Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
- Autor:
- Geoffrey A. Moore
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 7
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść — ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.William B. Lawson Sr.,
prezes i dyrektor generalny firmy Lawson Software
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.
Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.
Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Ebooka "Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (6) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Pierwszy Milion :: Forbes 2014-05-21Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To podręcznik. Jeden z nielicznych, który krok po kroku precyzyjnie tłumaczy proces wprowadzania na rynek nowego produktu. Niech jednak nie zwiodą was terminy „nowoczesny" i „każdy klient". Choć na pierwszy rzut oka adresatami tej książki są przedsiębiorcy internetowi, którzy śnią o podboju całego świata, to treści są na tyle uniwersalne, że przydadzą się do planowania całkiem małych podbojów: sąsiedniej dzielnicy, miasteczka, a nawet ulicy.
Prawdziwą wartością jest długa lista pytań, część oczywistych, których z racji ich prostoty przedsiębiorca sobie w ogóle nie zadaje, choć są fundamentalne dla jego biznesu!
Być może świata po tej tylko lekturze nie podbijesz, ale na pewno uporządkujesz swoje myślenie o biznesie. Polecamy. -
Recenzja: mamstartup.pl Adam Łopusiewicz, 2014-03-20Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bartek Gola ze SpeedUp Group, Michał Sadowski z Brand24 i Grzegorz Marczak z Antyweb polecają właśnie tę publikację. Ten ostatni we wstępie książki pisze: - Są książki, które porządkują naszą wiedzę o biznesie, inne wskazują ścieżki rozwoju, jeszcze inne podają przykłady na to, jak przetrwać w konkurencyjnym otoczeniu. Przeskoczyć przepaść łączy w sobie wszystkie te elementy.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna Miotk, 2013-09-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pożyteczna lektura dla startupowców i kierowników produktu.
Książka Geoffrey’a A. Moore’a „Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do klienta” może być źródłem inspiracji dla tych wszystkich, którzy wprowadzaja na rynek nowe produkty. Zarówno w ramach dużych organizacji, jak i małych, raczkujących firm w branży nowych technologii.
Autor książki pokazuje najtrudniejsze fazy w rozwoju każdego produktu, posługując się teorią dyfuzji innowacji Everetta Rogersa (więcej na jej temat możecie doczytać tu). Teoria ta mówi w skrócie, że odbiorcy nowych technologii dzielą się na kilka grup (innowatorów, wczesnych użytkowników, wczesną większość, późną większość i maruderów) i że kolejno przyswajają one nową technologię. Moore pisze, że najtrudniejsze w rozwoju każdego produktu jest pokonywanie faz przejściowych pomiędzy tymi grupami i doradza, jak się za to zabrać. Autor podkreśla, że od sprzedawania produktu ważniejsze są partnerskie relacje z klientami i podpowiada, jak je wypracować.
Książka zawiera również wiele przykładów z rynku amerykańskiego, czyli najbardziej dynamicznego rynku nowych technologii, skąd wywodzi się chyba większość światowych gigantów, ale też gdzie postęp technologiczny jest najszybszy i gdzie najwcześniej rodzą się przełomowe pomysły. Dlatego z pewnością warto go podpatrywać i uczyć się na błędach i sukcesach firm z niego się wywodzących. Dla mnie jest to na pewno książka, do której raz jeszcze wrócę. Na razie przeskanowałam ją dość szybko, ale to za krótko, aby dobrze przyswoić treści w niej zawarte i dobrze je przemyśleć. Publikacja ma jedną wadę – zbyt małe czcionki, co męczy wzrok i utrudnia lekturę. Korzystający z okularów do czytania będą wiedzieli, o co chodzi ;) -
Recenzja: promedia.biz.pl 2013-04-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Opracowanie innowacyjnego produktu to tylko początek długiej drogi, która nie zawsze kończy się sukcesem rynkowym. Z książki „Przeskoczyć przepaść” dowiemy się, jak wyjść nowoczesnym produktem do szerokiej grupy klientów, jakie narzędzia marketingowe zastosować oraz poznamy sposoby budowania relacji z konsumentami, które pomogą przełamać ich opór przed nieznanym. Autor udowadnia, że najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. Książka pokazuje, jak ten model działa w praktyce i jak można go użyć do własnych celów.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI .N, 2013-04-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak przeskoczyć przepaść, czyli droga do finansowego raju
Dwie skromne objętościowo, acz bogate treściowo książki Onepress proponuję tym Czytelnikom, którym marzy się - mówiąc delikatnie - znacznie lepsza kondycja finansowa niż obecnie. Oczywiście nie od najbliższego wtorku, czwartku czy soboty, kiedy organizowane są losowania Dużego Lotka, ale np. poprzez pomysł na udany biznes i jego pomyślną realizację.
„Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta" Geoffrey'aA. Moore'ato propozycja dla tych, którzy chcieliby wystartować na rynku nowoczesnych technologii, gdzie obecnie najszybciej można odnieść sukces, ale na którym jednocześnie trwa zażarta walka.
Autor proponuje na początek byśmy założyli, że wprowadzamy na rynek nowy produkt technologiczny i... - oczywiście odnosimy spektakularny sukces.
Ale nie dajmy się ponieść euforii, bo to dopiero początek. Teraz trzeba będzie przekuć „wczesny sukces" w realny zysk i - kierując się we właściwą stronę - zagwarantować sobie możliwość rozwoju firmy. I tu czeka nas tytułowy, solidny skok, by znaleźć się w odpowiednim nurcie sprzyjających okoliczności.
Jak to zrobić Tego już nie zdradzajmy. I tak - rozpoczynając tak interesującą lekturę -skończymy ją dopiero na ostatniej stronie...
Podobnie będzie, gdy sięgniemy po książkę, na okładce której widnieje dojrzały, zadowolony z siebie mężczyzna. To Bob Proctor - autor książki „Urodziłeś się bogaty" - który po raz kolejny udowadnia, że sukces to nie tylko sięganie po coś, czego jeszcze nie mamy, ale porządkowanie tego, co już jest w nas. Według sformułowanych przez Proctora zasad!
Podporządkowując się tym zasadom, dowiemy się m.in., czym powinny być dla nas pieniądze i jak przyciągać je do siebie. Autor podpowiada, jak zostać współtwórcą przeznaczenia, tworząc w umyśle obrazy pożądanego dobrobytu. Wyjaśnia, na czym polega „prawo przyciągania" dobrych rzeczy oraz czym jest „próżniowe prawo dobrobytu", kiedy musimy „odpuścić" stare, by zrobić miejsce dla „nowego".
Jest o czym czytać i nad czym się zastanawiać w drodze do... finansowego raju. -
Recenzja: http://jakubcyran.pl Jakub Cyran, 2013-03-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Są książki, których jeszcze do końca nie przeczytam, a już przekonuje znajomych, że muszą je kupić lub ode mnie pożyczyć jak skończę lekturę, bo są rewelacyjne i pomagają zupełnie inaczej spojrzeć na konkretny problem. Taką książką na pewno jest Przeskoczyć przepaść. Znam trochę fundusz SpeedUp i domyślałem się, że skoro ich logo pojawia się na okładce to zawartość książki musi być na odpowiednim poziomie i nie zawiodłem się. Od pierwszych stron czytelnik ma poczucie, że do tej pory całkowicie źle patrzył na marketing. Na to jak powinien wyglądać masowy produkt. Cieszył się, gdy na barcampach wspominano nazwę jego produktu. Nie myślał, że sukces jest dopiero wtedy, gdy o produkcie rozmawiać się na imieninach u babci.
Czy warto przeczytać?
Na pewno tak. Koniecznie każdy kto tworzy produkt powinien wręcz przestudiować tę książkę.
Z książki można dowiedzieć się jak przeskoczyć przepaść między poszczególnymi grupami ludzi i co zrobić, by produkt stawał się coraz bardziej masowy. Wiesz, że często walkę o klienta wygrywają produkty gorsze i droższe? Czemu tak się dzieje i co zrobić by to właśnie nasz produkt zajął pozycję lidera? Tego można dowiedzieć się w tej książce, kupa konkretnej wiedzy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
- Tłumaczenie:
- Michał Lipa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6295-1, 9788324662951
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-02-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6296-8, 9788324662968
- Data wydania ebooka:
- 2013-02-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 12290
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Spis treści książki
Wprowadzenie do uzupełnionego wydania (7)
Przedmowa (11)
Przedmowa do polskiego wydania (15)
Podziękowania (17)
Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)
Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)
O autorze (184)
Oceny i opinie klientów: Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta Geoffrey A. Moore (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii