Godzina dziennie z Facebook marketingiem
- Autorzy:
- Chris Treadaway, Mari Smith
- Promocja Przejdź
Opis książki: Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!
- Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
- Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
- Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:- poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
- opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
- dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
- zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
- wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
- wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
- przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
- skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
- poznasz analizy z życia wziętych przykładów — zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
- otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
- zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka
Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!
Wybrane bestsellery
-
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Ebooka "Godzina dziennie z Facebook marketingiem" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Godzina dziennie z Facebook marketingiem" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Godzina dziennie z Facebook marketingiem" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Godzina dziennie z Facebook marketingiem (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2011-03-06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Długo zastanawiałam się którą książkę z oferty Onepress wybrać jako następną do recenzji na blogu. Wbrew pozorom - nie jest to łatwy wybór. Tym razem padło na Godzinę dziennie z Facebok® marketingiem autorstwa Chrisa Treadaway i Mari Smith. Do książek traktujących o tym, jak wykorzystać serwis do prowadzenia działań marketingowych podchodzę z pewną rezerwą. Serwis zmienia się tak szybko (co często mnie złości - muszę to przyznać), że książki w momencie wydania są już w dużej mierze nieaktualne. W przypadku tej książki spotkała mnie mila niespodzianka - jej autorzy już na wstępie zaznaczyli, że praca z Facebookiem polega na nieustannym aktualizowaniu posiadanych informacji i wiedzy. Prowadzenie działań marketingowych tym najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym nie jest jak jazda na rowerze. Nie wystarczy się nauczyć raz i korzystać z tej umiejętności do końca życia. A wszystko to dzięki nowym możliwościom i rozwiązaniom, które udostępniają twórcy serwisu. I tak, autorzy polecają regularnie odwiedzać następujące strony, ciągle rozwijane i aktualizowane przez autorów książki: 1) www.facebookmarketinganhourday.com 2) www.twitter.com/FacebookMkt Książka składa się z 10 rozdziałów i posiada dwa dodatki. Początkowo autorzy wprowadzają czytelnika w świat marketingu społecznościowego przez ukazanie jego historii (a właściwie historii samych serwisów) oraz jego specyfiki. W kolejnym rozdziale znajdziemy informacje czym jest Facebook (któż tego nie wie?:). Jednak obok tych najbardziej podstawowych kwestii poruszania się po serwisie znajdziemy informacje, jak ugryźć Facebooka z punktu widzenia marketingowego. I to nie tylko przez pryzmat wciskania klientom usług i produktów oraz osaczania ich markami. Autorzy ciągle podkreślają ogromną rolę serwisu w budowaniu dialogów z konsumentami. Następne rozdziały stanowią rodzaj ścieżki, którą powinny postępować osoby realizujące działania marketingowe za pośrednictwem Facebooka. Mamy kolejno: opracowywanie strategii, przygotowanie planu, wykorzystywanie grup i stron, reklamy na FB, integracja taktyki z całością kampanii, wykorzystywanie aplikacji, monitoring postępów oraz możliwości wykorzystania Facebooka w marketingu B2B. Książka nie jest zatem lekturą, którą można odrobić i odłożyć. Najlepiej jest ją czytać i faktycznie wykonywać zalecane w książce czynności. Jak napisał Herbert Spencer Najważniejszym celem edukacji nie jest zdobycie wiedzy, lecz umiejętności działania. I książka ta uczy właśnie umiejętności działania, co jest jej ogromnym plusem. Warto przeczytać, a tym bardziej podsyłać osobom, które przygodę z marketingiem na Facebooku dopiero zaczynają. Dzięki temu odkryją na czym to tak naprawdę polega
-
Recenzja: Computer Arts 2011-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium.
-
Recenzja: Gazeta MSP 2011-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Radość, jaką czerpiemy z życia, bierze się z kolejnych znaczących doświadczeń dzielonych z przyjaciółmi, bliskimi i ludźmi, z którymi współżyjemy w różnych środowiskach: kolegami ze szkoły, sąsiadami, współpracownikami lub kibicami ulubionej drużyny. Noszone przez nich dżinsy, używane telefony i preferowane marki w pewnej mierze decydują o tym, na ile pozytywnie, a na ile negatywnie myślimy o sobie i innych. Ci ludzie - podobnie jak my sami - są konsumentami, którzy subtelnie, lecz znacząco kształtują nasze myśli i opinie. Amerykanie pamiętają charakterystyczne postaci, które usiłowały zareklamować swoje produkty, takie jak Spuds McKenzie, Joe lsuzu, samotny mechanik May-tag, Max Headroom, Charlie - tuńczyk Sunkist, czytheCalifornia Raisins. Kojarzą chwytliwe slogany w rodzaju "Just Say No", "Where′s the Beef ", "Kibbles and Bits and Bits and Bits", "Calgon, Take Me Away!" i "We thank you for your support", na których szczerość, dowcip i siłę przebicia reagują przyjęciem ich przekazu marketingowego, co prowadzi ich do dokonywania drobnych, podświadomych zmian w stylu życia, zwyczajach konsumpcyjnych i sposobie myślenia. Przez lata mieliśmy styczność z tym aspektem życia wyłącznie "offline", przed telewizorem, za pośrednictwem słuchawek i w ramach interakcji z innymi ludźmi. Czasy się jednak zmieniły. Technologie internetowe i media społecznościowe poszerzyły możliwości doświadczania życia online. Obecnie można komunikować się z ludźmi, oglądać filmy i obrazki oraz słuchać różnych dźwięków zarówno offline, jak i za pośrednictwem komputera. Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zależy nam na tym, by uczyć się, dzielić się przeżyciami i porozumiewać z wykorzystaniem komputerów i urządzeń przenośnych.
-
Recenzja: infosocialmedia.blogspot.com Łukasz Dębski, 2011-01-31Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kilka tygodni temu zostałem poproszony przez wydawnictwo Helion o przeczytanie i zrecenzowanie książki o tematyce Facebooka. Bez wahania podjąłem się tego zadania, gdyż do “przetestowania” była książka, którą od jakiegoś czasu obserwowałem i chciałem sobie kupić. Jak zapewniają autorzy dzięki książce możemy zaprząc Facebook do skutecznego promowania naszej firmy. Dzięki wiadomościom, które są w niej zawarte można będzie opracować strategię działania i na bieżąco mierzyć jej skuteczność, poznać zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych i wykorzystać efektywnie Facebook Connect, aplikacje, widety i ramki fanów. Zobaczmy czy to, co kryje się w środku rzeczywiście pomoże nam w „zaistnieniu w społecznościach (Facebooku)”. Książka jest podzielona na 10 rozdziałów i ma 2 dodatki. Co w nich można znaleźć? Rozdział 1 - marketing internetowy 1985 - 2010
W rozdziale tym autorzy pokazują jak rozwijał się marketing internetowy na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat. Jaką drogę przebyła reklama w Internecie począwszy od pierwszego baneru, który mówił, że “na pewno klikniemy na niego swoją myszką”, poprzez usługi Google i reklamy CPC aż do pojawienia się Facebooka. Opisują także media społecznościowe i ich wpływ na marketing w przyszłości a także to, czego od nich oczekujemy. Rozdział 2 - Czym jest Facebook?
Tutaj autorzy piszą o sieciach społecznościowych, o tym jakie są ich rodzaje (uniwersalne, wyspecjalizowane, hybrydy), omawiane są pokrótce wybrane sieci społecznościowe (m.in. MySpace, Twitter, LinkedIn, Hi5, Bebo), pokazywane są korzyści z udziału w sieciach społecznościowych. Następnie przechodzą do części związanej stricte z Facebookiem - od podstaw pokazują jak stworzyć konto, swój Profil, o jakie wiadomości system nas poprosi oraz dowiadujemy się czemu to właśnie Aktualności okazały się prawdopodobnie najważniejszą funkcją Facebooka. Rozdział 3 - Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępyv W tym rozdziale ogólnie dowiemy się jak prawidłowo zacząć pracę z mediami społecznościowymi. Autorzy pokazują, że podstawa to dobrze zastanowić się nad sposobem obecności naszej firmy na Facebooku. Zapoznajemy się także z obiegiem pracy marketingowej w mediach społecznościowych: - przygotuj kampanie;
- wytwórz treść;
- aktualizuj treści;
- badaj wskaźniki pomiarowe;
- analizuj i rewiduj. Rozdział 4 - Miesiąc 1; przygotuj plan i zacznij działać
W tym rozdziale autorzy pokazują dokładnie jak można/warto zacząć swoją przygodę z Facebookiem: - ustal cele jakie chcesz osiągnąć używając Facebooka,
- pomyśl nad polityką social media w firmie,
- spójrz co robi konkurencja,
- określ wskaźniki pomiarowe.
- stwórz lub uzupełnij swój Profil, tak, żeby dobrze reprezentował Ciebie jako pracownika firmy, administratora Fanpage firmy. Rozdział 5 - Miesiąc 2; Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą Grup i Stron
Autorzy w tym rozdziale doradzają, co zrobić przed stworzeniem swojej prezencji na Facebooku - najważniejszy krok to obserwować najlepszych ze swojej branży. Utwórzmy swoją obecność na Facebooku (Fanpage lub Grupa). Warto też zastanowić się nad tym co będziemy publikować na swoich Fanpage, pamiętajmy o multimediach (zdjęciach, filmach), stale oceniajmy co idzie dobrze, co mogłoby iść lepiej, korygujmy. Rozdział 6 - Miesiąc 3; Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku
W tym rozdziale pokazana jest droga od tworzenia reklamy na Facebooku aż do przeglądania statystyk i raportów. Na kilku kartkach książki pokazany jest każdy ekran na jaki natkniemy się tworząc reklamę. Następnie mowa jest o analizowaniu danych, które otrzymujemy, tworzeniu dobrych tekstów reklamowych. Rozdział 7 - Miesiąc 4; Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii
Autorzy w tym rozdziale wykazują, że ważne jest także wykorzystanie pozostałych oferowanych możliwości do promocji jakie daje Facebook: - wysyłaj powiadomienia,
- twórz dodatkowe zakładki,
- wykorzysta interesujące darmowe aplikacje,
- przeanalizuj wykorzystanie Facebook Connect i ramki fanów.
- warto w promocji zastanowić się także nad integracją swoich działań online i offline. Rozdział 8 - Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka
Jest to rozdział przeznaczony specjalnie dla firm, które chcą stworzyć swoją aplikację na Facebooka - autorzy piszą jak ją można promować, czego potrzeba do stworzenia aplikacji, podają najlepsze praktyki. Rozdział 9 - Analiza Facebooka
W przedostatnim rozdziale powtarzane są podstawy analizy naszej obecności na Facebooku - autorzy skupili się na statystykach Strony, mierzeniu efektywność i aktywność. Rozdział 10 - Uwarunkowania organizacji
W ostatnim rozdziale autorzy informują, że od organizacji zależy to, czy i jak uda się wykorzystać media społecznościowe do promocji marki czy produktu (zależne jest to od zasobów w organizacji, pracowników i innych wymienionych wskaźników). Opisane są także case jak można wykorzystać Facebooka w różnych organizacjach: instytucjach państwowych, organizacjach NGO, instytucjach oświatowych, startupach czy przedsiębiorstwach lokalnych. Dodatek A - Zasoby
Ukazane są zasoby z których korzystali autorzy i z których można korzystać podczas swojej przygody z Facebookiem. Podanych jest kilkanaście tytułów książek, kilkanaście blogów a także opisanych jest kilka narzędzi, które można wykorzystać w pracy z mediami społecznościowymi. Mamy też kilka nazw aplikacji, które pomagają optymalizować Fanpage na Facebooku (wildfireapp, involver, fan appz, buddy media). Dodatek B - Przyszłość Facebooka
W tym dodatku 6 osób, które od kilku lat związane są z marketingiem, mediami społecznościowymi i Facebookiem (m.in. dyrektor theKbuzz, współzałożyciel Social Agency, założyciel SocialToo.com czy założyciel Social Times) mówią na temat tego, jak ich zdaniem będzie w przyszłości wyglądał Facebook. Przewidują oni m.in. że: - Platforma Facebook będzie się ciągle zmieniać, rozwijać w stronę mobilności, połączeń z innymi serwisami i umiędzynarodowienia.
