Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
- Autorzy:
- Harvard Business School Press, Jamie O. Harris
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Serie wydawnicze:
- Osobisty mentor - Harvard Business Press
- Harvard Business Press
- Exclusive
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 96
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."Steve Armstrong
- Przewiduj efekty informacji zwrotnej
- Stwórz w zespole atmosferę otwartości
- Stosuj konstruktywną krytykę
- Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia
Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.
Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:
- określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
- przełamywać opór przed zmianami,
- pokonywać przeszkody komunikacyjne,
- udzielać precyzyjnych wskazówek.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menadżerem, który potrafi:
- efektywnie zmieniać zachowania zespołu
- przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
- radzić sobie z napiętymi sytuacjami
- przekazywać informację zwrotną przełożonemu
Wybrane bestsellery
-
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę nauk...
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Harvard Business School Press, Jamie O. Harris - pozostałe książki
-
Żaden człowiek nie rodzi się przywódcą. Ten dar jest wynikiem nauki, pracy i ciągłego doskonalenia. Wspaniały lider to twórczy, odważny wizjoner, potrafiący pociągnąć za sobą rząd dusz. Jest gotowy do dużych poświęceń i nie boi się podejmować ryzyka. Pełen charyzmy, świetnie radzi sobie ze zmianą...
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)20.94 zł
34.90 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Michał Sindera, 08/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kilka słów prawdy Feedback towarzyszy nam na każdym kroku. Praktycznie za każdym razem, gdy dokonujemy na głos oceny czegoś, np. komentujemy jakiś projekt lub zachowanie, udzielamy drugiej stronie informacji zwrotnej. Dla naszego własnego dobra warto poznać sposoby jego stosowania i prawdopodobne konsekwencje. Feedback działa w każdą stronę i na każdej płaszczyźnie, zarówno w relacjach służbowych, jak i osobistych. Nie zawsze musi mieć formę werbalnej wypowiedzi. Już sama nasza mina, postawa, zachowanie czy gest mogą stanowić dla naszego rozmówcy wystarczająco silny komunikat. Rzetelna i merytoryczna informacja zwrotna warunkuje wzrost i rozwój zarówno organizacji, jak i jej członków. Niestety w żadnej organizacji ani komórce społecznej, z którymi jesteśmy związani, nie można wyeliminować procesu udzielania informacji zwrotnej. Nie miałoby to zresztą najmniejszego sensu... A skoro tak jest, powinniśmy wszyscy dążyć do tego, aby udzielane przez nas informacje były jak najlepiej zrozumiałe i przydatne dla naszych współpracowników, lecz także my sami powinniśmy nauczyć się słuchać i przyjmować czyjeś opinie na nasz temat. Wydaje się nam, że jest to proste. Jak się zbyt często okazuje, na wiele spraw reagujemy impulsywnie, patrzymy przez pryzmat sympatii lub antypatii, mówimy bez zastanowienia lub zrozumienia intencji drugiej strony. Niestety, informacja zwrotna obarczona tymi wadami mało kiedy jest użyteczna i nie prowadzi do zamierzonego efektu lub wręcz w zgoła przeciwnym kierunku. Dzięki niniejszej pozycji mamy okazję dowiedzieć się, jakie najczęściej błędy w komunikacji popełniamy, poznamy kilka sposobów i porad, dzięki którym udzielana przez nas informacja będzie bardziej merytoryczna. Dowiemy się także, jak przygotować samego siebie do przyjmowania informacji, na co zwrócić uwagę, aby dobrze zrozumieć rozmówcę. Niestety, książka Feedback jest jedynie sygnalizacją problemu udzielania informacji zwrotnej. Ze względu na swą objętość nie daje nam możliwości głębszego zapoznania się z różnorodnymi aspektami feedbacku, ograniczając się jedynie do omówienia kilku przykładowych zachowań. Moim zdaniem książka ta powstała po prostu jako przedruk większego artykułu z amerykańskiej prasy. Jest to bardzo istotna cecha tej książki, na którą irtuszę zwrócić uwagę Czytelników Gazety Ubezpieczeniowej". Patrząc na układ tekstu, nagłówków, tytułów rozdziałów, nie mogę oprzeć się wrażeniu sztucznego napompowania" objętości do rozmiarów książki. Tytuł każdej z części książki to jedno zdanie umieszczone w formie prostej grafiki, która zajmuje zazwyczaj dwie strony. Jeśli dalej mamy tytuł rozdziału, to zajmuje on kolejne dwie strony. Rozdziałów mamy kilka, więc z 88 stron treści kilkanaście stron już odpada. Duża czcionka oraz liczne wypunktowania i wyróżnienia także zwiększają wprawdzie objętość, ale moim zdaniem poprawiają jednocześnie przejrzystość książki i ułatwiają czytanie. W ostatniej części kilka stron poświęcono na zamieszczenie tabelek, które i tak pojawiają się wcześniej zgodnie z treścią danego fragmentu, którego dotyczą. Mało przydatny dla polskiego czytelnika, ze względu na utrudnioną dostępność materiałów, będzie także spis zalecanej literatury. Składa się on z artykułów wydanych w prasie amerykańskiej od 7 do 10 lat temu przez Harvard Business School Publishing, czyli wydawcę oryginału omawianej przeze mnie książki. Czyżby przypadkowa reklama Nie udało mi się także znaleźć jednoznacznej informacji o autorze tej książki. Na wewnętrznej części obwoluty jest wymieniony wprawdzie Jamie O. Harris, ale kilka stron wcześniej widnieje on w środku listy osób, dzięki którym ta książka powstała. Jeśli aż 11 osób z tej listy napisało wspólnie tak krótką książkę, to nie świadczy to zbyt dobrze o ich efektywności... Pora na jakieś podsumowanie. Osobiście mam bardzo mieszane odczucia na temat tej publikacji. Z jednej strony dobrze, że się ukazała, gdyż spędziłem nad nią całkiem przyjemnie kilka chwil (dosłownie kilka chwil, gdyż można ją śmiało przeczytać zanim wystygnie nam herbata w kubku). Z drugiej strony czułem się trochę naciągnięty, gdyż oczekiwałem więcej merytorycznych informacji. Biorąc dodatkowo pod uwagę wady przytoczone powyżej, zastanawiam się, czy książka ta po prostu warta jest wydania 25 zł. Myślę, że chyba lepiej dołożyć 10-15 zl i kupić poważniejszą, opracowaną w nieco bardziej naukowy sposób publikację, których przecież w zakresie komunikacji na rynku nie brakuje. Jeśli natomiast szukamy bardzo podstawowej wiedzy lub z czystej ciekawości chcemy coś ciekawego przeczytać, w internecie nie brakuje dobrych tekstów na temat feedbacku. Niestety wydawnictwo Onepress, które wydaje świetne książki i które osobiście bardzo cenię, w tym konkretnym przypadku zdecydowanie obniżyło poziom lotu.
-
Recenzja: Gazeta MSPRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie sposób funkcjonować na rynku z powodzeniem, a tym bardziej odnosić sukcesy, jeśli nie rozwijamy naszej firmy, ani nie dokonujemy zmian. To właśnie informacja zwrotna stanowi sposobność do uczenia się i rozwoju. Autor podpowiada, jak trenować swoje zdolności przywódcze i nauczyć się określać właściwy czas wkraczania do akcji, przełamywania oporów przed zmianami, pokonywania przeszkód komunikacyjnych oraz udzielania precyzyjnych wskazówek. Książka należy do serii publikacji Osobisty mentor.
-
Recenzja: KadryPłace.pl Beata ŻubertowskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie tylko kolejna książka do kolekcji dla fanów Harvard Business School Press, to także świetny doradca podbudowujący przerażonych i zestresowanych pracowników wszystkich działów gdzie informacja zwrotna występować musi. Uświadamia odbiorcy i nadawcy tego rytuału o negatywnych skutkach jakie może wywołać jej nieprzemyślane, złe przesłanie. Uczy jak i kiedy przekazywać informację zwrotną, by została zrozumiana i zaakceptowana. Książka zawiera szereg przydatnych gotowych wzorów ( formularzy ), profesjonalnych wskazówek, rad, by jak najlepiej przygotować się do przekazania informacji zwrotnej a także do jej odbioru. „ Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej” - jestem za!!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Giving Feedback: Expert Solutions to Everyday Challenges
- Tłumaczenie:
- Anna Kwaśniewska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1386-1, 9788324613861
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-03-26
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 4161
- druk na żądanie!
- dnż
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Osobisty mentor - Harvard Business Press Harvard Business Press Exclusive
Spis treści książki
- Tym informacja zwrotna nie jest! (13)
- Czym jest informacja zwrotna (13)
- Dlaczego informacja zwrotna jest ważna? (15)
- Wiedz, kiedy wkroczyć do akcji (20)
- Kiedy informacja zwrotna przynosi efekty, a kiedy jest nieskuteczna (21)
- Zadbaj w pracy o atmosferę otwartości (26)
- Odrób pracę domową, zanim rozpoczniesz spotkanie, na którym udzielisz informacji zwrotnej (27)
- Pięć kroków, których podjęcie pomoże przygotować się do spotkania, na którym udzielisz korygującej informacji zwrotnej (32)
- Skąd nasza niechęć? (40)
- Otwórz się na zmiany (41)
- Dobrze się zastanów, zanim zdecydujesz się udzielić korygującej informacji zwrotnej przełożonemu (52)
- Kiedy informacja zwrotna nie przynosi efektów (55)
- Bądź cierpliwy, rozmawiając z osobą "niekontaktową" (57)
- Umiejętnie radź sobie z napiętymi sytuacjami (58)
- Unikaj udzielania informacji zwrotnej opartej na błędnych założeniach (58)
Przesłanie mentora - informacja zwrotna jako sposobność do uczenia się, rozwoju i dokonywania zmian (5)
Przekazywanie informacji zwrotnej - podstawy (9)
Czym jest informacja zwrotna? (11)
Kiedy udzielać informacji zwrotnej (19)
Jak skutecznie przekazywać informację zwrotną (25)
Jak być otwartym na przyjmowanie informacji zwrotnej (39)
Jak sobie radzić z problemami związanymi z udzielaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej (49)
Wskazówki i narzędzia (65)
Narzędzia pomocne w przygotowaniu się do udzielenia informacji zwrotnej (67)
Sprawdź się (73)
Zalecana literatura (79)
Źródła (87)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press Harvard Business School Press, Jamie O. Harris (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)