ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Krystyna Śliwińska, Marcin Komora - okładka książki

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Krystyna Śliwińska, Marcin Komora - okładka książki

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Krystyna Śliwińska, Marcin Komora - okładka audiobooka MP3

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Krystyna Śliwińska, Marcin Komora - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
232
     PDF

Ebook (18,40 zł najniższa cena z 30 dni)

23,00 zł (-20%)
18,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(18,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Unii Europejskiej. W drugim rozdziale autorzy charakteryzują, zgodnie z przyjętą wcześniej specyfikacją, czynniki makro- i mikrotoczenia podmiotów gospodarczych w kontekście możliwości i barier tworzonych w warunkach krajowych. W trzecim rozdziale dokonano próby rozpoznania realizowanych przez badane przedsiębiorstwa strategii marketingowych w aspekcie uwarunkowań sektorowych, krajowych i unijnych.

Wybrane bestsellery

Krystyna Śliwińska, Marcin Komora

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności