ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE]

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.) - okładka książki

Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.) - okładka książki

Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.) - okładka audiobooka MP3

Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.) - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
120
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Wybrane bestsellery

Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.)

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności