Psychologia zarządzania w organizacji
- Autor:
- Anna Maria Zawadzka
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 304
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Psychologia zarządzania w organizacji
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Psychologia zarządzania w organizacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Psychologia zarządzania w organizacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Psychologia zarządzania w organizacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0667-3, 9788301206673
- Data wydania ebooka:
- 2020-03-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 119333
- Rozmiar pliku ePub:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.9MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- Część I. Kształtowanie kultury organizacyjnej trendy
- Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy
- Wprowadzenie
- Kultura czy klimat organizacyjny synonim czy antonim?
- Kategorie klimatu i kultury organizacyjnej na podstawie wybranych koncepcji
- Wpływ kultury w organizacji na wybrane aspekty funkcjonowania pracowników w pracy przegląd badań
- Kultura organizacyjna a system wartości pracowników
- Klimat organizacyjny a style sprawowania władzy
- Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowania się w środowisku pracy
- Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian
- Klimat organizacyjny a stres roli zawodowej
- Podsumowanie
- Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy
- Rozdział 2. Wielokulturowość w organizacji wyzwania dla zarządzania
- Wprowadzenie
- Trzy klucze porównań międzykulturowych
- Koncepcja wymiarów kulturowych Geerta Hofstedea
- Koncepcja wzorców zachowań projekt GLOBE
- Kultura jako system wspólnych przekonań
- Zarządzanie pracownikami w organizacji wielokulturowej rozwijanie inteligencji kulturowej
- Część II. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym kierunki
- Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach
- Wprowadzenie
- Kompetencje zawodowe przegląd podejść do zagadnienia
- Koncepcje kompetencji w ujęciu behawioralnym
- Koncepcje kompetencji w ujęciu psychologii różnic indywidualnych
- Dwupoziomowy Model Kompetencji Zawodowych propozycja własnej koncepcji
- Pomiar kompetencji zawodowych w dwupoziomowym Modelu Kompetencji zawodowych
- Zalety i ograniczenia dwupoziomowego Modelu Kompetencji zawodowych
- Zastosowanie kompetencji zawodowych w praktyce zarządzania potencjałem społecznym
- Opisy stanowisk
- Rekrutacja i selekcja
- Analiza potrzeb rozwojowych i ewaluacja działań rozwojowych
- Ocena okresowa pracowników
- System motywacyjny
- Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach
- Podsumowanie
- Rozdział 4. Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji
- Wprowadzenie
- Cele szkoleń z perspektywy budowania konkurencyjności firmy
- Przebieg i organizacja procesu szkoleniowego
- Metody uczenia się w organizacji
- Planowanie sesji szkoleniowych
- Podsumowanie
- Część III. Jednostka w organizacji nowe zagadnienia
- Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji przegląd problematyki i narzędzi pomiaru
- Wprowadzenie
- Źródła teorii zaangażowania
- Charakterystyka zaangażowania
- Zaangażowanie zawodowe a organizacyjne
- Czynniki osobnicze i sytuacyjne (organizacyjne)
- Zaangażowanie jako stan lub zespół zachowań
- Model zaangażowania jako stanu według Wilmara Schaufeliego
- Podstawowe założenia
- Zaangażowanie według Schaufeliego a inne podejścia
- Pomiar zaangażowania zalety i wady dostępnych narzędzi
- Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji przegląd problematyki i narzędzi pomiaru
- Zaangażowanie a funkcjonowanie organizacji i jednostki
- Podsumowanie
- Rozdział 6. Strategie pracy emocjonalnej konstrukcja i trafność Skali Pracy emocjonalnej
- Wprowadzenie
- Praca emocjonalna jako proces regulacji emocji podstawy teoretyczne SPE
- Konstrukcja Skali Pracy emocjonalnej (SPE)[6] Przygotowanie wstępnej puli pozycji
- Trafność czynnikowa SPE
- Podstawowe własności psychometryczne SPe
- Trafność Skali Pracy emocjonalnej (SPE)
- Czynniki indywidualne a praca emocjonalna: wpływ obserwacyjnej samokontroli, inteligencji emocjonalnej oraz płci
- Czynniki organizacyjne a praca emocjonalna: wpływ stażu pracy i czasu poświęcanego na kontakt z klientami
- Konsekwencje pracy emocjonalnej: wypalenie zawodowe i stan zdrowia
- Podsumowanie
- Załącznik
- Skala Pracy Emocjonalnej (SPE)
- Część IV. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki nowe możliwości i metody
- Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa przegląd pojęć i metod pomiaru
- Wprowadzenie
- Tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji przybliżenie pojęć
- Rola metafory w eksploracji wizerunku przedsiębiorstw
- Dynamika wizerunku i reputacji
- Pomiar reputacji przedsiębiorstwa przegląd metod
- Propozycja narzędzia do pomiaru symbolicznego wizerunku przedsiębiorstwa
- Podsumowanie
- Załącznik
- Skrócona wersja skali do badania osobowości organizacji
- Załącznik
- Pełna wersja skali do badania osobowości organizacji
- Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa przegląd pojęć i metod pomiaru
- Rozdział 8. O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji
- Wprowadzenie
- Pojęcie marki i wymiary wartości marki
- Perspektywa procesu podejmowania decyzji, czyli marka jako strategia wyboru
- Perspektywa procesu poszerzania ja-Marka jako koncepcja ja i styl życia
- Między marką produktu a organizacją jako marką marka ewoluująca
- Skuteczne zarządzanie marką marka jako polityka społeczna
- Podsumowanie
- Bibliografia
- O autorach
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w pu...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Psychologia zarządzania w organizacji Anna Maria Zawadzka (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.