BezMarketing. Przestań kusić kli...

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Autor: 

Ocena:
   5.1/6  Opinie  (13)
Stron: 208
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek

Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!

Wprowadzenie (9)
Rozdział 1. Hierarchia zakupów (13)
Rozdział 2. O ekspertach słów kilka (16)
Rozdział 3. Luka zaufania (19)
Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)
Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)
Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)
Rozdział 7. Pozyskaj i bądź (31)
Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)
Rozdział 9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)
Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)
Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych (42)
Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)
Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)
Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)
Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)
Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)
Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)
Rozdział 18. Tassimo (71)
Rozdział 19. Twitter lokalnie (74)
Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)
Rozdział 21. Naked Pizza (80)
Rozdział 22. Nie karm trolla (82)
Rozdział 23. Tweetathon (85)
Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)
Rozdział 25. CAPTCHA (98)
Rozdział 26. Luka doznaniowa (101)
Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)
Rozdział 28. Mieszanie kawy (105)
Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)
Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)
Rozdział 31. Zappos (115)
Rozdział 32. Rockport (119)
Rozdział 33. FreshBooks (121)
Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)
Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm (126)
Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)
Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)
Rozdział 38. Partnerzy marketingowi (132)
Rozdział 39. Referencje (134)
Rozdział 40. Bestsellery (136)
Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)
Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? (140)
Rozdział 43. Nowe pomysły (142)
Rozdział 44. Realizacja pomysłów (145)
Rozdział 45. Seminaria tradycyjne (149)
Rozdział 46. Teleseminaria (153)
Rozdział 47. Teleszczyty (156)
Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)
Rozdział 49. Marketing wirusowy (164)
Rozdział 50. BezMarketing incognito (185)
Rozdział 51. Jak to działa w praktyce (190)
Rozdział 52. Lush (193)
Rozdział 53. Targi (195)
Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)
Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)
Rozdział 56. BezKoniec (208)
Podziękowania (209)

Najczęściej kupowane razem:

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! plus Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym plus Sztuka rozpoczynania 2.0
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Najczęściej kupowane razem ebooki:

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! plus Sztuka rozpoczynania 2.0 plus Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Osoby, które kupowały książkę , często kupowały też:

6
(6)
5
(3)
4
(3)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 13

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Książka jest napisana bardzo dobrym i lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją bardzo przyjemnie i szybko. Autor przytacza sporo anegdot ze swojego (nie tylko) zawodowego życia jako przykłady dla przedstawianych dla niego kwestii' świetnie omawia kwestię obsługi klientów w Internecie (w tym słuchania ich i wynagradzania za ewentualne potknięcia). I skutecznie potrafi przekonać do Twittera.
  Ocena : 6 

Książkę przeczytałem w ciągu jednego wieczoru. Bardzo się dobrze ją czyta i nie można oderwać się od niej ani na chwilę. Bardzo dobre wprowadzenie do "inbound marketingu", podstawowych strategii, doboru kanałów dotarcia oraz co należy zrobić by klienci nas pokochali.
  Ocena : 6 

Naprawdę książka wybitna, autor pokazuje jak bardzo w biznesie (sprzedaży) ważna jest relacja. Autor opisuje wiele sytuacji z życia, sporo pisze o Twitterze. Nie jest to duży problem w Polsce też mamy swoje media społecznościowe które możemy wykorzystać w podobny sposób (np Wykop).
  Ocena : 6 

Zastanawiam się, czemu Onepress skupia się na promocji dużo gorszych książek o marketingu, a praktycznie nie promuje perełek takich jak ta. "Bezmarketing" to naprawdę dobra, praktyczna i konkretna książka. Napisana w formacie krótkich rozdziałów przypominających wpisy na blogu (a'la "Teraz małe jest wielkie" Setha Godina), opisuje podejscie do marketingu w którym z klientem się rozmawia i tworzy relacje, zamiast mu coś sprzedawać. Dużo przykładów, propozycji konkretnych rozwiązań jak i ogólnych obserwacji, to ksiązka, którą zdecydowanie warto mieć w swojej kolekcji.
  Ocena : 6 

Znalazłem kilka ciekawych pomysłów w tej książce, które wdrożę u siebie. Ciekawa pozycja uzupełniająca wiedzę odnośnie marketingu. W czasach gdy coraz więcej osób posiada w telefonie dostęp do mediów społecznych, słuszny będzie krok aby nasza firma również w nich uczestniczyła i poznawała prawdziwe potrzeby i uwagi klientów.
  Ocena : 6 

Kilka fajnych idei.
  Ocena : 5 

Ciekawe podejście do marketingu, a raczej bezmarketingu ;) Polecam!
  Ocena : 5 

Super książka. Bardzo praktyczna: cała masa przykładów "z życia", a przy tym uniwersalnych. No i poczucie humoru autora, kapitalne:)
  Ocena : 5 

Książka bardzo dobra. Napisana przez Amerykanina, ale jest zaprzeczeniem książek w stylu amerykańskim, gdzie leją wodę jak się patrzy. Oby takich pozycji więcej! Same konkrety, przykłady i dużo praktyki zamiast bezsensownej akademickiej teorii. Kto chce, coś zrobić w necie, niech kupuje jak najszybciej.
  Ocena : 4 

Ciekawa książka, czasem inspirująca. Jak lubisz czytać o marketingu to warto poczytać.
  Ocena : 4 

Ocena "tylko" dobra ponieważ autor zbytnio skupia się na Twiterze jako narzędziu "bezmarketingu", pomijając pozostałe serwisy społecznościowe. Tak czy owak pouczająca lektura dla tradycyjnych marketerów. Warto przeczytać choćby dla poznania siły Twittera;)
  Ocena : 4 

Dobrze, ale nie porywa. Napisana przystępnymi językiem i czyta się lekko, ale autor nie przedstawia żadnych fantastycznych rewelacji. Dodatkowo jednocześnie cieszy focus na Twittera, ale czasami można mieć wrażenie przesytu tematem.
  Ocena : 3 

Przykro mi, ale ta książka nie jest zbyt dopasowana do polskiego rynku. Poza tym dezaktualizuje się prędzej niż modele tv czy komputerów.
płatności onepress.pl