10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
- Autorzy:
- Ivan Bureš, Pavel Řehulka
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie
- Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
- Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
- Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:
- myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
- nagradzać lojalnych klientów,
- sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
- nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
- dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
- stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "10 zasad budowania trwałych relacji z klientem" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "10 zasad budowania trwałych relacji z klientem" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "10 zasad budowania trwałych relacji z klientem" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Twój BiznesRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W książce m.in.:
- Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych
- Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje
- Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami
Według autorów książki kluczem do umysłu każdego klienta są: sympatia, zaufanie oraz odpowiednie nastawienie emocjonalne. Przekonują, że zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym dobry związek bazuje na właściwej komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Z kolei każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi.
Tematyka książki znana - relacje z klientami. Sposób przedstawienia tematu - bardzo ciekawy, poparły mnóstwem przykładów. Język dynamiczny i lekki. Książkę czyta się jednym tchem. Informacje w niej zawarte pozwalają zaktualizować wiedzę na temat tego, jak być skutecznym w relacjach z klientami i odnosić sukcesy.
Autorzy przypominają m.in., jak:- myśleć za klientów i wyprzedzać ich potrzeby,
- nagradzać lojalnych klientów,
- sprawić, by lojalni klienci stali się naszymi sprzedawcami,
- tworzyć standardy branżowe oraz spójny wizerunek firmy.
Ivan Bureś jest cenionym ekspertem z zakresu komunikacji i marketingu. Od 20 lat doradza firmom m.in. z USA, Dalekiego Wschodu i Europy Zachodniej. W jego seminariach uczestniczyło już ponad 30 000 menedżerów z wielu krajów. Książki autorstwa Bureśa poświęcone sprzedaży i marketingowi są inspiracją dla menedżerów z całego świata.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 10 zlatých pravidel péče o zákazníka
- Tłumaczenie:
- Olga Wieczorek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0002-7, 8324600027
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-11-23
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3368
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Każdy produkt jest usługą (11)
- Dlaczego klient u Was kupuje? (13)
- Czy znacie swojego klienta? (16)
- Czy Wasi pracownicy bezpośredniej obsługi klienta mają rozwinięty instynkt VIP? (20)
- Jaki standard oferujecie klientom? (23)
- Nie kupuj kota w worku (27)
- Czy zakupy w Waszej firmie są wyjątkowym doznaniem? (30)
- W erze cyfrowej dobra rada jest cenniejsza niż złoto (33)
- Wierność można zaprogramować (35)
- Co za dużo, to niezdrowo, także w komunikacji (38)
- Pierwsze wrażenie trwa przez całe życie (44)
- Ile klient "widzi", gdy nas tylko słyszy (48)
- Gdy nie widzimy klientów (54)
- Kiedy musimy być dyplomatami (58)
- Zaufanie buduje się na szczerości (63)
- W jakim stopniu interesujemy się klientem... w rzeczywistości? (67)
- Przepisy są po to, by je łamać... - na korzyść klientów (70)
- Usługa niestandardowa (73)
- Specjalne wymagania? Nie ma problemu! (77)
- Nie martwcie się o konkurencję, martwcie się o konkurencyjnego sprzedawcę (81)
- Nawet w erze cyfrowej ktoś musi "zedrzeć zelówki" (84)
- Małe nie znaczy niekonkurencyjne (87)
- Reklamacja to nie zło konieczne, tylko szansa (90)
- Lojalny klient zasługuje na nagrodę (93)
- Materiał wysokiej jakości (97)
- Komputer w służbie troski o klienta (103)
- Z klientami zawsze w tym samym języku... (106)
- Jak reagować na skargi (109)
- Chodźcie w "butach" klienta (114)
- Dlaczego nie wystarczy słyszeć (119)
- Bezproblemowość zakupów (123)
- Szybkość dostawy (130)
- Produkty uzupełniające (133)
- Osobisty serwis (135)
- Jak mogliśmy stracić tego klienta? (139)
- Sytuacja, która jest niebezpieczna pod każdą szerokością geograficzną (142)
- Ignorując "stresowe" sygnały klienta, pozwalamy na to, by w jego głowie kiełkowały wątpliwości (145)
- Czy przygotowaliście plan awaryjny? (148)
- Nie tylko synowie marnotrawni wracają, dotyczy to również straconych klientów (151)
- Jak przy pomocy "terapii szokowej" nakłonić klientów, żeby o Was mówili (158)
- Jak zamienić swoich klientów w "sprzedawców" (161)
- Dajcie klientom "gorącego ziemniaka" (164)
- Zawdzięczamy to naszym stałym klientom (167)
- Skrupulatne rejestrowanie klientów przynosi korzyści (171)
- Czy wiecie, ile kosztują Was Wasi sprzedawcy? (174)
- Znajomość klienta pozwala nam szybciej oszacować szanse produktu nowo wprowadzonego na rynek (176)
- Zdolność oceny tego, w jakim czasie inwestycja się zwraca, gwarantuje jej efektywność finansową (180)
- Relacji nie da się zmierzyć tylko przy użyciu pieniędzy, ale nie zbudujecie jej bez środków finansowych (183)
Przedmowa (7)
ZASADA 1. Na pierwszym miejscu jest ten, kto nas utrzymuje (11)
ZASADA 2. Każdy klient jest przede wszystkim człowiekiem (27)
ZASADA 3. Związek buduje się poprzez komunikację (43)
ZASADA 4. Najbardziej usatysfakcjonowanym klientem jest klient "obskakiwany" (63)
ZASADA 5. Wał obronny przed konkurencją buduje się z drobnych kamyczków (81)
ZASADA 6. Obsługa klientów znaczy więcej niż rozwój serwisu (97)
ZASADA 7. Starając się o klienta, myśl za niego (119)
ZASADA 8. Utrata klienta zaczyna się od utraty zaufania (139)
ZASADA 9. Najlepszym sprzedawcą jest pełen zapału klient (155)
ZASADA 10. Inwestowanie w troskę o klienta to lokata, która się opłaca (171)
Zamiast zakończenia: troska o klientów to czasami ciężka praca (187)
Lista kontrolna troski o klienta (193)
Skorowidz (197)
Oceny i opinie klientów: 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem Ivan Bureš, Pavel Řehulka (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.