ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta (5)

45

2013-06-24
bez podpisu
Dobra pozycja. W końcu pozycja która w sposób szczegółowy opisuje tę nowoczesną dziedzinę marketingu. Dzięki za opisanie w sposób fachowy i zrozumiały ciekawych przypadków - mam nadzieję że zaowocują w mojej działalności.
2013-06-24
bez podpisu
Wiele przykładów, sporo wyników badań, wszystko podane w przemyślany sposób. Jedna z ciekawszych książek.
2013-06-24
bez podpisu
Świetna książka polecam każdemu kto ma do czynienia w jakimkolwiek stopniu z marketingiem.
2013-01-02
bez podpisu
Książka ok.
2013-06-13
bez podpisu
Książka jest ładnie napisana, ale niczego nie wnosi. Widać, że autor nie zna się na dziedzinie neuronauk. Tacy ludzie nie powinni pisać książek, a tym bardziej nie powinni reklamować swojej firmy, bo może im tylko zaszkodzić.