ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Krystian Dudek
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
320
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (23,22 zł najniższa cena z 30 dni)

27,32 zł (-15%)
23,22 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,22 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W procesie masowej komunikacji głównym partnerem rzeczników są dziennikarze. To oni, pełniąc rolę selekcjonerów i dysponując narzędziami o globalnym zasięgu, stanowią podstawowe ogniwo łączności z publicznością. Efektywna współpraca z nimi, budowanie i utrzymywanie wzajemnych korzystnych relacji, dopełniane monitoringiem przekazów medialnych i reakcji opinii publicznej, rozumiane jako szeroko pojęte media relations spoczywa na barkach rzeczników prasowych i specjalistów public relations, stając się ich priorytetem.

Należy jednak zaznaczyć, że chociaż większość osób nie zauważa różnicy między działaniami public relations i media relations, sprowadzając to pierwsze, szersze pojęcie do aktywności medialnej – rola rzeczników w komunikacji masowej wykracza dziś zdecydowanie i daleko poza ten obszar. Wiąże się bowiem z wieloma aktywnościami i dbałością o koherentny, eufoniczny przekaz płynący z organizacji. Stąd zarówno w literaturze przedmiotu, jak i praktyce dominuje podejście, zgodnie z którym funkcje rzecznika prasowego i PR-owca w praktyce utożsamiane są ze sobą.

Reasumując: problem badawczy przedstawiony w tytule niniejszej książki: „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej” stanowi prymarne zagadnienie funkcjonowania każdej organizacji w rzeczywistości medialnej. Zwiększanie ich roli stanowi odpowiedź na konieczność przewidywania i podążania za postępującymi wymogami konkurencyjnego rynku, a także wspomnianym popytem na krótkie, upraszczane przekazy fatyczne.

Wybrane bestsellery

Krystian Dudek

Wyższa Szkoła Humanitas - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności