ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien (9)

55

2012-08-06
bez podpisu , KADROWA
Rewelacyjna książka. Mam zamiar przeczytać ją ponowne. POLECAM
2011-09-13
Mirosław Gądek , Specjalista ds. Administracji HR
Niezbędnik każdego pracownika. studenta wchodzącego na rynek pacy, osoby zatrudnionej w korporacji. Warto przeczytać i stosować w codziennym życiu oraz relacjach zawodowych. Polecam:)
2013-09-12
bez podpisu
naprawdę polecam wszystkim
2008-07-04
bez podpisu
W końcu ktoś zebrał cały "pracowniczy bon-ton" w 1 miejsce.
2008-09-28
Elżbieta
Świetna książka, zawiera praktyczne rady przydatne w pracy i w życiu codziennym.
2014-02-13
bez podpisu
Dwa razy przeczytana i za każdym razem wyciągam coś nowego. Jedna z autorek wcześniej była fotografem i dzięki temu nauczyła się obserwować ludzi. Ta obserwacja pokusiła ją do przekwalifikowania się z stała się obserwatorem na skalę światową, nauczającym o ludzkich zachowaniach, uczy jak zachowywać się w świecie biznesu. Nie wszystko jeszcze wiemy o etykiecie w biznesie, a jeśli wydaje nam się, że wiemy, to warto sobie przypominać. Motto książki: "Zwracaj uwagę na szczegóły!"... bo jak Cię widzą w biurze, tak Cię oceniają także poza nim :)
2014-09-09
Łukasz P.
Książka niezła i przydatna... przede wszystkim dla osób obracających się w środowisku korporacyjnym. Niestety nie uwzględnia różnic kulturowych, ani niuansów językowych. Rozdział o korespondencji w zasadzie jest bezużyteczny. Nadal czekam na porządną pozycję z tej dziedziny, ale napisaną przez Polaka.