- Duże znaczenie będzie miał też Facebook Connect, system logowania do wielu serwisów.
- Zagrożeniem dla Facebooka mogą być Twitter i Google
- Facebook będzie się chciał stać pierwszym i ostatnim miejscem odwiedzanym przez użytkowników podczas korzystania z Internetu; stworzenie środowiska w którym użytkownicy chcieliby spędzać jak najwięcej czasu.
- Facebook będzie musiał na pewno tez popracować nad ochroną prywatności swoich użytkowników.
- Następować będzie coraz większa personalizacja treści pokazywanych przez np. sklepy internetowe. Dzięki wykorzystaniu Facebook Connect będą miały ułatwiona drogę - na podstawie danych z naszego profilu będą mogły serwować nam ulubione treści. Podsumowanie
Na 310 stronach tej książki poruszane są bardzo interesujące kwestie, które na pewno przydadzą się firmom chcącym zacząć swoją przygodę z Facebookiem. Wytłumaczone jest od początku, krok po kroku a nawet dzień po dniu, jak stworzyć interesującą Stronę na której będziemy mogli komunikować się z naszymi fanami, angażować ich w nasze działania. Na pewno nie wszystkie elementy tego „szkolenia” należy brać jako coś wymaganego do osiągnięcia sukcesu, obligatoryjnego. Jeżeli nie będziemy używać testów A/B i wieloczynnikowych podczas prowadzenia kampanii reklamowej nic się nie stanie. Bardzo mocną stroną książki jest to, że co kilka stron publikowanych jest wiele przykładów z życia wziętych, opisujących wykorzystanie Facebooka do rozwoju firmy, promocji produktów. Czytelnikom na pewno przydadzą się też tutoriale opisujące krok po kroku jak stworzyć Strone czy grupę, jak czytać statystyki czy jak dodać aplikację. Facebook ma już prawie 600 mln użytkowników, w Polsce ponad 5,1 mln, także chyba nie warto zastanawiać się czy mieć tam profil swojej firmy tylko wziąć książkę do ręki i zacząć działać;) -
Recenzja: sfbcc.org.pl Michał Piotrowiak, 2011-01-27Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Godzina dziennie z Facebook marketingiem” to jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku. Dzięki niniejszemu poradnikowi czytelnik dowiaduje się w jaki sposób uzyskiwać korzyści biznesowe poprzez uczestnictwo w największym serwisie społecznościowym świata. Autor zapoznaje czytelnika z terminologią dotyczącą serwisów społecznościowych, w celu późniejszego przeprowadzenia go poprzez historię marketingu internetowego. Umożliwia mu w ten sposób dostrzeżenie różnic pomiędzy stanem przeszłym, a aktualnym. W ramach poradnika czytelnik zostaje przeprowadzony przez proces przykładowej kampanii reklamowej jaką może przeprowadzić osoba odpowiedzialna za marketing w firmie. W poradniku "Godzina dziennie z Facebook marketingiem" czytelnik może więc znaleźć informacje dotyczące przygotowania szczegółowego planu działania, projektowania kampanii reklamowych, czy też tworzenia aplikacji dzięki którym możliwe jest skuteczniejsze promowanie własnych produktów czy marek. „Godzina dziennie z Facebook marketingiem” stanowi niezbędnik dla osoby, która zamierza realizować swoje cele biznesowe wykorzystując przy tym Facebook′a. Tak więc, w ramach poradnika otrzymujemy konkretne przykłady rozwiązań stosowanych przez innych marketerów, a od czytelnika i jego kreatywności będzie zależeć efektywność prowadzonych działań.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Facebook Marketing: An Hour a Day
- Tłumaczenie:
- Aleksander Jurczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2873-5, 9788324628735
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-12-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7735-1, 9788324677351
- Data wydania ebooka:
- 2013-05-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 5795
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Social Media
Spis treści książki
- Skromne początki marketingu społecznościowego (22)
- Media społecznościowe w słowach i liczbach (36)
- Co media społecznościowe w roku 2010 mówią nam o przyszłości marketingu (37)
- Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego (40)
- Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)
- Sieci i media społecznościowe - definicje (46)
- Krajobraz sieci społecznościowych (47)
- Siedem prawd o sieciach społecznościowych (55)
- Twój cel: marketing wirusowy (56)
- Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych (58)
- Pomysły na kampanię (60)
- Podstawy Facebooka (63)
- Znajomi (64)
- Aktualności (66)
- Określ formę swojej obecności na Facebooku (70)
- Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych (73)
- Określ swój "produkt" społecznościowy (75)
- Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)
- Tydzień 1. Ułóż fundamenty (86)
- Tydzień 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
- Tydzień 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100)
- Tydzień 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)
- Tydzień 1. Zapoznaj się ze stronami i grupami (118)
- Tydzień 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategię zarządzania treścią (132)
- Tydzień 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
- Tydzień 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)
- Tydzień 1. Zapoznaj się z reklamą na Facebooku (152)
- Tydzień 2. Stwórz tabelę danych (161)
- Tydzień 3. Udoskonal kampanię za pomocą testów A/B i wieloczynnikowych (167)
- Tydzień 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampanię (175)
- Tydzień 1. Poznaj niezbędne zaawansowane podejścia taktyczne (184)
- Tydzień 2. Zapoznaj się z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190)
- Tydzień 3. Zintegruj swoje działania z aktywnością marketingową
w innych obszarach (196)
- Tydzień 4. Przeprowadź zaawansowaną analizę (205)
- Krótka historia aplikacji facebookowych (212)
- Popularne aplikacje facebookowe (215)
- Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
- Czego potrzeba do stworzenia własnej aplikacji (228)
- Wyciągnij korzyści finansowe ze swojej aplikacji (237)
- Przyszłość: aplikacje mobilne (238)
- Monitoruj postępy wskaźnikami (242)
- Zwrot inwestycji na Facebooku - przykład Mayo Medical School (250)
- Mierz aktywność za pomocą usługi Statystyki (254)
- Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)
- Stanowiska i obowiązki (264)
- Jaką rolę pełni Facebook w różnych organizacjach (268)
- Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)
- Strona pomocnicza (288)
- Lektury (288)
- Praktyczne narzędzia społecznościowe (289)
- Dave Kerpen (292)
- Scott McCaskill (294)
- Lauren Cooney (296)
- Jesse Stay (298)
- Nick O'Neill (301)
- Kevin Tate (302)
Wprowadzenie (17)
Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)
Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)
Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)
Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)
Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)
Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)
Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)
Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)
Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)
Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)
Dodatek A: Zasoby (287)
Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)
Słowniczek (305)
Skorowidz (311)
Oceny i opinie klientów: Godzina dziennie z Facebook marketingiem Chris Treadaway, Mari Smith (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(2)
(1)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii