ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (8)

45

2011-03-14
Tobiasz Maliński , Księgowy
Świetna książka, pokazująca dynamicznie zmieniające się sposoby marketingowe, które są coraz skuteczniejsze. Najbardziej podobały mi się rozdziały poświęcone konwersji odwiedzających w potencjalnych klientów oraz model VEPA. Wystarczy ją przeczytać i zacząć stosować w praktyce treści w niej zawarte, aby odnieść marketingowy sukces. Nie potrzeba niczego więcej.
2010-08-30
Darek
Książka konkretna i na temat. Większość osób myśli, że wypromowanie swojego sklepu internetowego czy strony internetowej będzie wymagało wielkich nakładów gotówki na przygotowywania marketingowe. Tymczasem w tej książce opisano gdzie dziś szukać klientów. Zapewne każdy słyszał o takich serwisach internetowych jak: YouTube, Google, Facebook, RSS, blogi itd. To są bezpłatne serwisy, najczęściej odwiedzane przez ludzi, każdy może się zarejestrować. I właśnie w tej oto książce opisano w jaki sposób bezpłatnie promować się w tych serwisach aby przyciągnąć klientów na swoją stronę, zachęcić do zakupu.
2010-08-13
Jarosław Jopek
Chyba pierwsza w Polsce pozycja dotykająca tego tematu. W prosty i przystępny sposób pokazuje jak w praktyce zaistnieć w sieci. Cała filozofia inbound marketingu jest spójną koncepcją łączącą elementy marketingu w wyszukiwarkach, coraz modniejszych mediów społecznościowych oraz blogosfery. Autorzy pokazują jak praktycznie wykorzystać te elementy do przekształcenia strony www w marketingowe centrum spotkań. Jak wykorzystać mediasferę społecznościową do przyciągania klientów do siebie. Jeśli ktoś chce prowadzić biznes w sieci i nie ma wypchanego potrfela - pozycja obowiązkowa. Więcej na www.inbound-marketing.pl
2010-09-20
Wojciech Stępkowski , właściciel firmy
Wiele osób w wieku 50+ spośród tych z którymi mam przyjemność robić interesy, słysząc pojęcia SEO, domena, subdomena, link i inne z internetowej nomenklatury, mówi: to nie dla mnie, ja tego nie rozumiem, to dla młodych itp. Inbound Marketing jest właśnie dla takich osób napisany. Krok po kroku prowadzi za rączkę zapoznając praktycznie z kolejnymi zagadnieniami.
2014-09-17
Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
Źródło całkiem przyzwoitych inspiracji dla każdego marketera, który pochłania świat internetowy i przekłada swoją wiedzę na efektywny biznes... Rzetelna wiedza, dobra pozycja...
2010-08-23
Mirek , współzałożyciel
Inbound marketing bardzo przyciągnął moją uwagę, ponieważ sam szukam ciekawych wskazówek i sprawdzonych rozwiązań dla swojego pomysłu na biznes. Od kilku miesięcy budujemy serwis www.iParagony.pl i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że wskazówki zawarte w tej książce bardzo nam się przydały! Polecam.
2010-09-03
bez podpisu
Książka dotyka dość ogólnikowo elementów marketingu internetowego i rozgłosu w social networkingu. Niestety, zbyt mało szczegółowych informacji. Dla przykładu, nie da się wdrożyć taktyki SEO na tyle dobrze, by uzyskać wymierne efekty, dzięki informacjom zawartym w książce. Tematyka Facebooka również została opisana bardzo ogólnie, bez specyficznych metod jego wykorzystywania. Ogólnie nie najgorzej, natomiast jeśli czytelnik książki oczekuje konkretnego know-how na polu marketingu internetowego, prawdopodobnie się zawiedzie.
2015-06-07
Yana Granovskaya , prywatny przedsiębiorca
Jestem rozczarowana! Mam wrażenie że książka została piasana w sposób taki, że na początku powstało kilka akapitów z podstawowymi informacjami, a później to wszystko "rozcieńczało się" słowami do wielkości książki. W którymś momencie złapałam się na tym że podkreślam jednakowe zdania. A ta część wysławiająca wikipedię jest żałosna. No każdy mały wam powie, że to nie jest źródło godne uwagi. Książka na pewno nie jest warta pieniędzy, które kosztuje. Ogólnie, mało pomocna.