- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 8
- Stron:
- 236
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: E-biznes. Nowa gospodarka
Nowoczesne technologie teleinformatyczne zmieniają otaczający nas świat w zawrotnym tempie. Zmiany dotyczą wszystkich dziedzin naszego życia: pracy, nauki, robienia zakupów, stosunków społecznych, prowadzenia interesów, a nawet religii. Książka ta ma za zadanie przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które unaoczniają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich lat.
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
O autorze:
Tomasz Teluk jest wolnorynkowym ekspertem ekonomicznym i komentatorem. Specjalizuje się w zagadnieniach reformy opieki zdrowotnej, ochronie środowiska, nowych technologiach informacyjnych oraz globalizacji. [więcej...]
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(42.21 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
Ebooka "E-biznes. Nowa gospodarka" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-biznes. Nowa gospodarka" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-biznes. Nowa gospodarka" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-biznes. Nowa gospodarka (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Telepraca PolskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to najbardziej aktualna pozycja poświęcona tematyce biznesu i nowych technologii na polskim rynku wydawniczym. Książkę napisał Tomasz Teluk - dziennikarz i publicysta, specjalizujący się w zagadnieniach określanych jako "nowa gospodarka" czy też "gospodarka oparta na wiedzy". Publikacja opisuje zmieniającą się rzeczywistość wskutek stosowania technologii opartych na internecie.
Na całość składa się VI części. Część pierwsza poświęcona jest zjawiskom ekonomicznym towarzyszącym teleinformatyce: globalizacji, eksplozji i upadkowi przedsiębiorstw typu "dotcom". W kolejnych rozdziałach autor obrazowo opisuje wykorzystanie internetu do celów marketingowych, zastanawia się dokąd ewoluuje globalny rynek pracy, przedstawia najciekawsze przedsięwzięcia e-biznesowe w Polsce i na świecie, a na koniec analizuje zjawiska cywilizacyjne ery informacji np. elektroniczną demokrację, wirtualne wojny czy ewangelizację w sieci.
"W polskiej prasie specjalistycznej termin "nowa gospodarka" traktowany jest jako synonim internetu, a w najlepszym przypadku e-handlu i spółek typu dotcom. Niezrozumienie złożoności zjawiska prowadzi do błędnych interpretacji i pochopnych analiz" - pisze Teluk.
Niezwykle interesująco przedstawione są najistotniejsze kwestie przy prowadzeniu własnego e-biznesu: jakości informacji na www, monitorowania opinii klientów pojawiających się w internecie, zarządzania zawartością serwisów internetowych. Dlatego też, pozycja może stanowić pewnego rodzaju poradnik dla przedsiębiorców, którzy muszą dostosować swoje przedsiębiorstwo do wyzwań nowej ery.
"W tej książce staram się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które unaoczniają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu sporą dawkę informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze radzą sobie w nowej rzeczywistości gospodarczej." - pisze autor we wstępie do wydania.
Książka stanowi także kompetentny przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik znajdzie więc dużą dawkę wiedzy na temat: e-learningu, telepracy, elektronicznego podpisu, outernetu, technologii mobilnych, GPS, VoIP.
„Chciałem, aby książka była łatwa w odbiorze nawet dla kogoś, kto styka się z tematem po raz pierwszy” - mówi Tomasz Teluk. Dlatego poszczególne rozdziały układają się w barwną mozaikę, która opisuje świat będący tuż obok nas. Dla wielu z nas rzeczywistość zmienia się zbyt szybko, by nad nią zapanować. Książka pozwala na chwilę refleksji. Wówczas będziemy znali kierunek, w którym podąża biznes, gospodarka, społeczeństwo - dodaje.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7844-8, 8371978448
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-07-23
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1853
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Krajobraz po bitwie (9)
- Czy powinniśmy bać się globalizacji? (16)
- Upiory globalizacji (20)
- Czas na e-reengenering (24)
- Dekada technologicznej prosperity (29)
- E-podpis: zgodnie z dyrektywami biurokracji (32)
- Kolonizacja internetu (37)
- Bezpośrednio, czyli przez internet (43)
- Zmierzch CD - wyzwanie dla producentów (48)
- Dotrzeć do klienta (51)
- Rzeczywistość jak reklama (54)
- Informacje dobre i złe (58)
- Jaka firma, taki kontent (62)
- E-mail na podsłuchu (66)
- PR-owiec incognito (69)
- W pogoni za klientem (70)
- Internetowe glejty (74)
- Witajcie w ciężkich czasach! (78)
- Jeden na jednego (83)
- Więcej e-PR! (90)
- Euro w każdej kieszeni (93)
- Nie ma rozwoju bez wolności gospodarczej (96)
- Cyfrowe nauczanie (99)
- Marnowany potencjał (101)
- Europa pomaga bezrobotnym (102)
- Ostra konkurencja na rynku serwisów o rynku pracy (104)
- Internet w dziale zasobów ludzkich (107)
- HR-Manager (109)
- Na bezrobocie - mniej pracy (110)
- Jaka przyszłość rynku pracy? (111)
- Po MBA po zasiłek (112)
- Menedżerowie a globalizacja (114)
- Humaniści na menedżerów! (115)
- Niepełnosprawny przedsiębiorca (116)
- Nowe możliwości dla niepełnosprawnych (118)
- Internet dla niepełnosprawnych (119)
- Liberalni menedżerowie poszukiwani! (120)
- Proces rewolucyjnych zmian funkcji kierowniczych (123)
- Barter po polsku (132)
- Biznes na Serio.pl (136)
- Europa dla małych i średnich firm (141)
- Ekspresem na warszawski parkiet (143)
- Wpierw człowiek, potem maszyna (147)
- Bunkry danych (151)
- Elektroniczne Eldorado (154)
- Coraz więcej VoIP (158)
- Internetowe translatorium (160)
- Inwazja GPS (165)
- Komórkowe płatności (169)
- Apetyt na jabłka (172)
- Globalna siatka (177)
- Internet, państwo, utopia (180)
- Cybermisjonarze (187)
- Wypowiedzieć wojnę USA! (193)
- Elektroniczna demokracja (198)
- Wykształceni w sieci (202)
- Mój dom - moje biuro (206)
Od Autora (7)
ROZDZIAŁ 1. Technologia i gospodarka (9)
ROZDZIAŁ 2. Marketing ery internetu (43)
ROZDZIAŁ 3. Wiedza i praca (99)
ROZDZIAŁ 4. Praktyka nowej gospodarki (129)
ROZDZIAŁ 5. Nowa gospodarka, nowy świat (177)
ROZDZIAŁ 6. Internet na wesoło (213)
DODATEK A Psychocybernetyka - sprawdź predyspozycje swojego charakteru (219)
Skorowidz (227)
Onepress - inne książki
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście s...
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szcz...
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Nowa gospodarka Tomasz Teluk (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(1)
(1)
(1)
(1)
więcej opinii