie w erze cyfrowej
- Przykład systemu obsługi mediów społecznościowych
- Dwa razy dziennie
- Raz dziennie
- Co tydzień (pod koniec tygodnia)
- Co miesiąc
- Zespolenie twój plan działania
- Rozdział 8: Sieć kontaktów z klientami
- Liczba poleceń
- Konwersja potencjalnych klientów w autorów poleceń
- Nieograniczona wartość klientów
- Łatwość
- Karta praw klienta
- Instrukcja obsługi
- Nie wiedziałem, że tak się da!
- Jak sprzedać cokolwiek komukolwiek?
- Pozytywna niespodzianka
- Członkostwo jako klucz do lojalności
- Więcej niż dostawca
- Najlepsza miara sukcesu marketingowego
- Egzekwowanie odpowiedzialności od klientów
- Informacje o postępach
- O złe wieści też należy pytać
- Pierwsza myśl
- Nagrody dla adwokatów
- Wyposażenie zespołu
- Najlepsza motywacja do formułowania poleceń
- Rekomendacja zaangażowana
- Historie poleceń
- Budowanie społeczności klientów i społeczności rekomendacyjnych
- Tworzenie przestrzeni społecznościowej
- Wszyscy zajmują się obsługą klienta
- Sieć kontaktów z klientami plan działania
- Rozdział 9: Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi
- Tworzenie wartościowych sieci kontaktów
- Wybór członków zespołu strategicznego
- Zaproszenie do udziału
- Jak aktywować sieć kontaktów?
- Wspólny branding
- Warsztaty
- Współtworzenie treści
- Wspólny marketing
- Dziwna para
- Zaangażowana sieć kontaktów
- Edukowanie członków sieci kontaktów
- Rekomendacyjny poniedziałek
- Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi plan działania
- Rozdział 10: Gotowi do odbioru
- Jak sformułować prośbę o polecenie?
- Kiedy prosić?
- Jak sformułować prośbę o polecenie?
- Jakie wnioski możesz wyciągnąć na podstawie polecenia?
- Jak formułować rekomendacje?
- Angażowanie pracowników w funkcjonowanie machiny poleceń
- Podtrzymywanie kontaktów z wykorzystaniem technologii
- Organizacja działań związanych z podtrzymywaniem kontaktów
- Co klient z polecenia powinien wiedzieć?
- Co autor polecenia powinien wiedzieć?
- Uznanie w każdej fazie
- Informacje o postępach
- Publiczne podziękowania
- Gotowi do odbioru plan działania
- Rozdział 11: Konkretne kampanie rekomendacyjne
- Dwa świetne przykłady
- Usługi w zamian za reklamę
- Model rekomendacyjny oparty na partnerstwie non profit
- Popcorn dla rozgłosu
- Taktyka odwróconych opinii
- Rekomendacje ze strony docelowej
- Bierny system rekomendacji
- Tworzenie własnej sieci rekomendacyjnej
- Klient jako mentor
- Pozyskiwanie opinii klientów jako sposób na polecenia
- Niesamowita wartość
- Polecenia jako wydarzenie społecznościowe
- Systematyczne podtrzymywanie kontaktów jako sposób na pozyskiwanie rekomendacji
- Rozdział 12: Lapidarne sugestie
- Handel
- Usługi
- Wolne zawody
- Rozdział 13: Warsztaty
- Strategia twój plan działania
- Treści twój plan działania
- Zespolenie twój plan działania
- Sieć kontaktów z klientami plan działania
- Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi plan działania
- Gotowi do odbioru plan działania
- Spis treści
MT Biznes - inne książki
-
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Autor udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego sukcesu gospodarczego po 1989 roku, kiedy osiągnęliśmy najszybsze tempo wzrostu w Europie i jedno z najszyb-szych na świecie. Dzięki temu w ciągu życia zaledwie jednego pokole-nia Polska dołączyła do wąskiej grup...
Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, ...
Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawa...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with...
Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osob...
Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej prak...
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Siła pozytywnych opinii John Jantsch (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.