Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
- Autor:
- Maciej Ślużyński
- Ocena:
- 3.9/6 Opinie: 9
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:- będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam;
- nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
- zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
- poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych;
- zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
- zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
- być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1366-8, 8373613668
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-01-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2303
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Obszerny wstęp beletrystyczny, czyli jak to się wszystko zaczęło (5)
- Słownik pojęć, żeby wszyscy rozumieli, co piszę (7)
- Definicje reklamy, czyli o czym ogólnie będzie ta książka (9)
- Cechy dobrej nazwy marki, czyli zacznijmy od jednego słowa (13)
- Wybór strategii marki, czyli "razem czy osobno" (17)
- Pozycjonowanie marki, czyli jak po raz drugi (19)
- Istota marki, czyli co to właściwie jest "marka"? (22)
- Opracowanie nazwy marki, czyli jak wpaść na dobrą nazwę (23)
- Wizerunek marki, czyli małe podsumowanie (26)
- Slogan reklamowy, czyli najdroższe zdania świata (29)
- Zawłaszczanie i przenoszenie pól semantycznych w sloganach reklamowych, czyli zabawy z językiem (31)
- Drugie dno, czyli jak hasła reklamowe z poważnych stają się śmieszne (33)
- Przewrotność logiki języka reklamy, czyli jak mówić, żeby nie powiedzieć (36)
- Jak napisać dobre hasło reklamowe, czyli odrobina praktyki (38)
- Reklama jako komunikat nakłaniający, czyli filologia polska (47)
- Figury retoryczne (48)
- Komunikat reklamowy (50)
- Filozofie (style) reklamowe (51)
- Formuły oddziaływania reklamy, czyli jak właściwie działa reklama (52)
- Tekst reklamowy, czyli wreszcie konkrety! (54)
- Konstrukcja tekstu reklamowego, czyli po kolei (55)
- Reguły tworzenia skutecznych tekstów reklamowych, czyli Wujek Dobra Rada (57)
- Długość tekstu reklamowego, czyli ile można (60)
- Techniki perswazji - retoryka reklamy (60)
- Kryteria wyboru środków przekazu, czyli jak dotrzeć (64)
- Kolaudacja tekstów reklamowych, czyli z przymrużeniem oka o poważnych sprawach (69)
- Reklama prasowa (drukowana), czyli za, a nawet przeciw (73)
- Zalety reklamy w gazetach (73)
- Wady reklamy w gazetach (74)
- Zalety reklamy w czasopismach (75)
- Wady reklamy w czasopismach (75)
- Wydawnictwa akcydensowe (76)
- Słowna konstrukcja reklamy prasowej (77)
- Jak projektować ogłoszenie - rady praktyczne, czyli warto wiedzieć (78)
- Reklama dźwiękowa, czyli przede wszystkim radio (79)
- Główne zalety radia jako nośnika reklamy (81)
- Główne wady radia jako nośnika reklamy (82)
- Dziesięć reguł pisania skutecznej reklamy radiowej (83)
- Słowna konstrukcja reklamy radiowej (85)
- Reklama telewizyjna (88)
- Główne zalety telewizji jako nośnika informacji reklamowej (88)
- Główne wady telewizji jako nośnika informacji reklamowej (89)
- Rodzaje reklamówek telewizyjnych (90)
- Etapy powstawania reklamy telewizyjnej, czyli po kolei (91)
- Jak pisać scenariusze reklam telewizyjnych, czyli jeszcze kilka uwag (92)
- Przykłady (93)
- Prawne aspekty reklamy w Polsce, czyli przepisy, przepisy, przepisy... (149)
- Reklama ukryta (150)
- Reklama porównawcza (151)
- Reklama alkoholu (152)
- Reklama wyrobów tytoniowych (154)
- Reklama leków (154)
- Reklama zewnętrzna (154)
Rozdział 1. Wstęp (5)
Rozdział 2. Nazwa (13)
Rozdział 3. Hasło (29)
Rozdział 4. Tekst (47)
Rozdział 5. Rodzaje reklam (73)
Dodatek A Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych (155)
Dodatek B Ustawa o języku polskim (187)
Dodatek C Prawo prasowe (193)
Dodatek D Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (209)
Skorowidz (221)
Oceny i opinie klientów: Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych Maciej Ślużyński (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
więcej opinii