Konwersja w e-commerce

Konwersja w e-commerce

Autorzy: Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Bartnik

Konwersja w e-commerce
Stron: 316
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: SELF-PUBLISHER
Cena:
49,00 zł
Cena:
39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
ePub Mobi
39,90 zł

„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.

O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia!

Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.

To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.

Poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie przychodów i zysków e-sklepu!

Jeżeli chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z “Konwersją w ecommerce”. Na książkę składa się 13 rozdziałów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego.

Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.

Dzięki książce dowiesz się m.in.:

  • Jak zwiększyć konwersję - jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
     
  • Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
     
  • Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu

Jak każdy, tak i Ty potrzebujesz wskazówek, które wyznaczą nowe kierunku rozwojuTwojego sklepu. Nieraz zadajesz sobie pytania: „Czym mam zająć się teraz? Które zmiany czy poprawki najbardziej wpłyną na moje zyski? Co mogę zrobić, aby zwiększyć sprzedaż?”. Odpowiedzi na te i inne nurtujące Cię kwestie znajdziesz na kolejnych stronach książki.

Skorzystaj z wiedzy i stwórz swój własny, skuteczny sklep internetowy!

Na książkę składa się aż trzynaście obszernych rozdziałów wypełnionych praktyczną i aktualną wiedzą dotyczącą prowadzenia i rozwijania e-biznesu:

  • Rozdział 1: Konwersja w e-commerce
  • Rozdział 2: Pozyskiwanie ruchu
  • Rozdział 3: Marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • Rozdział 4: Czynniki wpływające na konwersje onsite
  • Rozdział 5: Jak nie konkurować ceną?
  • Rozdział 6: Badanie i poprawa użyteczności sklepu
  • Rozdział 7: Content marketing a konwersja w sklepie
  • Rozdział 8: Funkcje zwiększające konwersje
  • Rozdział 9: E-mail marketing w prowadzeniu e-sklepu
  • Rozdział 10: Logistyka w e-commerce
  • Rozdział 11: Sklep w wersji mobilnej
  • Rozdział 12: Technologia w e-commerce
  • Rozdział 13: Analityka webowa w e-commerce

 

płatności onepress.pl