ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Polski e-konsument - typologia, zachowania

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

34,90 zł (-50%)
17,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



Partner wydania:

Wybrane bestsellery

Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Magdalena Jaciow, Robert Wolny - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności