Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym
- Autor:
- Marian Gorynia
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 504
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co ...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat stra...
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacja jest pokłosiem interdyscyplinarnych badań nad identyfikacją lokalnej polityki mieszkaniowej gmin wiejskich i wypełnia lukę w literaturze z zakresu socjologii, ekonomii i geografii społeczno-ekonomicznej. Autorzy posłużyli się metodą case study, opisując sześć podmiejskich gmin wiejs...
Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich
Anna Miklaszewska, Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Paweł Starosta
-
Jak dezinformacja infekuje umysły i jak się na nią uodpornić. Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wy...(31.49 zł najniższa cena z 30 dni)
35.09 zł
44.99 zł(-22%) -
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia - na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się...
Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie
(44.39 zł najniższa cena z 30 dni)29.95 zł
59.90 zł(-50%) -
Słynny pisarz, dzieląc się z czytelnikami swoimi opiniami, poglądami i obserwacjami, nie oszczędzał w felietonach nikogo: ani polityków, ani tak zwanych opiniotwórczych środowisk.(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.64 zł
38.00 zł(-22%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%)
Ebooka "Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-1621-4, 9788301216214
- Data wydania ebooka:
- 2021-01-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 165569
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.0MB
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- Część I. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania w biznesie międzynarodowym zagadnienia teoretyczno-metodologiczne
- Rozdział 1. Przedsiębiorstwo jako podmiot realnej gospodarki i przedmiot poznania naukowego
- 1.1. Przedsiębiorstwo jako podmiot sfery realnej
- 1.2. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania w naukach ekonomicznych
- Rozdział 1. Przedsiębiorstwo jako podmiot realnej gospodarki i przedmiot poznania naukowego
- Rozdział 2. Zakres pojęcia biznesu międzynarodowego
- Rozdział 3. Interdyscyplinarny charakter biznesu międzynarodowego
- Rozdział 4. Zagadnienie ekspansji zagranicznej a teorie przedsiębiorstwa
- Zakończenie części I
- Część II. Uwarunkowania kontekstualne zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw poziom globalny, regionalny i mezoekonomiczny
- Rozdział 5. Kontekst zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw globalizacja, antyglobalizacja, deglobalizacja, regionalizacja
- 5.1. Uwagi terminologiczne i metodologiczne
- 5.2. Przyczyny, przejawy i skutki globalizacji
- 5.3. Przyszłość globalizacji
- 5.4. Podsumowanie
- Rozdział 5. Kontekst zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw globalizacja, antyglobalizacja, deglobalizacja, regionalizacja
- Rozdział 6. Mezoekonomiczne uwarunkowania zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- 6.1. Konkurencja na (wewnętrznym) rynku branżowym model Portera
- 6.2. Koncepcja diamentu Portera
- 6.3. Czynniki internacjonalizacji i globalizacji branż model Yipa
- 6.4. Synteza modeli Portera i Yipa
- Zakończenie części II
- Część III. Główne obszary refleksji nad zagraniczną ekspansją przedsiębiorstw w naukach ekonomicznych
- Rozdział 7. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw a teoria handlu międzynarodowego i teoria zagranicznych inwestycji bezpośrednich
- 7.1. Teoria handlu międzynarodowego a zagadnienie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- 7.1.1. Paradygmat międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa (internacjonalizacji przedsiębiorstwa) a teoria handlu międzynarodowego
- 7.1.2. Przedsiębiorstwo w klasycznej teorii handlu międzynarodowego
- 7.1.3. Przedsiębiorstwo we współczesnej teorii wymiany międzynarodowej (teorii handlu międzynarodowego) nowa teoria handlu międzynarodowego i nowa nowa teoria handlu międzynarodowego
- 7.1. Teoria handlu międzynarodowego a zagadnienie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- 7.2. Teoria zagranicznych inwestycji bezpośrednich a zagadnienie zagranicznej ekspansji (internacjonalizacji) przedsiębiorstwa paradygmat zagranicznych inwestycji bezpośrednich a paradygmat zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa
- 7.2.1. Paradygmat zagranicznych inwestycji bezpośrednich
- 7.2.2. Przedsiębiorstwo w koncepcjach zagranicznych inwestycji bezpośrednich
- 7.2.2.1. Model cyklu życia produktu
- 7.2.2.2. Teoria oligopolu międzynarodowego
- 7.2.2.3. Teoria internalizacji
- 7.2.2.4. Eklektyczna teoria produkcji międzynarodowej
- 7.2.2.5. Teoria międzynarodowej transmisji zasobów
- 7.2.2.6.Teoria horyzontów globalnych
- 7.2.2.7. Teoria konkurencji globalnej
- 7.2.2.8. Teoria geobiznesu
- 7.2.2.9. Podsumowanie
- Rozdział 7. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw a teoria handlu międzynarodowego i teoria zagranicznych inwestycji bezpośrednich
- 7.3. Integracja teorii handlu międzynarodowego i teorii zagranicznych inwestycji bezpośrednich
- Rozdział 8. Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego (PM) z perspektywy historycznej
- 8.1. Oczekiwania w stosunku do koncepcji teoretycznych PM
- 8.2. Co to jest przedsiębiorstwo międzynarodowe?
- 8.3. Pierwotne/tradycyjne teorie/koncepcje PM
- 8.4. Nowoczesne/współczesne teorie/koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego na podstawie Pitelisa, Sugdena [eds. 1991]
- 8.5. Wczesne, niszowe, przejściowe teorie/koncepcje przedsiębiorstw międzynarodowych
- 8.6. Współczesne teorie przedsiębiorstw międzynarodowych na podstawie Ietto-Gillies [2005, 2011, 2019]
- 8.7. Współczesne teorie przedsiębiorstw międzynarodowych na podstawie Forsgrena [2008, 2013, 2017]
- 8.8. Podsumowanie
- 8.9. Współczesne teorie przedsiębiorstwa międzynarodowego na podstawie Cassona [2018]
- 8.10. Inne ujęcia istoty przedsiębiorstwa międzynarodowego
- Rozdział 9. Współczesne teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- 9.1. Model sekwencyjny i jego rozwinięcia
- 9.2. Internacjonalizacja niekonwencjonalna, internacjonalizacja symultaniczna
- 9.3. Internacjonalizacja w ujęciu podejścia sieciowego
- 9.4. Internacjonalizacja w ujęciu przedsiębiorczości międzynarodowej międzynarodowe nowe przedsięwzięcia i firmy born global
- 9.5. Internacjonalizacja perspektywa zasobów, wiedzy, umiejętności, kompetencji, zdolności i uczenia się
- Zakończenie części III
- Część IV. Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw motywy, definicje, poziomy, rodzaje i mierniki oraz pojęcie strategii globalnej
- Rozdział 10. Motywy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- Rozdział 11. Koncepcje i definicje strategii przedsiębiorstwa
- Rozdział 12. Poziomy strategii przedsiębiorstwa
- Rozdział 13. Strategia internacjonalizacji przedsiębiorstwa i strategia dezinternacjonalizacji oraz reinternacjonalizacji
- Rozdział 14. Rodzaje strategii internacjonalizacji
- Rozdział 15. Strategia konkurencyjna na rynkach zagranicznych
- Rozdział 16. Strategie funkcjonalne a ekspansja zagraniczna
- 16.1. Strategie lokalizacji działalności
- 16.2. Strategie marketingowe
- 16.3. Strategie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie międzynarodowym
- 16.4. Strategie finansowe i rachunkowości
- 16.5. Strategie w zakresie organizowania działalności przedsiębiorstwa międzynarodowego
- Rozdział 17. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- Rozdział 18. Strategia globalna przedsiębiorstwa
- Zakończenie części IV
- Część V. Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw sposoby wejścia na rynki zagraniczne
- Rozdział 19. Sposoby wejścia na rynki zagraniczne przegląd ogólny i typologie
- Rozdział 20. Eksport
- Rozdział 21. Kooperacja niekapitałowa licencjonowanie
- Rozdział 22. Kooperacja niekapitałowa franczyza
- Rozdział 23. Kooperacja niekapitałowa kontrakty menedżerskie
- Rozdział 24. Kooperacja niekapitałowa kontrakty na inwestycje pod klucz
- Rozdział 25. Kooperacja niekapitałowa kontrakty na poddostawy
- Rozdział 26. Kooperacja kapitałowa joint ventures
- Rozdział 27. Międzynarodowe sojusze strategiczne
- Rozdział 28. Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą własne filie i oddziały na rynkach zagranicznych
- Rozdział 29. Zróżnicowanie form zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- Rozdział 30. Ewolucja form obsługi rynku zagranicznego
- Rozdział 31. Kombinacja sposobów obsługi rynku zagranicznego alternatywa (substytucja) czy komplementarność (współwystępowanie)
- Zakończenie części V
- Aneks 1. Przykład zastosowania teorii kosztów transakcyjnych do analizy kwestii pośrednictwa w handlu zagranicznym
- A1.1. Wstęp
- A1.2. Charakterystyka teorii kosztów transakcyjnych
- A1.3. Problem pośrednictwa w handlu zagranicznym w ujęciu teorii kosztów transakcyjnych
- A1.4. Propozycje rozwiązania problemu w tradycyjnej literaturze ekonomicznej i marketingowej kryteria alokacji funkcji w układzie eksportowym
- A1.5. Wpływ czynnika skali działalności na strukturę układu eksportowego
- A1.5.1. Czynnik skali w odniesieniu do wielkości obrotów jednym towarem (czynnik koncentracji obrotów)
- A1.5.2. Czynnik skali w znaczeniu szerokości asortymentu
- A1.5.3. Czynnik skali w ujęciu transakcyjno-informacyjnym
- A1.5.4. Czynnik skali w ujęciu finansowo-kredytowym
- A1.6. Propozycja rozwiązania problemu z wykorzystaniem teorii kosztów transakcyjnych
- A1.6.1. Specyficzność zasobów
- A1.6.2. Niepewność
- A1.6.3. Częstotliwość
- Część VI. Metody wyboru sposobu wejścia na rynki zagraniczne
- Rozdział 32. Podstawowe modele, reguły i podejścia do wyboru strategii wejścia
- Rozdział 33. Kryteria wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne
- Rozdział 34. Metody wyboru oparte na rachunku ekonomicznym
- 34.1. Rachunek kosztów produkcji eksportowej i kosztów produkcji za granicą model Vernona
- 34.2. Wybór między eksportem zagranicznym a produkcją zagraniczną model Hirscha
- 34.3. Skala działań za granicą model Buckleya i Cassona
- 34.4. Model wyboru między eksportem, licencjonowaniem i inwestycją zagraniczną na bazie teorii eklektycznej model Roota
- 34.5. Prosta formalizacja wyboru sposobu prowadzenia działalności na rynku zagranicznym model Welcha, Benito i Petersena
- 34.6. Rachunek kosztów i korzyści kooperacji model Contractora i Lorangea
- 34.7. Model wyboru między licencją, aliansem strategicznym i filią model Contractora i Blakea
- 34.8. Rachunek kosztów transakcyjnych model Anderson i Gatignona
- 34.9. Kalkulacja opłacalności procedura Jeanneta i Hennesseya
- 34.10. Analiza strategii wejścia na rynki zagraniczne według Buckleya i Cassona rozszerzenie podejścia do internalizacji
- Rozdział 35. Metody wyboru oparte na etapie rozwoju i fazy internacjonalizacji
- 35.1. Faza cyklu życia produktu/branży model Vernona
- 35.2. Procedura wyboru adekwatnej fazy internacjonalizacji drzewo decyzyjne Brookea
- Rozdział 36. Metody wyboru wielokryteriowego
- 36.1. Model uproszczony Stonehousea, Hamilla, Campbella, Purdiego
- 36.2. Procedura Roota
- 36.3. Procedura Strathclyde
- Zakończenie części VI
- Część VII. Wątki normatywne i prospektywne zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- Rozdział 37. Ogólnogospodarcze konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw w sferze innowacyjności, produktywności i konkurencyjności gospodarki oraz rekomendacje dla polityki gospodarczej sprzyjającej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- 37.1. Założenia wstępne
- 37.2. Kanały wpływu: triada a współpraca gospodarcza z zagranicą mapa możliwości
- 37.3. Co na to teoria? Mapa wyjaśnień teoretycznych
- 37.4. Mapa wyników badań empirycznych
- 37.5. Mapa rekomendacji dla polityki gospodarczej
- 37.6. Podsumowanie
- Rozdział 37. Ogólnogospodarcze konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw w sferze innowacyjności, produktywności i konkurencyjności gospodarki oraz rekomendacje dla polityki gospodarczej sprzyjającej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
- Rozdział 38. Perspektywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i zalecenia dla strategii firm podejmujących ekspansję zagraniczną
- 38.1. Perspektywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
- 38.2. Zalecenia dla strategii firm podejmujących ekspansję zagraniczną
- Rozdział 39. Kryzysy gospodarcze a biznes międzynarodowy na przykładzie pandemii COVID-19 refleksje na gorąco
- 39.1. Jak poradzić sobie z koronawirusem?
- 39.2. Koronawirus niejeden ma wymiar
- 39.3. Przyszłość globalizacji czy pandemia COVID-19 zabije globalizację?
- 39.3.1. Istota globalizacji
- 39.3.2. Scenariusze rozwoju globalizacji
- Rozdział 40. Kierunki dalszych badań
- Zakończenie części VII
- Bibliografia
- O Autorze
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publikacji wobec głębokich zmian w globalnej rzeczywistości geopolitycznej i ekonomicznej w ciągu minion...
Zarys stosunków międzynarodowych Zarys stosunków międzynarodowych
Lubomir Zyblikiewicz, Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek
(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym Marian Gorynia (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.