Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
- Autor:
- David J. Lieberman
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
Moc tkwi w psychologii
- Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
- Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
- Kieruj trudnymi ludźmi
- Poznaj kulisy psychologii konfliktu
- Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?
Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
- Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
- Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
- Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
- Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
- Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
- Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse — możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.
Wybrane bestsellery
-
To nie jest kolejna książka na temat mowy ciała. To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Doktor D.J. Lieberman, bazując na badaniach psychologicznych, opracował zestaw uniwersa...(29.56 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
37.90 zł(-47%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedz...
Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i ZarządzanieRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy można uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej? Według autora "Mechanizmów władzy w biznesie" tak. D.J. Lieberman to międzynarodowy autorytet w dziedzinie psychologii zachowań i relacji międzyludzkich, autor książek oraz laureat wielu nagród. Techniki opisywane w jego książkach są stosowane przez FBI, Departament Marynarki Wojennej, firmy z listy "Fortunę 500", rządy, korporacje i specjalistów od zdrowia psychicznego. Czytelnicy "Mechanizmów władzy w biznesie" poznają skuteczne techniki, które krok po kroku pozwolą sformułować taktykę nadającą się do zostawania w dowolnej sytuacji. Skutecznie wdrożone pozwolą np. zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami czy wpłynąć na to, jak jest się postrzeganym przez konkurencję. Książka zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Napisana jest codziennym i rzeczowym językiem, pozbawionym zbędnych ozdobników i psychoterapeutycznego żargonu.
-
Recenzja: sfbcc.org.pl Michał Piotrowiak, 2011-05-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nic nie sprawia większej przyjemności menedżerowi, jak zarządzanie zespołem zmotywowanych, skutecznych i zadowolonych pracowników. Wydawałoby się, że nie stanowi problemu stworzenie właśnie takiego zespołu, jednak rzeczywistość okazuje się okrutna, szczególnie jeżeli zależy nam na długotrwałym funkcjonowaniu zespołu. Przeciętny menedżer powie w tym momencie, że po prostu należy użyć motywatora finansowego i wszystko będzie funkcjonowało jak należy. Niestety jak pokazują badania to narzędzie już nie działa, a na efektywność i zadowolenie z pracy wpływają zupełnie inne czynniki - nie mające charakteru finansowego. David J. Lieberman w swojej książce pokazuje jak zastosować odrobinę psychologii, która wpłynie na podniesie morale członków organizacji. Autor uważa, że ludzie chcą wnieść swój wkład w sprawę, w którą wierzą, i chcą, aby wartość ich uczestnictwa została doceniona. Dlatego czynnikiem kluczowym dla morale jest pozwolenie pracownikom na swobodne wyrażanie swoich myśli. Czytelnik uzyskuje dostęp do czterech prostych strategii, które pomogą mu zwiększyć efektywność organizacji. Strategia 1. Daj możliwość włożenia własnego wkładu i poczucia uczestnictwa Strategia 2. Kontakty towarzyskie, docenienie i uznanie Strategia 3. Zainwestuj w relacje menedżer — pracownik Strategia 4. Kiedy pieniądze mogą popsuć morale i kreatywność Jeżeli więc nie chcesz żeby Twoi podwładni znaleźli się w grupie 75% osób nieustannie poszukujących nowej pracy, pozwól im stać się częścią organizacji. Zainspiruj ich do realizacji wizji, którą wspólnie wypracujecie i z którą się utożsamiacie. Pracownik czujący odpowiedzialność zbudowaną na własnych wartościach nigdy Cię nie zawiedzie.
-
Recenzja: Magazyn Think TankRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rekomendacje dla liderów Davida J. Liebermana, uznanego profesora w dziedzinie psychologii relacji międzyludzkich. Kompendium wiedzy psychologicznej przydatnej na stanowisku zarządczym. To nie kolejny podręcznik, ale wykładnia jak zachować się w różnych sytuacjach. Ważna, bo: żywe, praktyczne podejście do kwestii zazwyczaj omawianych teoretycznie THINKTANK rekomenduje: liderom, którzy porządkują stosunki z pracownikami
-
Recenzja: PRZEGLĄD ORGANIZACJI 2011-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na rynku gra toczy się o wielką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji! -Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
-Podnieś morale, popraw wydajność, motywację, i zadowolenie pracowników.
-Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
-Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
-Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
-Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz. -
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna RAFAŁ WOŚ, 2011-02-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sztuka dobrego rządzenia Jeśli ktoś nie sięgał nigdy wcześniej po biznesową literaturę psychologiczno-poradnikową, nie będzie miał raczej wrażenia zmarnowanego czasu, czytając "Mechanizmy władzy w biznesie" amerykańskiego guru biznesowej psychologii Davida J. Liebermana. Książka jest napisana żywo i przystępnie. A przede wszystkim może być kopalnią wielu prostych i praktycznych rad. Zwłaszcza dla tych, którzy zostali właśnie kierownikami - najmniejszych nawet - zespołów ludzkich. Dla nich Lieberman ma jedną radę: przygotujcie się lepiej zawczasu na różnego rodzaju spięcia, które niewątpliwie nadejdą. Świeżo upieczony szef dowie się na przykład, jak zwolnić pracownika, nie demotywując reszty załogi (najpierw ostrzegaj, dopiero potem zwalniaj), jak za pomocą drobnych sztuczek uczynić z biurowego sabotażysty swojego sojusznika (daj mu jakieś odpowiedzialne zadanie i poproś o regularne raporty, pokazując, że go doceniasz) albo kiedy pieniądze podnoszą wyniki pracy, a kiedy mogą podziałać wręcz odwrotnie. Ważnym filarem tej książki jest fragment poświęcony budowaniu własnego wizerunku zawodowego. Lieberman - podobnie jak większość biznesowych psychologów społecznych - stoi bowiem na stanowisku, że w prawdziwym życiu Napoleonowie biznesu rzadko się po prostu rodzą. Cechy przywódcze to ich zdaniem ledwie nieznaczny procent tego, co tworzy dobrego szefa. Całej reszty można się nauczyć - są to umiejętności takiej, jak budowanie wokół siebie dobrej aury, unikanie negatywnego rozgłosu czy szybkie rozbrajanie plotek podkopujących naszą pozycję. Wszystko to oczywiście pod warunkiem, że czytelnik na stanowisku będzie umiał wprowadzić rady Liebermana w życie. A z tym może być problem, bo niestety zbyt często bazują na założeniu, że nasz kontrahent jest łatwym do rozszyfrowania graczem i zachowa się tak, jak mu zagramy. Tu zaczyna się problem, który może w miarę lektury budzić bardziej ambiwalentne uczucia. W tym coraz bardziej narzucającą się myśl (zwłaszcza u tych, którzy szefami już byli), że w prawdziwym życiu biznesowym zarządzanie ludźmi jest niestety dużo bardziej skomplikowane.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Executive Power: Use the Greatest Collection of Psychological Strategies to Create an Automatic Advantage in Any Business Situation
- Tłumaczenie:
- Joanna Krzemień-Rusche
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2871-1, 9788324628711
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-12-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7736-8, 9788324677368
- Data wydania ebooka:
- 2013-04-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5789
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Kompetencje osobiste
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
Nota do czytelników (11)
Rozdział 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej
lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników,
klientów lub pacjentów (13)
Rozdział 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj
działanie negatywnego rozgłosu (23)
Rozdział 3: Kontrola wizerunku osobistego:
zamknij usta plotkarzom (31)
Rozdział 4: Podnieś morale, popraw wydajność,
motywację i zadowolenie pracowników.
I to nie wydając ani grosza! (39)
Rozdział 5: Niezawodna strategia powstrzymania
pracowników przed kradzieżą (51)
Rozdział 6: Ściągaj należności, bez względu na to,
jak bardzo są nieściągalne (61)
Rozdział 7: Uczyń z sabotażysty swojego
najlepszego sprzymierzeńca (73)
Rozdział 8: Odzyskaj utraconego klienta,
bez względu na powód jego odejścia (81)
Rozdział 9: Kierowanie trudnymi ludźmi:
psychologia konfliktu (91)
Rozdział 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją
i obrócić ją na swoją korzyść (99)
Rozdział 11: Jak bezboleśnie krytykować
przewrażliwionych pracowników (105)
Rozdział 12: Wytrwałość w dążeniu do celu:
mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113)
Rozdział 13: Pięć zasad psychologicznych
pozwalających osiągnąć każdy cel (119)
Rozdział 14: Jak wyczuć blef z kilometra:
doskonały sposób zwalczania blefów (127)
Rozdział 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy
bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją
w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
Rozdział 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną
w miejscu pracy (145)
Rozdział 17: Przeciągnij ich na swoją stronę:
od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu
- czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
Rozdział 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną
metodę psychologiczną, która natychmiast
pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
Rozdział 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie
z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179)
Rozdział 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt
na tle osobowościowym (185)
Rozdział 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić
trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu
po stronie pracowników (191)
Zakończenie (203)
Bibliografia (205)
O autorze (211)
Oceny i opinie klientów: Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku David J. Lieberman (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii