Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
- Autor:
- Evan I. Schwartz
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
Dowiedz się, jak powstają rewolucyjne produkty
- Poznaj historie epokowych wynalazków i sam zostań wynalazcą
- Wprowadź swój wynalazek na rynek
- Wykorzystaj pełnię swojej wiedzy
Wielu z nas sądzi, że era epokowych wynalazków skończyła się dawno temu. Nieprawda -- dopiero w dzisiejszych czasach obserwujemy ogromny rozwój technologii, o których nasi rodzice mogli przeczytać jedynie w powieściach fantastycznonaukowych. Ogniwa paliwowe, nanotechnologia, komunikacja bezprzewodowa, sztuczna inteligencja -- to wszystko powstało niemal wczoraj lub dziś. Kim są i jak myślą autorzy takich rozwiązań? Czy każdy z nas może zmienić świat, wymyślając coś, o czym inni nawet nie śnią? Czy istnieje systematyczny sposób myślenia, który da nam szansę stworzenia czegoś nowego w naszym obszarze zainteresowań? Przeczytaj tę książkę, a sam odpowiesz sobie na te pytania.
W książce "Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji" znajdziesz inspiracje, wiadomości i historie, dzięki którym obudzisz swój uśpiony talent wynalazcy i zaczniesz go wykorzystywać. Odkryjesz na nowo chęć zadawania pytań i badania świata wokół siebie. Przekonasz się, że bycie wynalazcą nie jest niczym niezwykłym. Dowiesz się, nad czym pracują największe laboratoria badawcze na świecie i poznasz historię największych wynalazków, które całkowicie zmieniły oblicze świata. Nauczysz się wykorzystywać zalety twórczego myślenia.
- Znajdowanie problemów tam, gdzie inni ich nie widzą
- Wymyślanie nowych rozwiązań
- Korzystanie ze zbiegów okoliczności
- Wykorzystywanie różnych dziedzin wiedzy
- Walka z problemami i przeszkodami
- Umiejętność przegrywania
- Wprowadzanie wynalazków na rynek
Poznaj, jakie myślenie i jakie odkrycia ukształtują świat jutra.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista — gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, D...
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
49.00 zł(-76%) -
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zaw...
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%)
Ebooka "Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 07/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
(...) Autor zachęcony powodzeniem swoich poprzednich trzech książek: - "Webonomics" (1997), - "Digital Darwinism" (1999), - "The Last Lone Inventor: A Tale of Genius, Deceit, and the Birth of Television (2002) opisał "studia przypadków" z życia współczesnych wynalazców na "pełnym etacie". W swojej pracy Schwartz przypomina, że XIX wieczny model pracy we własnym warsztacie - laboratorium realizowany przez: - Thomasa Edisona, Alexandra Grahama Bella, Nikola Teslę sprawdza się współcześnie i wart jest przypomnienia jako sposób prowadzenia gospodarczej działalności.
"Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji." to doskonały optymistyczny poradnik spięty myślą: "Wynalazczość, forma ludzkiej twórczości w wyższym stanie skupienia, tkwi w każdym z nas!"
Podoba mi się "przewrotny przykład" autora [...]Książka to też wynalazek - musisz mieć inspirację, zbadać temat, zebrać wszystkie potrzebne materiały. Doświadczasz frustracji, przeżywasz przełomowe momenty i przez długi czas szlifujesz prwawie gotowy materiał. Książka "Nektar..." to również popularyzatorski raport programu badawczego "Lemelson - MIT". Pracę czyta się z zafascynowaniem i dlatego nie warto proponować żadnych streszczeń. Radzę książkę kupić, usiąść wygodnie i czytać!
-
Recenzja: Manager Magazin 03/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy może być wynalazcą, to najważniejsze przesłanie wynikające z lektury. Ponadto znakomite przykłady osobowe -- sąsiadują ze sobą Leonardo, Gutenberg i Steve Wozniak. Mój ulubiony rozdział nosi tytuł "Doświadczaj porażek".
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Juice: The Creative Fuel That Drives World-Class Inventors
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0045-0, 8324600450
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-12-20
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2977
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Harvard Business Press Power
Spis treści książki
O autorze (9)
Podziękowania (11)
Przedmowa (15)
Prolog: Nektar - skąd się bierze wynalazczość? (19)
1. Odkrywaj nowe możliwości (31)
2. Szukaj problemów (51)
3. Rozpoznawaj wzory (73)
4. Przygotuj się na szczęśliwe zbiegi okoliczności (89)
5. Łącz wiedzę z wielu obszarów (107)
6. Rozpoznawaj i usuwaj przeszkody (119)
7. Stosuj analogie (139)
8. Wizualizuj przyszłe efekty swojej pracy (155)
9. Doświadczaj porażek (175)
10. Zwielokrotniaj dobre pomysły (199)
11. Myśl systematycznie (221)
Epilog: Niekończący się cykl innowacji zmieniający ludzi i świat (243)
Skorowidz (255)
Oceny i opinie klientów: Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji Evan I. Schwartz (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)