ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 8
Stron:
408
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 59,40 zł najniższa cena z 30 dni

99,00 zł (-20%)
79,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 49,50 zł najniższa cena z 30 dni

99,00 zł (-45%)
54,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(49,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Drugie wydanie uzupełniam o rozdział 4., w którym zwracam uwagę na zmiany społeczne, jakie nam towarzyszą, i na ich wpływ na kształtowanie się marek oraz na oczekiwania klientów.

Z wprowadzenia do książki

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Katarzyna Wojciechowska — absolwentka studiów podyplomowych na kierunku strategiczna komunikacja marki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji, by na podstawie tych analiz zbudować strategie komunikacji marek. Prowadzi również szkolenia i warsztaty ze strategii komunikacji, Customer Journey i Customer Experience Management, między innymi na kierunku marketing internetowy na krakowskiej AGH. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii, obecnych i prognozowanych trendów rynkowych.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
79,20 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
54,45 zł
Dodaj do koszyka