- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 126
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Ja, Steve
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Ja, Steve" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ja, Steve" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ja, Steve" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-774-6183-9, 9788377461839
- Data wydania ebooka:
- 2011-11-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 17183
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 4.3MB
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Dedykacja
- Strona redakcyjna
- Wprowadzenie
- Steve Jobs i kwestia wizji
- Cytaty
- Akcje Apple
- Analiza problemu
- Aplikacje pornograficzne na Androida
- Błędna definicja wartości
- Błędy
- Brak innowacji Microsoftu
- Branding
- Być albo nie być
- Być najlepszym
- Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
- Cele
- Ciężka praca
- Ciężka praca i upływające lata
- Coś więcej niż rekrutacja
- Credo
- Curriculum Vitae (CV) Jobsa
- Czytniki e-booków
- David kontra Goliat
- DNA firmy Apple
- Doskonałość
- Doświadczenie użytkownika
- Duma z produktu
- Dusza nowej maszyny
- Dziedzictwo Jobsa w Apple
- Dziedzictwo Maca
- Fascynacja
- Filozofia firmy
- Gotowy zestaw
- IBM
- iCEO
- Innowacje
- Innowacje PARC
- Innowacje produktowe
- Inspiracja
- Integracja
- Integracja produktu
- Interfejs graficzny PARC
- iPad i nieunikniona zmiana
- iPad jako inspiracja dla iPhonea
- iPhone
- iPod Nano
- iPod Touch
- Istnienie firmy Apple
- Istota firmy Apple: pracownicy
- iTunes
- Jakość
- Kampania reklamowa Think Different
- Klasa nawet pod presją
- Komplikacje życiowe
- Komputer dla zwykłego człowieka
- Komputery
- Komputery jako narzędzia
- Koncentracja
- Koncentracja na produkcie
- Konkurencja
- Konsumpcjonizm
- Kradzież internetowa a motywacja
- Kreatywność a technologia
- Lojalność klientów
- Lokalizacja nieruchomości
- Ludzie wytwórni Pixar
- Mac Cube
- Marketing
- Mądrość
- Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
- Motywacja
- Motywacja pracownika
- Motywowanie pracowników
- Myślenie pasywne a myślenie aktywne
- Myślenie przyszłościowe
- Myślenie zaściankowe
- Netbooki
- Nie można spocząć na laurach
- Niebezpieczeństwo stagnacji
- Niepokój związany z premierą iPada
- Niespodziewany cios
- Nieuzasadniona krytyka
- Niewykorzystane możliwości
- Nowe produkty
- O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
- Opcje na akcje
- Oprogramowanie
- Partnerstwo
- Pasja
- Pecet jako cyfrowy pępek świata
- Percepcja
- Pieniądze
- Pixar
- Podejmowanie decyzji
- Potencjał pracownika
- Powtórny sukces
- Pozostawianie przeszłości za sobą
- Praca zespołowa
- Problemy z Flashem
- Proces
- Produkty
- Projekt
- Projekt produktu
- Projekt produktu konsumenckiego
- Prostota
- Przetrwanie
- Przykuwanie uwagi
- Roczne wynagrodzenie Jobsa w wysokości 1 dolara
- Różnica istota sprawy
- Ryzyko porażki
- Sequele animowanych filmów Disneya
- Skargi klientów
- Slogan promujący pierwszą generację iPodów
- Słuszna decyzja
- Spadek udziału w rynku
- Spekulacje dotyczące stanu zdrowia
- Stosunek do technologii
- Strategia
- Straty finansowe
- Sukces
- Śmiałe deklaracje
- Śmierć
- Świetne pomysły
- Świetny produkt
- Świetny projekt produktu
- Tajemnica
- Terminy
- Toy Story 2
- Tworzenie nowych narzędzi
- Tworzenie produktów
- Udział w zyskach, żadnych zaliczek
- Upadek
- Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
- Walka o sprawę
- Wartości
- Wgniecenie we wszechświecie
- Wiarygodność
- Wizerunek produktu
- Wizja
- Wizje produktów
- Wkład
- Wnikliwość
- Wprowadzenie na rynek Maca
- Wrogie przejęcia
- Wspólna wizja
- Wszechobecność Maców
- Wszechstronne wykształcenie
- Wytrwałość
- Wyznaczanie priorytetów
- Zagmatwane linie produktów
- Zapamiętywanie
- Zbieżność
- Zdrowie a nieobecność w pracy
- Zen
- Znaczenie fabuły
- Znaczenie pracy zespołowej
- Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
- Zwalnianie pracowników
- Ważne wydarzenia
- 1955
- 1966
- 1971
- 1972
- 1974
- 1976
- 1977
- 1978
- 1979
- 1980
- 1981
- 1982
- 1983
- 1984
- 1985
- 1986
- 1987
- 1988
- 1989
- 1990
- 1991
- 1992
- 1993
- 1994
- 1995
- 1996
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
- 2001
- 2002
- 2003
- 2004
- 2005
- 2006
- 2007
- 2008
- 2009
- 2011
- Koniec epoki
- Rezygnacja Steve'a Jobsa ze stanowiska dyrektora generalnego Apple
- Bibliografia
- Akcje Apple
- Analiza problemu
- Aplikacje pornograficzne na Androida
- Błędna definicja wartości
- Błędy
- Brak innowacji Microsoftu
- Branding
- Być albo nie być
- Być najlepszym
- Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
- Cele
- Ciężka praca
- Ciężka praca i upływające lata
- Coś więcej niż rekrutacja
- Credo
- Curriculum Vitae (CV) Jobsa
- Czytniki e-booków
- David kontra Goliat
- DNA firmy Apple
- Doskonałość
- Doświadczenie użytkownika
- Duma z produktu
- Dusza nowej maszyny
- Dziedzictwo Jobsa w Apple
- Dziedzictwo Maca
- Fascynacja
- Filozofia firmy
- Gotowy zestaw
- IBM
- iCEO
- Innowacje
- Innowacje produktowe
- Inspiracja
- Integracja
- Integracja produktu
- Interfejs graficzny PARC
- iPad i nieunikniona zmiana
- iPad jako inspiracja dla iPhone'a
- iPhone
- iPod Nano
- iPod Touch
- Istnienie firmy Apple
- Istota firmy Apple: pracownicy
- iTunes
- Jakość
- Kampania reklamowa Think Different
- Klasa nawet pod presją
- Komplikacje życiowe
- Komputer dla zwykłego człowieka
- Komputery
- Komputery jako narzędzia
- Koncentracja
- Koncentracja na produkcie
- Konkurencja
- Konsumpcjonizm
- Kradzież internetowa a motywacja
- Kreatywność a technologia
- Lojalność klientów
- Lokalizacja nieruchomości
- Ludzie wytwórni Pixar
- Marketing
- Mądrość
- Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
- Motywacja
- Motywacja pracownika
- Motywowanie pracowników
- Myślenie pasywne a myślenie aktywne
- Myślenie przyszłościowe
- Myślenie zaściankowe
- Netbooki
- Nie można spocząć na laurach
- Niebezpieczeństwo stagnacji
- Niepokój związany z premierą iPada
- Niespodziewany cios
- Nieuzasadniona krytyka
- Niewykorzystane możliwości
- Nowe produkty
- O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
- Opcje na akcje
- Oprogramowanie
- Partnerstwo
- Pasja
- Pecet jako cyfrowy pępek świata
- Percepcja
- Pieniądze
- Pixar
- Podejmowanie decyzji
- Potencjał pracownika
- Powtórny sukces
- Pozostawianie przeszłości za sobą
- Praca zespołowa
- Problemy z Flashem
- Proces
- Produkty
- Projekt
- Projekt produktu
- Projekt produktu konsumenckiego
- Prostota
- Przetrwanie
- Przykuwanie uwagi
- Różnica istota sprawy
- Ryzyko porażki
- Sequele animowanych filmów Disneya
- Skargi klientów
- Slogan promujący pierwszą generację iPodów
- Słuszna decyzja
- Spadek udziału w rynku
- Spekulacje dotyczące stanu zdrowia
- Stosunek do technologii
- Strategia
- Straty finansowe
- Sukces
- Śmiałe deklaracje
- Śmierć
- Świetne pomysły
- Świetny produkt
- Świetny projekt produktu
- Tajemnica
- Terminy
- Toy Story 2
- Tworzenie nowych narzędzi
- Tworzenie produktów
- Udział w zyskach, żadnych zaliczek
- Upadek
- Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
- Walka o sprawę
- Wartości
- Wgniecenie we wszechświecie
- Wiarygodność
- Wizerunek produktu
- Wizja
- Wizje produktów
- Wkład
- Wnikliwość
- Wprowadzenie na rynek Maca
- Wrogie przejęcia
- Wspólna wizja
- Wszechobecność Maców
- Wszechstronne wykształcenie
- Wytrwałość
- Wyznaczanie priorytetów
- Zagmatwane linie produktów
- Zapamiętywanie
- Zbieżność
- Zdrowie a nieobecność w pracy
- Zen
- Znaczenie fabuły
- Znaczenie pracy zespołowej
- Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
- Zwalnianie pracowników
- O redaktorze
- Spis treści
MT Biznes - inne książki
-
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Autor udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego sukcesu gospodarczego po 1989 roku, kiedy osiągnęliśmy najszybsze tempo wzrostu w Europie i jedno z najszyb-szych na świecie. Dzięki temu w ciągu życia zaledwie jednego pokole-nia Polska dołączyła do wąskiej grup...
Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, ...
Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawa...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with...
Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osob...
Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej prak...
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Ja, Steve Redakcja George Beahm (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.