ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Servant Leadership w praktyce. Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
374
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-20%)
39,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.

W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn Fortune do rankingu 100 Najlepszych Pracodawców uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.

Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.

Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.

Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.

***

Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership (przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszym miejscu.

John Maxwell

Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami.

Robert E. Kelley

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ken Blanchard, Renee Broadwell

Dr Ken Blanchard jest jednym z najbardziej wnikliwych i wpływowych autorów w dzisiejszym świecie biznesu. Według "New York Timesa" to autor, którego książki sprzedają się najlepiej.

Prowadzi znaną firmę szkoleniową i konsultingową Ken Blanchard Companies. Z jego usług korzystają największe światowe koncerny, m.in.: Procter & Gamble, BMW, American Express, Johnson & Johnson, Toyota i wiele innych.

Miliony menedżerów w całych Stanach Zjednoczonych stosują jego metodę "zarządzania samym sobą w konkretnych sytuacjach".

Ken Blanchard, Renee Broadwell - pozostałe książki

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności