Recenzje:
W książce 15 tajemnic zarządzania czasem autor postanawia przekonać nas, że czas jest naszym najcenniejszym zasobem, a następnie podaje wskazówki jak właściwie nim gospodarować. Dlatego też przeprowadził wywiady i ankiety z milionerami, olimpijczykami, wzorowymi studentami i uczniami oraz wieloma przedsiębiorcami. Wnioski ze swoich badań urozmaicone własnymi doświadczeniami podzielił na 15 tajemnic zarządzania czasem.

Każdy fragment opisujący sekret zarządzania czasem zawiera na końcu pytania, które może sobie zadać przedsiębiorca, osoba zajmująca kierownicze stanowisko, wolny strzelec, uczeń/student albo osoba pracująca w domu. Podpowiadają one w jaki sposób można wykorzystać wiedzę zawartą w danym rozdziale w zależności od tego kim jesteś. Następnie znajduje się opis sekretu w jednym zdaniu oraz informacja o dodatku. Wraz z książką otrzymujemy darmowy dodatek, który można pobrać z serwera wydawnictwa. W bonusie znajdziemy m.in. podsumowanie 15 tajemnic, planner dnia, czy arkusz najważniejszego zadania.

Poza opisem tytułowych 15 tajemnic książka zawiera jeszcze podsumowanie w formie połączenia wszystkich technik, dodatkowe 20 sztuczek pozwalających zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność opisy wskazówek udzielonych przez każdą z ankietowanych grup ludzi odnoszących sukcesy oraz 110 cytatów dotyczących zarządzania czasem.

W książce Kevina Kruse'a znajdziemy mnóstwo różnych pomysłów i idei. Myślę, że wiedzę zawartą w publikacji najlepiej wykorzystają przedsiębiorcy czy osoby zajmujące kierownicze stanowiska, ponieważ będą oni mogli zastosować i wypróbować praktycznie każdą wskazówkę. Jednak jest ona wypełniona tak wieloma radami, że na pewno każdy znajdzie w niej coś dla siebie.

praktykarownowagi.blogspot.com/ Praktykantka