Proaktywny telemarketing
- Autor:
- Paweł Walczak
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Proaktywny telemarketing
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.
Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.
Wybrane bestsellery
-
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%)
Ebooka "Proaktywny telemarketing" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Proaktywny telemarketing" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Proaktywny telemarketing" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Proaktywny telemarketing (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2014-01-07Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie-zapewnia Paweł Walczak, socjolog, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży, a jednocześnie autor wydanego przez Onepress/Helion poradnika „Proaktywny telemarketing". Jednocześnie przestrzega, by - w kontekście biznesowym - nie mylić słowa „proaktywność" ze słowem „przedsiębiorczość" lub też utożsamiać go ze skutecznym działaniem. Bowiem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Co prawda proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak w tej książce autor skupił się na najtrudniejszej jej formie - telesprzedaży. A to dlatego, że jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczymy się działać proaktywnie, przeniesienie doświadczeń na inny grunt będzie już bardzo proste. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu mogą odnieść nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem, ale i w różnych innych formach docierające do klientów. Wydawnictwo Onepress / Helion proponuje jednemu czytelnikowi nieodpłatny egzemplarz prezentowanej książki. Aby mieć szansę go otrzymać, należy dziś w godz. 9-11 wysłać e-maila pod adres: kon-kurs@dziennik.lodz.pl, podając adres domowy, w temacie wpisując słowo „Proaktywny" oraz proponując lekturę zbliżonego tematycznie tytułu Wydawnictwa Onepress. Autora najciekawszej „recenzji" poinformujemy o sposobie odbioru nagrody.
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2013-10-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzwoń jak mistrz
Czy telemarketingiem zajmują się również ludzie czy tylko automaty? – zastanawiam się po kolejnej rozmowie ze zniechęconym i pozbawionym życia głosem w słuchawce, który usiłował sprzedać mi oprogramowanie do księgowania lub zaprosić na prezentację kołder wełnianych. – Nie, dziękuję, proszę zadzwonić za 10 lat. Albo za lepiej za 15… – odpowiadam i zrywam połączenie. Podobnie reaguje większość z nas, chyba że akurat to właśnie my wykonujemy zadania telemarketingowe.
Większość biznesu ubezpieczeniowego stoi na skutecznym telefonowaniu. Bez telefonu nie ma spotkania, a bez spotkania nie ma polisy. Takie są nieubłagane prawa natury. Czy możemy coś zrobić, żeby nasz rozmówca nie tylko nas nie znienawidził ani nie odesłał na przysłowiowe drzewo, ale z radością zgodził się na spotkanie?
Możemy kupić najnowszą książkę Pawła Walczaka pt. Proaktywny telemarketing. Autor dowodzi, że telemarketer musi najpierw sprzedać siebie, a dopiero potem produkt, usługę lub spotkanie. Musi wzbudzać sympatię, uśmiech, zaciekawienie, a nie irytację czy znudzenie. Telemarketer powinien być człowiekiem z atrakcyjną osobowością, wysokim poczuciem własnej wartości, sporą dozą poczucia humoru i dystansu do siebie.
Tego wszystkiego nie da się zrobić, recytując z pamięci skrypty rozmów sprzedażowych, które powstały jeszcze w latach 70. na rynku amerykańskim czy niemieckim. Świat się zmienił, ludzie się zmienili. Dziś dwóch na trzech Polaków pracuje w usługach i coś komuś sprzedaje. Wszyscy są bombardowani komunikatami marketingowymi i mają tego serdecznie dość. Dlatego na dzień dobry chcą odłożyć słuchawkę, powiedzieć „NIE” i mieć święty spokój.
Paweł Walczak przez kilka lat pracował w branży ubezpieczeniowej. W 2007 r. spełnił kryteria przyjęcia do Million Dollar Round Table – organizacji zrzeszającej najlepszych agentów życiowych na całym świecie. Po przeczytaniu jego książki wcale się nie dziwię, że tyle osób chciało się z nim spotkać i powierzyć mu kwestie finansowe. W Proaktywnym telemarketingu pokazuje krok po kroku, jak zbudować właściwą postawę, która znacząco zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu ze słuchawką w ręku.
Bitwa o każdą sekundę uwagi rozmówcy jest naprawdę ciężka. Żeby ją wygrać, powinieneś być jak japoński samuraj – spokojny, zrównoważony… i wspaniale wytrenowany. Być może będziesz musiał wykonać sto czy tysiąc telefonów, zanim osiągniesz właściwą biegłość. A trenując niewłaściwie, nawet przy milionowej próbie możesz stać w punkcie wyjścia i słyszeć głównie „nie, dziękuję”.
Książka Proaktywny telemarketing to pierwszy krok do skutecznego dzwonienia, które przynosi satysfakcję, a nie zwątpienie i przygnębienie. Przyda się każdemu sprzedawcy i menedżerowi, którzy chcą częściej słyszeć w słuchawce „TAK”. -
Recenzja: Eurostudent 2013-10-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka pokazuje, czym jest proaktywność i w jaki sposób sprawdza się ona w procesie sprzedaży, zwłaszcza w najtrudniejszym etapie tego procesu – w telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem, ale szerzej – sprzedawaniem. A przecież niemal każdy z nas będzie pracował z klientem.
-
Recenzja: callcenternews.pl 2013-10-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Proaktywność dla wielu z nas wydaje się być celem działania call center. To my wychodzimy do klienta z ofertą czy propozycją. Ale w praktyce proaktywność to często po prostu zwykła przedsiębiorczość lub po prostu skuteczne działanie. Okazuje się jednak, że skuteczne działanie to tylko efekt naszej proaktywności.
Autor książki „Proaktywny telemarketing” – Paweł Walczak w doskonały sposób prezentuje ideę proaktywnego telemarketingu. Pokazuje nam jak mamy się zmieniać, by odnosić sukcesy w sprzedaży przez telefon. Jego zdaniem proaktywność nie jest sama w sobie celem, a przyczyną, zapewniającą dostęp do zupełnie innego poziomu zrozumienia tematu sprzedaży przez telefon.
To doskonała książka dla szkoleniowców, coachów, kierowników sprzedaży. To wreszcie godna polecenia książka dla samych telemarketerów, którzy poważnie podchodzą do tematu sprzedaży telefonicznej i w tym aspekcie chcą się nadal intensywnie rozwijać.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7506-7, 9788324675067
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-09-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8550-9, 9788324685509
- Data wydania ebooka:
- 2013-09-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 14632
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.2MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Obsługa klienta
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Koncepcja postawy a proaktywność (9)
- Czym jest postawa? (15)
- Model nabywania umiejętności (21)
- Uważność a proaktywność (29)
- Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywności (49)
- Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)
- Społeczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
- Scenariusz początku rozmowy (92)
- Praca z obiekcjami (101)
- Przyjmowanie obiekcji (114)
Wstęp (5)
1. Czym jest proaktywność (9)
2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)
3. Faza sesji telefonicznej (83)
4. Faza regeneracji (153)
Epilog (163)
O autorze (165)
Podziękowanie (167)
Bibliografia (168)
Oceny i opinie klientów: Proaktywny telemarketing Paweł Walczak (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii