ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Mariusz Trojanowski
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
291
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (24,00 zł najniższa cena z 30 dni)

30,00 zł (-20%)
24,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,00 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia

Wybrane bestsellery

Mariusz Trojanowski

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności