- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 112
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Jak napisać plan marketingowy
Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków.
Dowiedź się, jak wykorzystać szanse rynkowe, jeszcze zanim się pojawią.
Chcąc skutecznie planować rozwój firmy, musisz nie tylko odczytywać potrzeby klientów i analizować rynek, ale również określać siły i słabości swojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, na co Cię stać.
Plan marketingowy powinien być realny. Aby go stworzyć, musisz wiedzieć wszystko o kosztach firmy, jej klientach, mocnych i słabych stronach systemu dystrybucji oraz skuteczności stosowanej reklamy. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak zdobyć te informacje, niezbędne do stworzenia dobrego planu marketingowego.
W książce "Jak napisać plan marketingowy" znajdziesz omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu, który stanie się Twoim kompasem. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczysz się:
- przeprowadzać audyty marketingowe;
- formułować cele i strategie marketingowe;
- planować budżet;
- pisać i wprowadzać plan marketingowy w życie,
- rewidować i aktualizować plan w miarę potrzeb.
Ta książka ułatwi Ci samodzielne studiowanie, a także posłuży jako materiał szkoleniowy do zajęć grupowych z planowania marketingowego oraz pomoc naukowa na kursie marketingu.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Jak napisać plan marketingowy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak napisać plan marketingowy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak napisać plan marketingowy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak napisać plan marketingowy (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki al; 08/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Johna Westwooda to praktyczny przewodnik zarówno dla tych którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu, jak i dla tych‚ którzy chcą usystematyzować wiedzę‚ bądź nadać umiejętnościom teoretyczne podstawy. Z poszczególnych rozdziałów książki czytelnik dowie się: czym w ogóle jest marketing i planowanie‚ jak przeprowadzić badania rynku‚ ustalić cele i strategię cenową, jak przygotować plan dystrybucji‚ promocji i reklamy‚ budżet‚ oszacować koszty -- jednym słowem wszystko, co niezbędne, by skutecznie sprzedać dany produkt. Niewątpliwą i nieocenioną zaletą publikacji jest przedstawianie poszczególnych zagadnień na przykładzie planu marketingowego fikcyjnej firmy -- Wytwórni Armatury Przemysłowej; dzięki przykładom bowiem łatwiej zrozumieć teorię‚ łatwiej również stworzyć swój własny plan. Nauce sprzyja przejrzysty układ publikacji‚ czytelne tabele i wykresy. Całość uzupełniono o przydatny polsko-angielsko-niemiecki słowniczek wyrazów niezbędnych przy pisaniu planu marketingowego.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How to Write a Marketing Plan
- Tłumaczenie:
- Jacek Carcho, Agnieszka Czardybon
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1820-1, 8373618201
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-03-16
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2719
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Na czym polega sprzedawanie? (11)
- Czym jest marketing? (11)
- Czym jest planowanie marketingowe? (13)
- Etapy przygotowania planu marketingowego (14)
- Podsumowanie (17)
- Audyt otoczenia rynkowego (19)
- Audyt działalności marketingowej (19)
- Audyt systemu marketingu firmy (20)
- Otoczenie rynkowe - badania rynku (20)
- Przykład praktyczny (22)
- Wewnętrzne badania rynku (25)
- Czym jest segmentacja rynku? (25)
- Lista kontrolna danych, niezbędnych do przygotowania planu marketingowego (26)
- Jak przedstawić dane (28)
- Analiza sytuacji (31)
- Analiza SWOT (32)
- Podsumowanie (36)
- Czym jest cel marketingowy? (37)
- Portfel produktów (39)
- Dynamika i względny udział w rynku (43)
- Analiza luk rynkowych (47)
- Czym jest strategia marketingowa? (49)
- Strategie cenowe (51)
- Plany operacyjne (53)
- Podsumowanie (54)
- Plan dystrybucji (57)
- Plan promocji i reklamy (62)
- Koszty i budżet (66)
- Szacowanie kosztów w planie marketingowym (68)
- Podsumowanie (72)
- Wprowadzenie (74)
- Streszczenie (75)
- Analiza sytuacji (76)
- Cele marketingowe (84)
- Strategie marketingowe (85)
- Harmonogram: co? gdzie? jak? (86)
- Promocja sprzedaży (87)
- Budżet oraz bilans zysków i strat (87)
- Procedury kontroli i aktualizacji (89)
- Podsumowanie (90)
- Prezentacja planu (92)
- Rozwinięcie planu i korekta (93)
- Podsumowanie (96)
Przedmowa (7)
1. Wstęp (9)
2. Analiza sytuacji - audyt marketingowy (19)
3. Cele, strategie i plany operacyjne (37)
4. Dystrybucja, promocja i budżet (57)
5. Pisanie planu (73)
6. Prezentacja planu, rozwinięcie i korekta (91)
Dodatek - plan marketingowy dla rynku krajowego (99)
Oceny i opinie klientów: Jak napisać plan marketingowy John Westwood (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.