Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
- Autor:
- Marcin Paweł Sadowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 120
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu
- Jak długo powinna trwać prezentacja?
- Jak dobrać kolorystykę i elementy graficzne do tematu prezentacji?
- Jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji?
Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna uzupełniać wypowiedź prelegenta i pomagać mu w wystąpieniu, nie dekoncentrując słuchaczy. Aby stworzyć dobrą prezentację, wcale nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy na temat zaawansowanych opcji programów komputerowych. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad. Jakie to zasady, dowiesz się właśnie z tej książki.
Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione zadanie przedstawienia planu rozwoju firmy lub zaprezentowania nowego produktu - ta książka jest dla Ciebie. W tym poradniku otrzymujesz bowiem zbiór prostych i skutecznych wskazówek, przydatnych na każdym etapie procesu tworzenia prezentacji. Dowiesz się, jak przygotować temat, nawiązać kontakt z odbiorcą, wykorzystywać mowę ciała i wreszcie stworzyć doskonałą prezentację wizualną, spójną z całością Twojego przemówienia.
- Części składowe prezentacji
- Zasady tworzenia prezentacji
- Rozplanowanie slajdu
- Kolorystyka, elementy graficzne i ilustracje
- Tabele, wykresy i schematy
- Animacje i filmy
- Postawa i gestykulacja
- Miejsce prezentacji
Zaprezentuj się z najlepszej strony!
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Ebooka "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiecki, 27/04/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O tym, że prezentacja to sztuka - dowiadujemy się zwykle po niezbyt udanym doświadczeniu, którego jesteśmy współautorem. Aby nie uczyć się na błędach, warto sięgnąć po dwa podręczniki wydane przez gliwicki Helion i Onepress, których autorzy odsłaniają kulisy tej formy przekazu.
W książce "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu" Marcin Paweł Sadowski sięga nawet do historycznych źródeł - epoki kredy" - by dowieść, jak wieloma narzędziami, w tym przede wszystkim laptopem, może obecnie dysponować dawny prelegent. Uzmysławia krok po kroku, jak ważny jest temat, zorientowanie na odbiorcę, forma wystąpienia, rozłożenie w czasie. Zwraca uwagę nawet na takie szczegóły, jak organizacja slajdu, wielkość tekstu, czcionek, rodzaje tabel i wykresów. Podpowiada, jak zorientować się, czy wszystko zapięte jest na ostatni guzik, czy nie zabraknie nam słów i... czasu oraz, jakie najczęściej popełniamy błędy.
W poradniku "Prezentacje. Jak wywołać najlepsze wrażenie" Thomas Wieke przygotowuje do publicznych wystąpień przede wszystkim od psychologicznej strony. Przede wszystkim uczy dobrego startu. Takiego, który nie zostanie uznany za falstart, nie zakończy się wypadem w próżnię, a zawładnie obserwatorami. Doradza również, jak wybrnąć z trudnych sytuacji, gdy głos więźnie w gardle, słuchacze wykazują brak zainteresowania, a w podświadomości krąży pytanie Co to ja chciałem powiedzieć... Ograniczone są również możliwości tzw. lania wody, braku polotu czy bezsensownego zmagania się z materiałami - foliami lub programami.
Oba poradniki pełne są rad, jak wybrnąć z najbardziej zagmatwanych sytuacji, choć po ich uważnej lekturze nic nieoczekiwanego nie powinno się przydarzyć się podczas dobrze przygotowanej prezentacji.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1578-4, 8324615784
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-06-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5414-7, 9788324654147
- Data wydania ebooka:
- 2012-06-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 4335
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (8)
- Słownictwo użyte w książce (10)
- 2.1. Nad czym warto się na wstępie zastanowić? (15)
- 2.1.1. Będę mówił o..., czyli jaki jest temat? (16)
- 2.1.2. Będę mówił do..., czyli kto jest odbiorcą? (18)
- 2.1.3. Będę mówił z okazji..., czyli jaka jest forma przemówienia? (19)
- 2.1.4. Będę mówił z użyciem..., czyli jakich dodatków potrzebuję? (21)
- 2.1.5. Jak długo będę mówił, czyli ile mam czasu? (22)
- 2.1.6. Będę mówił w..., czyli gdzie odbędzie się prezentacja? (23)
- 2.2. Jaką funkcję pełni prezentacja w większym wystąpieniu? (25)
- 2.3. Jak długo powinna trwać prezentacja? (26)
- 3.1. Powiedz, o czym będziesz mówił, czyli wstęp (30)
- 3.2. Powiedz, co masz powiedzieć, czyli rozwinięcie (31)
- 3.3. Powiedz, co powiedziałeś, czyli zakończenie (34)
- 4.1. Organizacja slajdu (37)
- 4.2. Tekst na slajdzie (40)
- 4.2.1. Wielkości znaków (40)
- 4.2.2. Czcionki (42)
- 4.2.3. Listy wypunktowane i numerowane (45)
- 4.2.4. Korekta (46)
- 4.3. Kolorystyka (47)
- 4.4. Elementy graficzne (50)
- 4.4.1. Ilustracje (51)
- 4.4.2. Tabele i wykresy (55)
- 4.4.3. Schematy organizacyjne (59)
- 4.4.4. Animacje i filmy (60)
- 5.1. Cytowania (63)
- 5.2. Przykłady (65)
- 6.1. Jak o wszystkim pamiętać, czyli notatki prelegenta (67)
- 6.2. Skąd wziąć pewność, że wszystko jest dobrze, czyli próby, próby i jeszcze raz próby (69)
- 6.3. Tam, w górnym lewym rogu ekranu jest to, co ważne, czyli wskaźniki i wskazywanie (69)
- 6.4. Kilka uwag technicznych związanych z projektorem komputerowym (72)
- 7.1. Tak mówić, aby powiedzieć, czyli język i wymowa (75)
- 7.2. Tak pokazywać, aby pokazać, czyli postawa i gestykulacja (77)
- 7.2.1. Prelekcja na stojąco (78)
- 7.2.2. Prelekcja na siedząco (81)
- 7.2.3. Gestykulacja prelegenta (81)
- 7.3. Tak patrzeć, aby zobaczyć, czyli kontakt z audytorium (83)
- 7.4. Jak Cię widzą..., czyli wygląd prelegenta (85)
- 8.1. Czynności, które trzeba wykonać co najmniej dzień wcześniej (87)
- 8.2. Czynności, które można wykonać w dniu prezentacji (89)
- Na zakończenie (93)
- B1. Sala wykładowa (99)
- B2. Komputer (100)
- B3. Projektor komputerowy (101)
- B4. Inny sprzęt (103)
Przedmowa (7)
1. Od kredy do laptopa, czyli jak to kiedyś robiono (11)
2. Co trzeba ustalić, zanim zaczniemy przygotowywać
prezentację (15)
3. Części składowe prezentacji (29)
4. Zasady tworzenia dobrej prezentacji (35)
5. Weźmy na przykład przykład taki, czyli cytowania i przykłady (63)
6. Sprawy okołoprezentacyjne (67)
7. Prezentacja komputerowa to nie wszystko (75)
8. Zapinamy wszystko na ostatni guzik, czyli co należy zrobić przed prezentacją? (87)
9. A jednak o czymś zapomniałem, czyli najczęściej
popełniane błędy (91)
A Metody "legalnego" oszukiwania podczas prezentacji (95)
B Porady dla osób organizujących prezentacje i służb odpowiedzialnych za ich stronę techniczną (99)
C Minisłowniczek, czyli zbiór słów, których znaczenie może nie być do końca jasne (107)
Bibliografia (111)
Skorowidz (113)
Oceny i opinie klientów: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu Marcin Paweł Sadowski (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(1)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii