ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Marian Gorynia
Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym Marian Gorynia - okładka książki

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym Marian Gorynia - okładka książki

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym Marian Gorynia - okładka audiobooka MP3

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym Marian Gorynia - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
504
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (62,98 zł najniższa cena z 30 dni)

94,00 zł (-20%)
75,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(62,98 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Wyjątkowo aktualna publikacja dotycząca zachowań przedsiębiorstw w sferze międzynarodowej współpracy gospodarczej. Cechą dzisiejszej gospodarki rynkowej jest względnie swobodny przepływ towarów i usług w skali międzynarodowej. Decydującą rolę w tych procesach odgrywają przedsiębiorstwa, które coraz częściej oprócz prowadzenia działalności na ich macierzystych rynkach wewnętrznych podejmują ekspansję na rynki zagraniczne. Książka jest dobrze osadzona w najważniejszych koncepcjach teoretycznych wyjaśniających ekspansję zagraniczną firm oraz uwzględnia najnowszą literaturę światową. Autor omawia m.in.: czynniki skłaniające firmy do wychodzenia na rynki zagraniczne, możliwe formy podejmowania działalności oraz metody służące do wyboru optymalnej formy ekspansji zagranicznej. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów studiujących na kierunkach związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą (międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa). Książka przydatna jest również dla nauczycieli prowadzących dydaktykę w tym zakresie. Publikacja stanowi wartość wykraczającą poza dotychczasowe naukowe oceny procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W polskiej literaturze ekonomicznej jest jedną z nielicznych kompleksowych analiz wieloaspektowej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw w ujęciu interdyscyplinarnym, w której co bardzo istotne przyjęto inkrementalną metodę prezentowania treści. Pracę cechuje konsekwencja badawcza, a także spójność i przejrzystość, co ma duże znaczenie dla rozprzestrzeniania jej treści zarówno w środowisku akademickim, jak również wśród pracowników firm działających w obszarze biznesu międzynarodowego. () stanowi doskonały materiał analityczny oraz drogowskaz przy planowaniu metod i sposobów ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw. Prof. dr hab. Bogusława Drelich-Skulska

Wybrane bestsellery

Marian Gorynia

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności