ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Marcin Lis
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 45
Stron:
416
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka

59,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

59,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Programuj w C#!

  • Zanim zaczniesz programować, czyli podstawowe koncepcje i uruchomienie programu
  • Elementy języka, czyli od typów danych do zmiennych, operatorów i instrukcji
  • Programowanie obiektowe, czyli obiekty, klasy, dziedziczenie i cała reszta

C# należy do rodziny obiektowych języków programowania. Co to oznacza? Otóż znajduje się on w doborowym towarzystwie Javy, C++ i wielu innych języków, za pomocą których można tworzyć wspaniałe aplikacje, ale jednocześnie jest od nich odrobinę łatwiejszy. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, szybciej uda Ci się go opanować, a jeśli jest to dla Ciebie któryś kolejny język, zrozumienie jego składni i reguł nie powinno sprawić Ci większych trudności — szczególnie jeśli do nauki wykorzystasz tę książkę.

Ten znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# — różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy. W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!

  • Typy danych, zmienne i instrukcje sterujące
  • Tablice i pętle
  • Klasy i obiekty
  • Dziedziczenie
  • Obsługa błędów i wyjątków
  • System wejścia-wyjścia
  • Polimorfizm i interfejsy
  • Klasy zagnieżdżone i typy uogólnione
  • Aplikacje z interfejsem graficznym

Stwórz własną aplikację w języku C#!

Marcin Lis

Zamknij

Wybierz metodę płatności