- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: 10 złotych reguł sprzedaży
Sprzedaż jest esencją biznesu
Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle doskonalić.
W książce "10 złotych reguł sprzedaży" autor -- korzystając ze swojego bogatego doświadczenia -- przedstawia główne zasady skutecznej sprzedaży i podaje wiele przykładów wartych naśladowania. Dużą wagę przykłada również do zagadnienia etyki w handlu. Książka jest nie tylko znakomitym źródłem cennych porad i wskazówek. Skłania także do refleksji nad ekonomicznymi, politycznymi i psychologicznymi aspektami działalności handlowej.
Aby osiągnąć sukces w sprzedaży:
- przede wszystkim uwierz w siebie;
- zobacz, jak przebiega proces podejmowania decyzji o zakupie;
- przygotuj się na zarzuty klienta, by móc je odeprzeć;
- sprawdź, jak przewidywać trendy rynkowe;
- pamiętaj, że elastyczność i mocne nerwy prowadzą do zwycięstwa;
- nie ma tego złego... -- dowiedz się, jak przez reklamację pozyskać klienta.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "10 złotych reguł sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "10 złotych reguł sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "10 złotych reguł sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 10 złotych reguł sprzedaży (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 08/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "10 złotych reguł sprzedaży" stoi u mnie od niedawna na półce w szeregu książek o negocjacjach i rozmowach! Rokowania handlowe - sprzedaż są w historii ludzkości jedną z najstarszych umiejętności cywilizacyjnych.
Ivan Bures autor tego osobistego przewodnika doczekał się już sześciu wydań swojej książki. Piszę osobistego, ponieważ książka jest pisana stylem: "ja tak handlowałem i nie jest to nic trudnego" - "ja potrafiłem i tobie się uda". Podoba mi się szczere wyznanie autora [...] Za pierwszą prowizję kupiłem fachową literaturę i zacząłem uzupełniać braki w swoim wykształceniu! Podstawą polskiego tłumaczenia jest wydanie piąte.
Z licznych zaleceń Buresa łatwo zapamiętałem, że w rozmowie z klientem należy więcej słuchać (70% czasu) niż mówić (30% czasu). Ciekawą choć perfidną "zasadą" jest teza, że złych klientów warto oddać po cichu konkurencji. Kluczowe dla publikacji wydaje mi się prawo, że [...] co dla jednego jest nieszczęściem, dla innego oznacza korzyść! Z takiego punktu widzenia "dokładanie" konkurencji może być dla obu rywali cenna lekcją.
Dla zainteresowanego praktyką czytelnika książka "10 złotych reguł sprzedaży" może być zdecydowanie bardziej inspirująca, niż jakaś przeładowana "matematycznymi" wzorami "naukowa" cegła.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 10 zlatych pravidel prodeje
- Tłumaczenie:
- Dorota Kwiatkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0007-8, 8324600078
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-07-06
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3206
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Przedmowa autora do wydania trzeciego (9)
- Przedmowa autora do wydania piątego (11)
- Zasady (13)
- Przypadek "nieciekawego" asortymentu (14)
- Klient to coś więcej niż nazwisko i adres (15)
- Co wiemy o konkurencji? (18)
- Samo zainteresowanie nie oznacza jeszcze zdolności nabywczej (22)
- Śledzenie trendów popytu (26)
- Zasady (31)
- Przypadek "niewykonalnej" paraolimpiady (32)
- Cel wyznacza kierunek (33)
- Strategia decyduje o postępie (36)
- Planowanie terminów definiuje priorytety (38)
- Linia odwrotu ustala osiągalne minimum (40)
- Zasady (45)
- Przypadek podejrzanej franczyzy (46)
- Forma społeczna wygładza ostre krawędzie (47)
- Rzeczowa forma eksponuje treść (50)
- Forma prawna potwierdza ważność zobowiązania (53)
- Od nieformalności tylko krok do niedbałości (55)
- Zasady (59)
- Przypadek "niepotrzebnej" zieleni (60)
- Spiesz się powoli (61)
- Osobista wygoda osłabia napięcie (64)
- Od monologu do dialogu (66)
- Wrażenie żyje dłużej niż informacja (68)
- Zasady (71)
- Przypadek niezwykłych odkurzaczy (72)
- Trudności ze sprzedażą ma ten, komu nikt nie wierzy (73)
- Pouczając, szybko stracimy słuchacza (77)
- Jedno pytanie może zastąpić sto odpowiedzi (79)
- Wiedza dyletancka jest tym samym, co niewiedza (82)
- Zasady (87)
- Przypadek "zbyt drogich" usług (88)
- Przygotowując się na zarzuty, osłabiamy ich siłę (89)
- Każdy zarzut ma swoje zaplecze (93)
- Szczególna kategoria - zarzut cenowy (96)
- Brak zarzutów sygnalizuje niebezpieczeństwo (100)
- Zasady (105)
- Przykład "niezłomnego" banku (106)
- Niezdecydowanie płynie z bezradności (108)
- Nigdy nie decyduje to, co jest poza naszą kontrolą (111)
- W czasie negocjacji biznesowych myślimy za dwóch (114)
- Decyzji nie wymusimy naciskami (117)
- Zasady (123)
- Przypadek farmy, której się "nie da sprzedać" (124)
- Warunki są częścią produktu (125)
- Osobiste negocjacje niosą ze sobą osobistą odpowiedzialność (128)
- Transakcja jest dobra wtedy, gdy jest korzystna dla obu stron (131)
- Nie mów hop, dopóki nie przeskoczysz (134)
- Zasady (139)
- Przypadek agencji ubezpieczeniowej na krawędzi upadku (140)
- Pytanie o zadowolenie klienta nie jest tylko gestem grzecznościowym (141)
- W przypadku reklamacji ważna jest szybkość reakcji (145)
- Serwis jest częścią transakcji (147)
- Utrzymanie przychylności jest zazwyczaj trudniejsze niż jej zdobycie (150)
- Zasady (155)
- Przypadek regionu dobrego tylko dla emerytów (156)
- Handlowego wyczucia nie da się wyliczyć za pomocą wzoru matematycznego (157)
- Wątpliwości podkopują wiarę w siebie (160)
- Nieprzestrzeganie reguł jest najczęstszą przyczyną niepowodzeń (163)
- Obiektywną miarą sukcesów jest średnia wartość wskaźników sukcesu (166)
- Zasada konieczności (173)
- Zasada "chwilowej odmiany" (176)
- Zasada postępu (179)
- Zasada parametrów produktu (183)
- Zasada specyfika - zysk (186)
- Zasada wartości (189)
- Zasada metaproduktu (193)
- Zasada decydującej roli świadomości (196)
- Zasada oczekiwania (199)
- Krótki dopisek (203)
REGUŁA PIERWSZA - BEZ INFORMACJI BŁĄDZIMY PO OMACKU (13)
REGUŁA DRUGA - PRZYGOTOWANIE ZABEZPIECZA WYNIK (31)
REGUŁA TRZECIA - FORMA JEST RÓWNIE WAŻNA JAK TREŚĆ (45)
REGUŁA CZWARTA - DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO DOBREGO KOŃCA (59)
REGUŁA PIĄTA - PROFESJONALIZM BUDZI ZAUFANIE (71)
REGUŁA SZÓSTA - ZARZUTY SĄ OZNAKĄ ZAINTERESOWANIA (87)
REGUŁA SIÓDMA - PODEJMOWANIE DECYZJI TO NIE JEDNORAZOWY AKT, A CAŁY PROCES (105)
REGUŁA ÓSMA - WYGRYWA TEN, KTO JEST ELASTYCZNY I MA MOCNE NERWY (123)
REGUŁA DZIEWIĄTA - ZALEŻNOŚĆ HANDLOWA ROZPOCZYNA SIĘ PODPISANIEM KONTRAKTU (139)
REGUŁA DZIESIĄTA - ANALIZA WŁASNEJ WYDAJNOŚCI JEST NAJLEPSZĄ DROGĄ DO JEJ POPRAWY (155)
ZASADY POBUDZANIA POPYTU (173)
ZASADA "TRANSFORMACJI" PRODUKTU W IDEĘ (183)
ZASADY PODEJMOWANIA DECYZJI O ZAKUPIE (193)
Oceny i opinie klientów: 10 złotych reguł sprzedaży Ivan Bureš (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.