ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia zarządzanie pomiar

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Piotr Kuraś
Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia zarządzanie pomiar Piotr Kuraś - okładka książki

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia zarządzanie pomiar Piotr Kuraś - okładka książki

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia zarządzanie pomiar Piotr Kuraś - okładka audiobooka MP3

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia zarządzanie pomiar Piotr Kuraś - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
234
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Procesy internacjonalizacji i globalizacji nie są zjawiskami nowymi. Właściwie ich początków można się doszukiwać od momentu, kiedy ludzie tworzyli pierwsze systemy wytwórcze, a następnie zaczęli się przemieszczać w celu pozyskiwania potrzebnych surowców i innych zasobów oraz ich wymiany. Z czasem, stopniowo, w celu ułatwienia takiej ekspansji zaczęto tworzyć różne udogodnienia, na przykład infrastrukturalne, które z jednej strony ją umożliwiały, a z drugiej strony stawały się jej akceleratorem.

Procesy te przybrały na sile, na niespotykaną dotąd skalę, w latach 80. XX w. Stały się wówczas przedmiotem zainteresowania zarówno praktyków, jak i teoretyków zarządzania.

Celem monografii jest rekapitulacja dorobku naukowego (zewnętrznego oraz badań własnych) w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz chęć ukazania złożoności i wielowymiarowości tego procesu, jego przyczyn i konsekwencji oraz zalet i wad. Nowatorstwo podejścia badawczego zastosowanego w pracy polega na rozpatrywaniu internacjonalizacji przedsiębiorstwa w perspektywie trzech wymiarów w zintegrowanym układzie. Do tych wymiarów zaliczone zostały:

  • strategia,
  • zarządzanie,
  • pomiar.

Internacjonalizacja rozpatrywana jest w odniesieniu do dużych przedsiębiorstw (korporacji) produkcyjnych. Zagadnienia teoretyczne ilustrowane są licznymi przykładami z sektora samochodowego (samochodów osobowych). Praca w założeniu miała mieć charakter uniwersalny i raczej opisywać wielowymiarowy i złożony proces internacjonalizacji przedsiębiorstw produkcyjnych, aniżeli stanowić diagnozę sektora samochodowego.

Wybrane bestsellery

Piotr Kuraś

Politechnika Częstochowska - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności