Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
- Autor:
- Scott C. Fox
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 5
- Stron:
- 336
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
- Zarabiaj na swojej pasji
- Wykorzystaj skuteczne strategie
- Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu
Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego książka "Bogacze internetowi" jest lekturą obowiązkową dla przedsiębiorców.
Bill O"Reilly, Anchor, Fox News Channel
Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu.
Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać.
Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena- Analiza finansowa i kalkulacje rentowności.
- Domeny - nazwa, koszty, warianty, przeszukiwanie.
- Techniki identyfikacji klienta i produktów, na które jest popyt.
- Prawa autorskie, znaki handlowe, formy organizacyjne przedsięwzięcia.
- Wykorzystanie nisz rynkowych - dystrybucja internetowa, wirtualne społeczności.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(42.21 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: polishwords.com.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W polskim Internecie panuje hype na tworzenie startupów. Cześć z nich wypala, ale większość nie. Dlatego warto przy tej okazji wspomnieć o książkach, które pozwoliłyby niektórym uniknąć niepowodzenia przedsięwzięć. Jednym z takich kół ratunkowych może być prezentowana książka. Jeżeli użyta zawczasu może uratować startupa. Dlatego jeżeli planujesz zacząć swój własny biznes zapoznaj się z tą książką Scotta Foxa. Scott Fox jest konsultantem pracującym onegdaj dla takich sław jak Larry King. Pomaga on przedsiębiorczym osobom tworzyć sukcesywne startupy. Myślą przewodnią tej książki jest znalezienie równowagi między swoimi zainteresowaniami a potrzebą utrzymywania się i zarabiania pieniędzy. Autor kładzie w niej duży nacisk na samorealizację przedsiębiorczych osób. Dlatego też przedstawione przykłady nie mają na celu ich realizacji ale zastanowienia się nad tym co samemu chciałoby się robić. Przełożenie rozważań na swój biznes może ułatwić podejmowanie strategicznych decyzji. Dodatkowym atutem jest znaczna aktualność tematów poruszanych w książce do sytuacji za granicą. Dzięki temu ma się spojrzenie w przyszłość tego co będzie działo się w Polsce. Warto jednak zauważyć że nie ma gwarancji że takie przełożenie będzie 1:1. Jednak są to informacje pomocne w dalszych rozważaniach. Przykładem różnic między rynkiem USA a Polski jest to że ograniczając się do języka polskiego, nie da się rozwinąć ogromnego przedsięwzięcia korzystając z tej samej wielkości luki dostawców. Tj. w USA możesz zarabiać na życie sprzedając zielone kapcie o rozmiarze 42, ale w samej Polsce taki rynek będzie za mały na realne zyski. Podczas czytania warto próbować odnajdywać takie różnice, są one dobrym ćwiczeniem na lepsze zrozumienie potrzeb polskiego rynku. Książka może być wspaniałym źródłem inspiracji, dlatego podczas jej czytania warto mieć pod ręką długopis i kartkę papieru aby odnotować każdy swój pomysł zainspirowany czytaniem tego poradnika. Zatem, jeżeli chcesz spojrzeć bardziej realnie na tworzenie startupów i odnieść sukces (rozumiany przez samorealizację i utrzymanie), ta książka jest dla Ciebie. Jeżeli natomiast chcesz poćwiczyć robienie stron jako hobby albo chciałbyś stworzyć "serwis społecznościowy", odłóż tą książkę na bardziej odpowiedni dla Ciebie moment.
-
Recenzja: Brief Monika Szymańska, 25/09/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dochodowe hobby. Każdy z nas posiada hobby. Skoro jest coś, czemu poświęcamy czas wolny, dlaczego nie pójść o krok dalej i nie wykorzystywać swoich zainteresowań do zarabiania pieniędzy Dzięki globalizacji i możliwościom internetu, jesteśmy w stanie szybko i sprawnie rozpocząć e-biz-nes. Wystarczy mieć pomysł - przekonuje Scott Fox w Internetowi milionerzy, czyli jak zdobyć fortunę on-line". Dzięki licznym przykładom sieciowych biznesów" czytelnik książki Foksa, ma wrażenie, że nie ma nic prostszego niż założenie internetowej firmy. Sięgając po Milionerów" dowiemy się, ile trzeba mieć, by zacząć, co trzeba wiedzieć oraz jakie są sekrety marketingu budżetowego - podstawy działania wirtualnego przedsiębiorstwa. Kiedy już opracujemy e-biznesplan wystarczy zarejestrować domenę... i zacząć zarabiać. Gdyż jak mówi Scott Fox: wirtualny biznes to realne pieniądze. I nawet przy niewielkim budżecie można stworzyć przynoszącą zyski i profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz LudwińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książki o biznesach internetowych z grubsza dzielą się na dwa rodzaje. Grupa pierwsza to te, które dają inspirację. Kopniaka, aby wziąć kartkę i zacząć planować swój wspaniały i dochodowy biznes. Grupa druga to te, które dają konkretne wskazówki. Przydatne porady od ludzi, którzy już w tej dżungli byli i te przeszkody w postaci upierdliwych szczegółów pokonali. Gdy książkę jednoznacznie można przypisać do którejś z tych grup, jest szansa na dobry tytuł. Ta książka zawiera trochę jednego i trochę drugiego. Na pierwszy rzut oka wygląda to niedobrze, ale bliższe przyjrzenie się książce (czyli lektura) przekonuje, że to nie do końca tak. Część inspirująca jest dobrze napisana. Przykłady są fajne i z różnych rynków (m.in. kije bilardowe, przeróbki samochodów Subaru i prezenty ślubne). Bardzo przydatne rozróżnienie na trzy typy przedsiębiorców online pomaga ułożyć sobie w głowie czym tak naprawdę ma się zajmować serwis - a przez to jak ma przynosić pieniądze. Część poradnikowa cierpi oczywiście na syndrom BRP czyli Braku Polskich Realiów i syndrom WZM czyli Wszyscy Znają się na Marketingu. Syndrom BRP powoduje, że zainspirowany prawie-przedsiębiorca szybko zostanie przywrócony do rzeczywistości, gdy zacznie chodzić po urzędach i kompletować obliczenia finansowe dla serwisu. Syndrom WZM to drugie przywołanie do rzeczywistości, gdy okaże się, że liczby oglądalności w Polsce znacznie odbiegają od liczb z USA, a i dynamika jest znacząco mniejsza (dynamika czyli wzrost liczby odwiedzin w miesiącu oraz działania podejmowane przez użytkowników w serwisie). Bo promować w internecie trzeba umieć, mailingi, banery, Google i wymiany linków nie załatwiają absolutnie sprawy. No i nie da się zbudować wysokiej oglądalności w miesiąc, nie mówiąc już o zbudowaniu stabilnej sprzedaży. To zabiera naprawdę sporo czasu. Jeśli więc planujesz e-biznes, zacznij planować szczegóły i poznawać odpowiednich ludzi którzy mogą ci pomóc już teraz. Później będzie za późno. No i jeszcze jedna wskazówka - zastanów się czy warto robić polską wersję serwisu. Poważnie. Może lepiej od razu przejść na angielski i próbować swoich sił na rynku globalnym? W przypadku sklepów sprzedających rzeczy materialne może być to trudne, ale do ominięcia (program partnerski lub sieć sklepów współpracujących). W przypadku serwisów sprzedających produkty niematerialne, jest to logiczny wybór. Jasne, że się boisz. Ale większy rynek to większy rynek. W dodatku rynek klientów umiejących i przyzwyczajonych kupować online. Teraz odwieczne pytanie - kupić czy nie kupić książkę? Ze względu na część inspirującą - tak. Części poradnikowej nie musisz przecież czytać.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 09/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to książka - poradnik, prezentująca zagadnienia e-biznesu w łatwej do zrozumienia formie. Uczy jak wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i zainteresowania stworzyć własny model e-biznesu i następnie przystąpić do tworzenia nowego, począwszy od nazwy domeny przez wybór firmy hostingowej, budowy witryny internetowej, analizę finansową przedsięwzięcia, stworzenia planu biznesowego, na testowaniu kończąc. Nie pomija zagadnień marketingu, odkrywając sekrety marketingu bezbudżetowego, z niskim budżetem i wysokim budżetem. Omawia zagadnienia prawne dotyczące formy działalności, praw autorskich, znaków handlowych i form organizacji przedsięwzięcia. Książka powinna zainteresować i zainspirować tych, którzy chcą nie tylko zbudować profesjonalną witrynę, ale dobrze na niej zarobić.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki HAB; 08/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dawniej mężczyźni wsiadali na koń i wyruszali na poszukiwanie złota. Dziś mogą zarobić fortunę nie wychodząc z domu. Zresztą, nie tylko oni - także kobiety i dziewczęta. Wystarczy pomysł, kreatywność i zaangażowanie. Przyda się także poradnik Scotta Foksa, amerykańskiego weterana internetowego, doradcy i nauczyciela z przedmiotu "e-business". Nawet, jeśli nie masz dużej wiedzy komputerowej", zrozumiesz tę książkę. Autor przekonuje, ze możesz rozkręcić biznes w kilka godzin mając w kieszeni zaledwie 25 dolarów! Z tą książką stworzysz profesjonalną witrynę internetową, sklep lub biuletyn, znajdziesz triki marketingowe, które przyciągną klientów i przekonasz się, jak poprzednicy osiągali zyski dzięki Internetowi. Czy wiesz, że twoje hobby może uczynić cię bogatym jak sprawić, by wirtualny biznes przynosił prawdziwe pieniądze Anna założyła stronę, która kojarzy rodziców i opiekunki do dzieci. Trafiła w dziesiątkę! Magda czyta i recenzuje ukochane książki. I ma z tego pieniądze. Weronika sprzedaje w Internecie sweterki zrobione na drutach. Ma z tego przyzwoity zysk. A 26-letni Daniel założy! dla zabawy stronę ze śmiesznymi artykułami i linkami, a teraz zarabia krocie na reklamach. Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Teraz może pomóc także tobie.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Doniesienia o fortunach stanowiących efekt sprzedaży witryn lub czerpania zysków z prowadzenia serwisów internetowych pobudzają wyobraźnię internautów. Snują oni plany tworzenia stron i usług sieciowych, które pozwolą odnieść finansowy sukces. Realizację tych zamierzeń może ułatwić im lektura prezentowanej książki. Pełni ona rolę przewodnika przybliżającego różne aspekty e-biznesu i stanowiącego źródło inspirujących wskazówek. Zawarto w niej również wywiady z ludźmi, którzy osiągnęli sukces prowadząc działalność w internecie. Autor wyjaśnia dlaczego światowa sieć stwarza możliwość uzyskania dużych zysków oraz przekonuje czytelników, że do stworzenia firmy nie są potrzebne duże kwoty. Pokazuje w jaki sposób zaprojektować własny model biznesowy, udziela porad w zakresie wyboru domeny i tworzenia serwisu internetowego oraz wyjaśnia, jak sprawdzić potencjał nowego przedsięwzięcia. Odnosi się ponadto do kwestii związanych z marketingiem oraz porusza zagadnienia prawne i administracyjne. Przypomina też, że aby osiągnąć sukces, należy nie tylko tworzyć plany, lecz również wcielać je w życie.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 05/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tylko e-biznes. Kiedyś pierwszy milion trzeba było ukraść. Dziś - według Scotta Foksa - wystarczy mieć dostęp do internetu, przeczytać jego książkę Internetowi Milionerzy, czyli jak zdobyć fortunę online" i już trafiamy na właściwą drogę. I trzeba przyznać, że po lekturze tej książki trudno oprzeć się pokusie, by nie spróbować... Autor w bardzo klarowny sposób - aż dziw, że książki o tej tematyce są jeszcze pisane takim językiem... - udowadnia, że pod względem opłacalności biznes tradycyjny w stosunku do internetowego to niepotrzebna strata pieniędzy. Tym samym dochodzenie do wspomnianego pierwszego miliona" utartym przez wieki szlakiem jest zbędną mitręgą przy korzyściach płynących z e-biznesu. Wszak internet to potęga, pozwalająca w jednej chwili dotrzeć nie tylko do milionów potencjalnych klientów w kraju, ale i na całym świecie. Wystarczy przestudiować kolejne rozdziały poświęcone temu, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn oraz jakich użyć trików marketingowych. I nie ma tu żadnego gołosłowia, bowiem każda propozycja została przetestowana nie tylko przez autora poradnika, ale i dziesiątki innych e-biznesmenów. Nikt nie zawrócił wpół drogi.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Simple Money-making Secrets of Online Millionaires
- Tłumaczenie:
- Tomasz Boszko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1252-9, 9788324612529
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-04-22
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4088
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Wprowadzenie. Internetowa gorączka złota - podejście drugie (7)
Część 1. Nieograniczone możliwości internetu (19)
1. Rewolucja biznesu internetowego (21)
2. Rozpoczynanie działalności w internecie.
Czy stać Cię na to, aby nie spróbować? (31)
3. Pierwsza kategoria internetowych milionerów. Milionerzy efektywności (41)
4. Druga kategoria internetowych milionerów. Milionerzy produktowi (55)
5. Trzecia kategoria internetowych milionerów. Milionerzy niszowi (85)
Część 2. Tworzenie własnego modelu e-biznesu (117)
6. Zastosowanie teorii wzorców milionera. Studium przypadku (119)
7. Model biznesowy (125)
8. Jakiego rodzaju e-biznes powinieneś rozwijać? (129)
Część 3. Budowanie internetowego e-biznesu (145)
9. Sekrety technologii i przegląd strategii (147)
10. Wybór nazwy domeny (157)
11. Wybór firmy hostingowej (169)
12. Jak zbudować stronę internetową w godzinę? (173)
13. Poszukiwania projektanta witryny (189)
14. Koszyki zakupów e-commerce (193)
15. Zjawisko, jakim jest eBay (205)
16. Jak stworzyć porażającą zawartość przy skromnym budżecie? (219)
17. Sprawdź pomysł, zanim poświęcisz mu czas i pieniądze (225)
18. Plan działania i realizacji miliondolarowego e-biznesu (231)
19. Testowanie Twojego nowego biznesu (241)
Część 4. Sekrety marketingu internetowego
dla Twojego e-biznesu (247)
20. Sekrety marketingu bezbudżetowego (249)
21. Sekrety marketingu o niskim budżecie (259)
22. Marketing wysokobudżetowy i jego sekrety (267)
Część 5. Zagadnienia prawne i administracyjne (277)
23. Zagadnienia praw autorskich, znaków handlowych
i form organizacyjnych przedsięwzięcia (279)
24. Wspólnicy. Czy powinieneś się dzielić swoim pomysłem
na milion dolarów? (287)
Część 6. Zakończenie kursu. Otwarcie wymarzonego biznesu (295)
25. Gratulacje! (297)
Dodatki
Dodatek A Indeks przedsiębiorców e-biznesowych i usług (305)
Dodatek B Umiejętności badania internetu (307)
Słowniczek terminów e-biznesowych (313)
Skorowidz (325)
Podziękowania (333)
Oceny i opinie klientów: Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online Scott C. Fox (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii