Informatyka w zarządzaniu
- Autorzy:
- red. Helena Dudycz, Marcin Hernes, Maciej Pondel, Artur Rot
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 266
-
PDF
Opis książki: Informatyka w zarządzaniu
W monografii omówiono rezultaty wybranych prac badawczych zaprezentowanych podczas konferencji "Informatyka w zarządzaniu (IwZ'2022)", która odbyła się w dniach 1-2.12.20222 r. w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Książka zawiera czternaście artykułów, w których szczegółowo przedstawiono takie zadnienia, jak: metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników; rola i ocena wykorzystania usług chmurowych w wirtualizacji procesów kształcenia uczelni wyższych; The Method of Finding High-Runner Products in the Assortment; behawioralne aspekty zarządzania niepewnością projektów e-Zdrowie; transformacja cyfrowa i implikacje dla strategii oraz zmiany organizacyjnej - przegląd literatury; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange; metoda wielokryterialnego wspomagania decyzji SAW w wyborze dostawcy systemów informatycznych; model systemu Business Intelligence do analizy danych i podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; społeczeństwo informacyjne czy cyfrowe?; postrzeganie przez studentów możliwości wykorzystania zarządzania procesowego w usprawnianiu organizacji; identyfikacja potrzeb konsumentów w zakresie zakupu i użytkowania technologii rzeczywistości rozszerzonej.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Informatyka w zarządzaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Informatyka w zarządzaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Informatyka w zarządzaniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-674-0050-3, 9788367400503
- Data wydania ebooka:
- 2023-10-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 224110
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.3MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp 11
Rozdział 1
Metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników (Anna Borawska, Adrianna Mateja) 13
1.1. Wprowadzenie 13
1.2. Metodologia 15
1.3. Wyniki 17
1.3.1. Analiza wybranych badań eksperymentalnych 17
1.3.2. Uogólniona procedura projektowania i przeprowadzania eksperymentów 22
1.3.3. Dobre praktyki przeprowadzania eksperymentów w badaniach UX 24
1.4. Podsumowanie 26
Literatura 27
Rozdział 2
Rola i ocena wykorzystania usług chmurowych w wirtualizacji procesów kształcenia uczelni wyższych (Mirosława Brzezina, Małgorzata Sobińska) 34
2.1. Wprowadzenie 35
2.2. Wirtualizacja organizacji w świetle pandemii COVID-19 37
2.3. Rola cloud computingu w funkcjonowaniu współczesnych uczelni wyższych 39
2.4. Nauczanie z wykorzystaniem usług chmurowych w opinii studentów polskich uczelni wyższych – wyniki badań 41
2.5. Podsumowanie 48
Literatura 50
Rozdział 3
The Method of Finding High-Runner Products in the Assortment (Kateryna Czerniachowska) 52
3.1. Introduction 52
3.2. Related literature 54
3.2.1. Assortment optimisation in the warehouse 54
3.2.2. Assortment relationship 55
3.3. Method description 57
3.4. Data 59
3.5. Experiment 60
3.6. Conclusions 62
Literature 64
Rozdział 4
Behawioralne aspekty zarządzania niepewnością projektów e-Zdrowie (Kazimierz Frączkowski) 66
4.1. Wprowadzenie 67
4.2. Wybrane definicje ryzyka i niepewności 70
4.3. Behawioralny kontekst zarządzania w projektach e-Zdrowie 71
4.4. Stan analizy ryzyka i niepewności w świetle badań analitycznych i ankietowych projektu P1 73
4.5. Badanie ankietowe związane ze stanem przygotowania podmiotów ochrony zdrowia do wdrożenia rozwiązań e-Zdrowie 77
4.6. Wpływ czynników behawioralnych na dynamikę i sukces projektów e-Zdrowie 81
4.7. Podsumowanie 85
Literatura 88
Rozdział 5
Transformacja cyfrowa i implikacje dla strategii oraz zmiany organizacyjnej – przegląd literatury (Jacek Karaś) 91
5.1. Wprowadzenie 92
5.1.1. Pojęcie transformacji cyfrowej 92
5.2. Przegląd wybranych badań 93
5.3. Motywacja do dalszych analiz 96
5.4. Metodologia 97
5.5. Przebieg badania 98
5.6. Wyniki 101
5.7. Podsumowanie 105
Literatura 105
Rozdział 6
Strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej – studium przypadku Orange (Jerzy Kisielnicki, Anna Maria Misiak) 113
6.1. Wprowadzenie 114
6.2. Strategia innowacyjna i jej zadania 115
6.3. Uzasadnienie konieczności zmian – pozycja innowacyjna Polski w rankingach organizacji międzynarodowych 116
6.4. Przedsiębiorstwo 4.0 jako element trendu rozwojowego zastosowań technologii cyfrowej i jego rola w budowie nowoczesnej gospodarki 118
6.5. Studium przypadków na podstawie projektu przeprowadzonego w Orange Polska S.A. 120
6.5.1. Orange jako przedmiot badań procesu transformacji 120
6.5.2. Orange jako Przedsiębiorstwo 4.01 121
6.5.3. Proces transformacji z Przedsiębiorstwa 4.01 do Przedsiębiorstwa 4.04 122
6.5.4. Orange jako Przedsiębiorstwo 4.4 126
6.5.5. Efekty i trudności oraz kierunek zmian w Orange 127
6.6. Podsumowanie i wnioski 130
Literatura 132
Rozdział 7
ICT w planowaniu i realizacji podróży – systematyka narzędzi i przegląd funkcjonalności (Ewa Krok) 134
7.1. Wprowadzenie 134
7.2. Przegląd dotychczasowych badań 136
7.3. Systematyka narzędzi IT wspierających turystów 139
7.4. Podsumowanie 144
Literatura 145
Rozdział 8
Metoda wielokryterialnego wspomagania decyzji SAW w wyborze dostawcy systemów informatycznych (Maciej Krzan) 148
8.1. Wprowadzenie 148
8.2. Założenia przeprowadzonego badania 150
8.2.1. Zastosowana procedura badawcza 150
8.2.2. Wybór dostawców do oceny 150
8.2.3. Przeprowadzone badanie literatury 151
8.2.4. Wybór kryteriów oraz ustalenie dla nich rang 152
8.3. Wybór dostawcy oprogramowania do realizacji projektu dla firmy XYZ 154
8.3.1. Ocena wybranych dostawców 154
8.3.2. Analiza i prezentacja uzyskanych wyników 157
8.4. Podsumowanie 159
Literatura 160
Rozdział 9
Model systemu Business Intelligence do analizy danych i podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie (Kamal Matouk, Władysław Orzechowski) 162
9.1. Wprowadzenie 162
9.2. Istota i cele Business Intelligence 163
9.3. Studium przypadku 164
9.4. Model systemu Business Intelligence 166
9.4.1. Dane źródłowe modelu 166
9.4.2. Warstwa ETL 168
9.4.3. Warstwa metadanych 169
9.4.4. Hurtownia danych 171
9.5. Warstwa użytkownika końcowego – interfejs systemu 181
9.6. Generowanie raportów o działalności przedsiębiorstwa 182
9.7. Podsumowanie 184
Literatura 184
Rozdział 10
Komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów (Karolina Muszyńska) 186
10.1. Wprowadzenie 186
10.2. Przegląd literatury 187
10.3. Metoda i próba badawcza 188
10.4. Wyniki badań 189
10.5. Wnioski z badań 196
10.6. Podsumowanie 197
Literatura 198
Rozdział 11
GIG ekonomia jako nowy model świadczenia pracy w świetle zastosowanych narzędzi ICT (Anna Nowacka) 200
11.1. Wprowadzenie 200
11.2. Znaczenie narzędzi ICT w kreowaniu GIG ekonomii 201
11.3. Od VUCA do ukształtowania otoczenia BANI 203
11.4. Metodyka badań 205
11.5. Wyniki badań i ich interpretacja 207
11.6. Podsumowanie 211
Literatura 212
Społeczeństwo informacyjne czy cyfrowe? (Paweł A. Nowak) 214
12.1. Europejska Agenda Cyfrowa 214
12.2. Polskie definicje społeczeństwa informacyjnego 215
12.3. Kompetencje cyfrowe 217
12.4. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 220
12.5. Umiejętności cyfrowe absolwentów szkół średnich 221
12.6. Podsumowanie 222
Literatura 224
Rozdział 13
Postrzeganie przez studentów możliwości wykorzystania zarządzania procesowego w usprawnianiu organizacji (Małgorzata Oleś-Filiks) 226
13.1. Wprowadzenie 226
13.2. Metoda i dobór próby badawczej 228
13.3. Analiza i dyskusja wyników 230
13.4. Wnioski 240
Literatura 244
Rozdział 14
Identyfikacja potrzeb konsumentów w zakresie zakupu i użytkowania technologii rzeczywistości rozszerzonej (Dorota Walentek) 246
14.1. Wprowadzenie 246
14.2. AR w teorii naukowej 247
14.3. Metodologia badań 251
14.4. Wyniki badań 253
14.5. Podsumowanie 258
Literatura 259
Spis rysunków 263
Spis tabel. 265
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki
-
Monografia stanowi zbiór tekstów autorstwa polskich ekonomistek i finansistek. Książka prezentuje rozważania poświęcone bezpieczeństwu ekonomicznemu osób starszych w kontekście zmian demograficznych i kryzysów systemów powszechnych systemów ubezpieczeń emerytalnych i zdrowotnych w Polsce. Przedst...
Bezpieczeństwo ekonomiczne osób starszych - wyzwania dla rynku ubezpieczeń w Polsce Bezpieczeństwo ekonomiczne osób starszych - wyzwania dla rynku ubezpieczeń w Polsce
-
Zeszyt zawiera dziewięć tekstów dotyczących różnych obszarów działalności gospodarczej człowieka oraz problemów społeczno-ekonomicznych. Prezentowane prace łączy ilościowe ujęcie rozpatrywanych zagadnień z wykorzystaniem bogatego arsenału metodycznego. W artykułach poruszono interesujące zagadnie...
Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Monografia stanowi publikację o charakterze jubileuszowym przygotowaną z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Książka zawiera słowo od redaktorów i laudację, a także jedenaście rozdziałów, których treść jednoznac...
W kręgu zmiany organizacyjnej. Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy W kręgu zmiany organizacyjnej. Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy
-
Prezentowana monografia dotyka problematyki procesów ludnościowo-rozwojowych w ośrodku subregionalnym oraz analizuje rolę, jaką odgrywa w tych procesach szkoła wyższa. Przedmiotem analizy uczyniono Nysę i cały powiat nyski, stanowiący obszar peryferyjny typologicznie, bardziej zbliżony do obszaró...
Depopulacja i rozwój Nysy oraz powiatu nyskiego wobec akademickości miasta. Wybrane zagadnienia ekonomiczne i demograficzne Depopulacja i rozwój Nysy oraz powiatu nyskiego wobec akademickości miasta. Wybrane zagadnienia ekonomiczne i demograficzne
-
Monografia składa się z czterech rozdziałów. Stanowi ona studium polskiego systemu finansowego gospodarki w kontekście jego służebnej roli we wspieraniu rozwoju gospodarek regionalnych. Autorzy opracowania odpowiadają na pytania o to, w jaki sposób i dlaczego zmieniały się regionalne systemy fin...
Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie o...
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
Książka wpisuje się w nurt publikacji poświęconych przeciwdziałaniu zmianom klimatu, degradacji środowiska i możliwościom wdrażania zrównoważonego rozwoju. Punkt wyjścia rozważań stanowią dwa dokumenty: Agenda 2030 i Europejski Zielony Ład, a także warunki i możliwości ich operacjonalizacji na sz...
Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych
(24.30 zł najniższa cena z 30 dni)24.00 zł
30.00 zł(-20%) -
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" poświęcony gospodarce nieruchomościami rozpatruje je w trzech obszarach tematycznych, które stanowią: nieruchomości jako przedmiot podatku, kosztów ponoszonych na utrzymanie nieruchomości oraz finansowanie ich. W zeszycie omówiono takie zagadnienia, jak: ko...
Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Opracowanie dostarcza spójnego spojrzenia na ocenę użyteczności informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym spółek z branży rolno-spożywczej. Szczególną uwagę skierowano na potencjalne kierunki zmian w prezentacji informacji sprawozdawczej z uwzględnieniem zarówno dynamicznych zmian w otoczeni...
Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej
-
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" zawiera siedem artykułów dotyczących zróżnicowanych obszarów koncentrujących się na jakości życia oraz dylematach społeczno-ekonomicznych. Serię prezentowanych prac otwiera tekst wskazujący na znaczące funkcje statystyki publicznej i możliwości wykorzystania...
Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Informatyka w zarządzaniu red. Helena Dudycz, Marcin Hernes, Maciej Pondel, Artur Rot (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.