- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 9
- Stron:
- 152
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: NLP. Wpływ na siebie i innych
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować, konieczne jest dogłębne zrozumienie rzeczywistych procesów zachodzących podczas porozumiewania się. Dzięki NLP można maksymalnie zwiększyć korzyści płynące z kontaktów interpersonalnych, i to nie tylko na gruncie zawodowym.
Każdy, kto zrozumie założenia NLP, opanuje podstawowe techniki i nauczy się wykorzystywać te informacje w sposób efektywny, może oczekiwać znaczącej poprawy zarówno w relacjach zawodowych, jak i prywatnych.
Ta książka, zawierająca wiele praktycznych przykładów i ćwiczeń, pomoże Ci osiągać lepsze rezultaty w pracy. Nauczysz się:
- definiowania właściwych celów i kierunków działań;
- budowania korzystnych relacji ze współpracownikami i partnerami w interesach,
- modelowania sposobu myślenia w taki sposób, aby osiągnąć większą samokontrolę i kierować własnymi zachowaniami.
Jeżeli dążysz do doskonałości w procesie komunikacji, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej omówienie technik NLP, które pomogą Ci w budowaniu relacji międzyludzkich.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%)
Ebooka "NLP. Wpływ na siebie i innych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "NLP. Wpływ na siebie i innych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "NLP. Wpływ na siebie i innych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Develop Your NLP Skills
- Tłumaczenie:
- Marta Kącka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1615-2, 8373616152
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-09-01
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2565
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Uznane za odczytane (7)
- Presupozycje (8)
- Modelowanie (14)
- Sposoby na zwycięstwo (17)
- CBZTM - co będę z tego miał? (18)
- Wywieranie wpływu w sposób uczciwy (19)
- Korzystanie z tej książki (20)
- Rozwijanie umiejętności NLP (20)
- Mapa nie jest terytorium (25)
- Gdyby mapy były prawdziwe, wszyscy bylibyśmy gdzie indziej! (27)
- Mapa firmy czy rzeczywistość wirtualna? (29)
- Wszyscy za jednego i...? (30)
- Kwestia wyboru (31)
- Dążenie do doskonałości (32)
- Czego tak naprawdę chcesz? (33)
- Siła dobrze sformułowanego celu (34)
- Patrz, słuchaj lub czuj (35)
- Jak wygląda, brzmi i jaki jest w dotyku sukces? (37)
- Dąsać się, czy się nie dąsać - oto jest pytanie (38)
- Przejmowanie kontroli (39)
- Niezbędna więź (41)
- Nie jestem numerem... (41)
- Jestem wolnym człowiekiem! (42)
- Zawrócenie fali (43)
- Czas i miejsce (44)
- Podążaj za prowadzącym (47)
- Ton i tempo (48)
- Znajome tempo (48)
- Jest coś w twoim sposobie poruszania się (49)
- Proszę patrzeć na moje dłonie (50)
- Tędy droga (53)
- Prowadzenie do zwycięstwa (54)
- Krzyczysz na mnie? (54)
- Użyj kotwicy! (57)
- Im wyżej, tym mniej (57)
- Róża pod innym imieniem (58)
- Niezamierzona hipnoza (59)
- Nie myśl o niebieskim słoniu (60)
- Liczy się sposób, w jaki to mówisz (61)
- Co inni usłyszą w twoich słowach? (62)
- Na osłodę (63)
- Z drugiej strony... (64)
- Problemem jest stan umysłu (65)
- Sznurki do pociągania (67)
- Percepcja, myśli i emocje (67)
- Tylko myśl to sprawia (68)
- Istota rzeczy i widok z lotu ptaka (71)
- Idąc w górę schodami w dół (72)
- Plus minus dwa (73)
- Wybór właściwego poziomu (73)
- Dlaczego menedżerowie średniego szczebla są ważni? (75)
- Pozwól, że opowiem ci pewną historię (77)
- Sedno sprawy (78)
- Wojna to piekło (78)
- Czy masz na myśli to, co mówisz? (81)
- Wartości i przekonania (82)
- Suma części (83)
- Rozmowa z częściami (83)
- Zarządzanie metodą "Jeśli musisz wiedzieć" (84)
- Medium jest komunikatem (87)
- Osoby o wzrokowym systemie reprezentacji (88)
- Osoby o słuchowym systemie reprezentacji (90)
- Osoby o kinestetycznym systemie reprezentacji (93)
- Wszyscy się zmieniamy! (95)
- Do kogo mówisz? (97)
- X, Y i NLP (101)
- Problemy i cele (102)
- Szukanie problemów (102)
- Cele, które pomagają osiągnąć rezultat (103)
- Ukryte polecenia (105)
- Lęk przed spadaniem (105)
- Jaki to ma cel? (107)
- Percepcja i oczekiwania (107)
- Do przodu i w górę (108)
- Tam, gdzie jest sposób (111)
- Łagodna perswazja (117)
- Operatory modalne (117)
- Firmowe metaprogramy (118)
- Dokładnie pośrodku (119)
- Przygotowania (120)
- W cudzej skórze (120)
- Idealne dopasowanie celów (120)
- Spójność i inne sposoby na przedstawienie argumentów (121)
- Metafory (122)
- Wyjaśnianie przez wyszczególnianie (122)
- Liczy się sposób, w jaki to robisz (127)
- Powiedzieć, czy nie powiedzieć (128)
- Cechy i korzyści (128)
- Klienci o dominującym wzrokowym systemie reprezentacji (129)
- Klienci o dominującym słuchowym systemie reprezentacji (130)
- Klienci o dominującym kinestetycznym systemie reprezentacji (130)
- Sprzedawanie grupom (131)
- Po co tu jesteśmy? (133)
- Kwestionuj, by podążać za tematem (135)
- Uczciwość to w dalszym ciągu najlepsza strategia (137)
- Szok kulturowy (137)
- Kto musi wiedzieć? (138)
- Prawda to ulica dwukierunkowa (139)
- Zmniejszanie luki w szczerości (139)
1. Myśląc w kategoriach NLP (7)
2. Wprowadzenie do NLP (17)
3. Punkty widzenia (25)
4. Kultury, wartości i przekonania (29)
5. Musisz wiedzieć, czego chcesz, aby móc to zdobyć (33)
6. Budowanie relacji (41)
7. Porozmawiajmy językiem ciała (47)
8. Idź za prowadzącym (53)
9. Zmiana etykiety (57)
10. Jeśli ujmujesz to w ten sposób (61)
11. Chłodna kalkulacja czy przeczucie? (67)
12. Przekazywanie informacji ma sens (71)
13. Unikanie oporu (77)
14. Kierowanie własnym działaniem (81)
15. Używanie preferowanych systemów reprezentacji (87)
16. Prezentacje (97)
17. Dyscyplina (101)
18. Oceny (107)
19. Motywacja (111)
20. Negocjacje (119)
21. Sprzedaż (127)
22. Spotkania (133)
23. Uczciwość (137)
A Słowniczek podstawowych terminów NLP użytych w książce (141)
B Wybrana bibliografia (147)
Oceny i opinie klientów: NLP. Wpływ na siebie i innych Andrew Bradbury (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(7)
(0)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii