Personal branding 2.0. Cztery kr...

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Autor: 

Ocena:
   4/6  Opinie  (3)
Stron: 264
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Cena:
42,90 zł
Cena:
34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
42,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
34,90 zł

Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii

  • Rezultaty, które odmienią Twoje życie
  • Odkryj swoją markę
  • Wykreuj swoją markę
  • Zaprezentuj swoją markę
  • Utrzymaj swoją markę
Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
Gary Vaynerchuk,
założyciel i prowadzący Wine Library TV

Moc Twojej marki

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!

Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)

Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.



Dan Schawbel jest partnerem zarządzającym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej liczące się media, takie jak Reuters i Fox Business, został uznany za najlepszy w rankingu Careerbuilder, a także znalazł się na liście Top 30 bloga marketingowego AdAge. Schawbel jako człowiek spoglądający w przyszłość był jednym z siedmiu pierwszych blogerów, którzy stworzyli własną aplikację na iPhone"a. W wieku dwudziestu sześciu lat został najmłodszym redaktorem "BusinessWeek". Na stałe współpracuje z WSJ.com, wydawcą "Personal Branding Magazine". Jest też felietonistą w "Metro US". Jego teksty pojawiały się w ponad 150 różnych mediach, takich jak "New York Times", "Wall Street Journal", CBS, Fox, ABC, NPR, "USA Today" i "Details".

Przedmowa (7)
Wprowadzenie (9)
Część I: Narodziny osobistej marki (13)
Rozdział 1. Marka, czyli TY! (15)
Rozdział 2. Pokolenie Y idzie do pracy (39)
Rozdział 3. Dowódca - czyli Ty (45)
Rozdział 4. Aspekty tworzenia osobistej marki (55)
Część II: Cztery etapy dowodzenia karierą (101)
Rozdział 5. Etap 1. - Odkryj swoją markę (103)
Rozdział 6. Etap 2. - Stwórz swoją markę (137)
Rozdział 7. Etap 3. - Zaprezentuj swoją markę (171)
Rozdział 8. Etap 4. - Utrzymaj swoją markę (189)
Część III: Teraz Ty dowodzisz (205)
Rozdział 9. Branding osobisty dla poszukujących pracy (207)
Rozdział 10. Podbój rynku pracy (217)
Rozdział 11. Rezultaty, które odmienią Twoje życie (229)
Podziękowania (243)
Słowniczek brandingu osobistego (245)
Bibliografia (253)
O autorze (259)

Najczęściej kupowane razem:

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki plus Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy plus Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach
Cena zestawu: 124,77 zł 146,80 zł
Oszczędzasz: 22,03 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki plus Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw plus Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
Cena zestawu: 96,80 zł 113,89 zł
Oszczędzasz: 17,09 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
6
(0)
5
(0)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 4 

Książka wartościowa choć dla osób, które interesują się marketingiem od pewnego już czasu, nie będzie przełomowym odkryciem. Autor pokazał jak wykorzystać dość dość powszechnie znane narzędzi marketingu do autopromocji. Stworzył z nich strategię, która w jego przypadku zadziałała. Może również w naszym ;)
  Ocena : 4 

Ważne dla każdego specjalisty - który jest zainteresowany rozwojem swojej kariery ale niekoniecznie się na tym zna. Trochę nudny styl pisania ;)
  Ocena : 4 

Autor co prawda nie odkrywa Ameryki twierdząc, że budowanie marki osobistej to kluczowa sprawa na obecnym rynku pracy... ale i tak warto zajrzeć do tej książki. Irytujące jest natomiast to, że ebook zawiera sporo tabel, które są nieprawidłowo wyświetlane i czasami tylko zmniejszenie czcionki pozwala obejrzeć całą tabelę.
płatności onepress.pl