Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
- Autorzy:
- Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.
Książkę wyróżniają:
- na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
- dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
- ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
- wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
- 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
O autorach książki
Krzysztof Marzec, Tomasz TrzósłoKrzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
Tomasz Trzósło - jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło - pozostałe książki
-
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - br...
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania opt...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%)
Ebooka "Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Writerat Idziak PatrykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To kompletny i świetnie napisany przewodnik po zagadnieniach SEO i SEM. Prawdopodobnie nie ma lepszego na start.
-
Recenzja: Lost In My Books Marchuk TetianaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Interesujesz się marketingiem w Internecie? 👥 Chcesz wypromować swoje działania lub stronę w Internecie? A może jesteś na studiach i uczysz się fachu? 🤔 Jakiś czas temu zdecydowałam się sięgnąć po ,,Marketing internetowy Google" i była to bardzo dobra decyzja. 👌 Obawiałam się, że nie dowiem się z niej nic czego już bym nie wiedziała, a jednak okazało się, że mocno wzbogaciłam swoją wiedzę. Nowe umiejętności przydały mi się nawet na aktualnym stanowisku. 😊 Pan Krzysztof oraz Pan Tomasz ujęli w tej książce bardzo merytoryczną i wartościową wiedzę. W każdym dziale nie tylko wdrażają czytelnika podstaw ale też ujawniają trochę kluczowych trików oraz skutecznych działań. Uczą również jak analizować i wdrażać zadania. 🧐 Jeśli interesuje Was działanie reklam Google od środka, to zdecydowanie będzie to dobra książka. 👌 A jeśli chcesz się czegoś nauczyć, to tym bardziej będzie to dobry tytuł na start, ponieważ w bardzo dokładny i prosty sposób wprowadzi Cię do świata Google. Polecam ten tytuł wszystkim marketingowcom. 👌
-
Recenzja: mikusiowe Bielicka PatrycjaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka marketing internetowy w google opowiada bardzo merytorycznie, praktycznie i konkretnie o google Ads & Analytics oraz o pozycjonowaniu dla biznesu, e-commerce oraz marketerów. Znajdziemy w niej dużo niezbędnej teorii uzupełnionej dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Ciekawa książka dla każdego, kto interesuje się internetem i nie tylko!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6525-4, 9788328365254
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9126-0, 9788328391260
- Data wydania ebooka:
- 2022-01-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 117502
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 29.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 61.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- 2.1. Grupa docelowa (15)
- 2.2. Wyznacz cele (18)
- 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego? (18)
- 2.4. Jak robi to konkurencja? (19)
- 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? (20)
- 2.6. Budżet (21)
- 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? (22)
- 2.8. Podsumowanie (23)
- 3.1. SEO + PPC = sukces (25)
- 3.2. Co to jest Google Ads (27)
- 3.2.1. Główne typy reklamy Google Ads (28)
- 3.2.2. Jak działa Google Ads - system aukcji (31)
- 3.2.3. Ranking reklamy i wynik jakości (32)
- 3.2.4. Struktura konta (34)
- 3.2.5. Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? (35)
- 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania (39)
- 3.3.1. Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe (39)
- 3.3.2. Dopasowania słów kluczowych (41)
- 3.3.3. Budowanie list słów kluczowych (47)
- 3.3.4. Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych (49)
- 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam (55)
- 3.4.1. Reklamy a struktura konta (55)
- 3.4.2. Elementy tekstu reklamowego (57)
- 3.4.3. Wyróżnij się albo zgiń (59)
- 3.4.4. Unikalna cecha oferty (61)
- 3.4.5. Elementy budowania reklam (62)
- 3.4.6. Funkcje specjalne (65)
- 3.4.7. Rozszerzenia reklam (68)
- 3.5. Landing pages - strony docelowe (69)
- 3.5.1. Jak wybrać odpowiednią stronę? (70)
- 3.5.2. 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej (70)
- 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania (74)
- 3.6.1. Pierwsza kampania (74)
- 3.6.2. Ustawienia (75)
- 3.6.3. Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe (80)
- 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne (83)
- 3.7.1. Dynamiczne reklamy (DSA) (83)
- 3.7.2. Kampanie produktowe (85)
- 3.8. Podsumowanie (93)
- 4.1. Co to jest GDN? (95)
- 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać (96)
- 4.3. Model See-Think-Do-Care (96)
- 4.4. Formaty reklamowe (97)
- 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej (99)
- 4.6. Znajdź swojego użytkownika (101)
- 4.7. Płatności (103)
- 4.8. Opcje dodatkowe (104)
- 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy (105)
- 4.9.1. Jak działa remarketing? (105)
- 4.9.2. Listy remarketingowe (105)
- 4.9.3. Strategie remarketingowe (107)
- 4.9.4. Remarketing dynamiczny (108)
- 4.10. Reklama w YouTube (110)
- 4.10.1. Formaty reklamowe (110)
- 4.10.2. Ustawienia reklamy wideo (114)
- 4.10.3. Przygotowanie contentu wideo (114)
- 4.10.4. Kierowanie (116)
- 4.11. Reklamy Discovery (116)
- 4.11.1. Gdzie wyświetlają się reklamy Discovery? (116)
- 4.11.2. Formaty reklam Discovery (117)
- 4.11.3. Kierowanie reklam Discovery (118)
- 4.12. Podsumowanie (118)
- 5.1. Model See-Think-Do-Care (122)
- 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii (123)
- 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej (124)
- 5.3.1. Przygotowanie konta (125)
- 5.3.2. Najważniejsze metryki (125)
- 5.3.3. Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? (127)
- 5.3.4. Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach (128)
- 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych (136)
- 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja (138)
- 5.5.1. Reguły automatyczne (138)
- 5.5.2. Skrypty (139)
- 5.5.3. Konto zbiorcze - MCK (140)
- 5.5.4. Edytor Ads (141)
- 5.5.5. Google SpreadSheet (141)
- 5.5.6. Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie (141)
- 5.6. Egzaminy i partnerzy Google (142)
- 5.7. Klient vs. agencja (143)
- 6.1. Pozycjonowanie - wstęp (145)
- 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO (146)
- 6.2.1. Fakty o działaniu w internecie (147)
- 6.2.2. Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa (147)
- 6.2.3. Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" (149)
- 6.2.4. Krótka analiza ekspercka strony WWW (150)
- 6.3. Podsumowanie SXO (156)
- 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja (156)
- 6.4.1. Przeszłość domeny (157)
- 6.4.2. Konfiguracja domeny (158)
- 6.5. Elementy optymalizacji treści (160)
- 6.5.1. Słowa kluczowe w SEO (160)
- 6.5.2. Tag
- 6.5.3. Tag description (163)
- 6.5.4. Tag H1 (164)
- 6.5.5. Elementy stron z treścią (165)
- 6.6. Content marketing - przykłady działań (167)
- 6.7. Duplicate content (171)
- 6.8. Core Web Vitals (174)
- 6.9. Google Search Console (177)
- 6.9.1. Weryfikacja witryny (177)
- 6.9.2. Korzystanie z raportów: widoczność (178)
- 6.9.3. Korzystanie z raportów: optymalizacja (179)
- 6.9.4. Eksperymenty i personalizacja (182)
- 6.9.5. Analiza linków (183)
- 6.10. Popularność strony, czyli link building (184)
- 6.10.1. Przykłady linków (185)
- 6.10.2. Zaplecza SEO (187)
- 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190)
- 6.12. Podsumowanie (194)
- 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? (197)
- 7.2. Era Big Data (197)
- 7.3. Dane ilościowe i jakościowe (199)
- 7.4. Jak działa Google Analytics? (201)
- 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4 (203)
- 7.6. Jak są zbudowane raporty? (204)
- 7.6.1. Podstawowe wymiary i metryki (205)
- 7.6.2. Zakres wymiarów i danych (214)
- 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia (215)
- 7.7.1. Instalacja kodu śledzenia (216)
- 7.7.2. Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR (219)
- 7.7.3. Zanim zaczniesz konfigurację (220)
- 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora (221)
- 7.9. Cele i zdarzenia (230)
- 7.9.1. Konfiguracja celów (231)
- 7.9.2. Zdarzenia (233)
- 7.9.3. Określenie celów i najważniejszych metryk (235)
- 7.10. Raportowanie (236)
- 7.10.1. Podstawowe grupy raportów (237)
- 7.10.2. Podstawy analizy danych (237)
- 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące (243)
- 7.11.1. #1 Czas rzeczywisty (245)
- 7.11.2. #2 Odbiorcy (245)
- 7.11.3. #3 Pozyskanie (249)
- 7.11.4. #4 Zachowanie (254)
- 7.11.5. #5 Konwersje (257)
- 7.12. Raporty niestandardowe (267)
- 7.13. Alerty niestandardowe (268)
- 7.14. Analityka w audycie SEO (269)
- 7.14.1. Analiza wyszukiwarki wewnętrznej (269)
- 7.14.2. Analiza raportów (273)
- 7.14.3. Analiza błędów witryny (274)
- 7.14.4. Alerty niestandardowe vs. Custom Insights (276)
- 7.14.5. Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron (278)
- 7.14.6. Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania (281)
- 7.14.7. Duplikaty treści (285)
- 8.1. Google Tag Manager (GTM) (291)
- 8.1.1. Jak to działa? (292)
- 8.1.2. Testowanie wersji (293)
- 8.1.3. Publikacja i wersje (293)
- 8.1.4. GTM - zmienne wbudowane (294)
- 8.1.5. Mierzenie zdarzeń (295)
- 8.1.6. Zliczanie wysłania formularzy (297)
- 8.1.7. Warstwa danych (298)
- 8.1.8. Skrypty e-commerce (299)
- 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics (302)
- 8.2.1. User ID (302)
- 8.2.2. Measurement Protocol i Import danych (302)
- 8.2.3. Grupowanie kanałów i treści (303)
- 8.2.4. Eksport danych (303)
- 8.3. Dodatkowe narzędzia (304)
- 8.3.1. Dane ilościowe (304)
- 8.3.2. Dane jakościowe (305)
- 8.4. Inne narzędzia Google (306)
- 8.4.1. Google Optimize (306)
- 8.4.2. Wizualizacja danych w Google Data Studio (307)
- 8.5. Podsumowanie Google Analytics (310)
- 10.1. Źródła wiedzy w sieci (315)
- 10.2. Narzędzia (318)
- 10.3. Kursy (320)
- 10.4. Wydarzenia branżowe SEM (321)
- 10.5. Odpowiedzi do testów (321)
- 10.6. Spis filmów (322)
O autorach (9)
1. Wstęp (11)
2. Wstęp do strategii marketingowej (15)
3. Reklama w Google Ads (25)
4. Reklama w sieci reklamowej Google (95)
5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads (121)
6. SEO (145)
7. Google Analytics (197)
8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane (291)
9. Podsumowanie całej książki (313)
10. Dodatki (315)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.46 zł
42.90 zł(-36%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii