Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
- Autor:
- Paweł Cengiel
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 6
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google!
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych.
W mediach:
Brief.pl: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Nowymarketing.pl: Premiera książki Pawła Cengiela już 26 października!
Nowymarketing.pl: Przeczytaj fragment książki
Mobiletrends.pl: Google Trends oraz Google Keyword Planner - narzędzia każdego marketingowca
Seo-www.pl: Co znajdziesz w nowej książce Pawła Cengiela?
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(42.21 zł najniższa cena z 30 dni)42.88 zł
67.00 zł(-36%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
O autorze książki
Paweł CengielPaweł Cengiel - CEO założonej w 2015 roku agencji SEO-WWW (https://seo-www.pl), która współpracowała z kilkudziesięcioma właścicielami biznesów przy realizacji skutecznych kampanii w wyszukiwarce Google. W ramach działalności w agencji przeprowadza audyty SEO, czyli analizy nakierowane na zoptymalizowanie pozycjonowania, prowadzi kampanie SEO, a także kursy, szkolenia i konsultacje. Jest również właścicielem sklepu SEO (https://sklep-seo.com.pl) oferującego sprzedaż linków pozycjonujących, umożliwiających efektywną realizację kampanii link building i pozyskanie wysokiej jakości linków SEO oraz autorem kursu SEO (https://seo-kurs.pl).
Ebooka "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://www.booksmylove.pl/ Małgorzata PałkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "SEO w Twojej firmie" Pawła Cengiel to duża dawka wiedzy na temat SEO i narzędzi stosowanych w agencjach, pokazana w sposób praktyczny. Aplikacje pogrupowane według ich zastosowań, wyjaśnione do czego służą i w czym mogą nam pomóc, a na dodatek pokazana na przykładach. W książce mamy bardzo dużo zrzutów z aplikacji i narzędzi, które są omawiane. Angielskie pojęcia są przetłumaczone na język polski aby dla każdego czytelnika były jasne i klarowne. Książka idealnie nadaje się aby w czasie jej czytania równocześnie sprawdzać różne narzędzia, zbierać dane na temat swojej strony, udoskonalać SEO czy stosować opcje, które są nam potrzebne i warto je użyć. Interesuje Cię SEO, chcesz jeszcze lepiej je rozumieć i umieć zastosować, ta książka może Ci się przydać.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Interesujesz się SEO? Chcesz poznać przydatne narzędzia? W takim razie ta książka może Cię zainteresować 🤔 Pozycja ta jest w całości poświęcona narzędziom SEO, a konkretnie 32 aplikacjom. Autor krok po kroku szczegółowo opisuje ich funkcjonalności oraz tłumaczy, jak je wykorzystuje w swojej codziennej pracy. Wyrazie zaznacza, które są bezpłatne, a które płatne. Dużą wartością książki jest jej czytelność: zawiera liczne pogrubienia, wypunktowania oraz rysunki dotyczące funkcjonalności opisywanych narzędzi. Nie da się jej jednak przeczytać jednym tchem, bo treść jest bardzo techniczna 🤔 Mimo to warto ją mieć, bo dzięki niej można poznać naprawdę wiele fajnych narzędzi 👌 Dzięki niej poznasz narzędzia przydatne do: ✔️ wyszukiwania fraz ✔️ analizy konkurencji ✔️ audytu SEO ✔️ raportowania wyników Nie jest to jednak książka dla osób, które chciałyby zdobyć wiedzę teoretyczną na temat SEO.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7887-2, 9788328378872
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-10-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8782-9, 9788328387829
- Data wydania ebooka:
- 2021-10-26 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 140266
- Rozmiar pliku Pdf:
- 92.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 20.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 38.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- 1.1. Wstęp (19)
- 1.2. Google Trends (20)
- 1.3. Google Keyword Planner (26)
- 1.4. Senuto (31)
- Analiza widoczności (32)
- Baza słów kluczowych (44)
- 1.5. Semstorm (48)
- Analiza stron (49)
- SEO - słowa kluczowe (51)
- SEO - konkurenci (52)
- Strony (53)
- Słowa kluczowe (53)
- 1.6. Ubersuggest (58)
- Ubersuggest (59)
- Traffic Analyzer (61)
- SEO Analyzer (64)
- 1.7. Keyword Tool (67)
- 1.8. AnswerThePublic (70)
- 1.9. Podsumowanie (72)
- 2.1. Wstęp (75)
- 2.2. Surfer SEO (76)
- SERP Analyzer (76)
- Content Editor (83)
- Keyword Research (84)
- 2.3. SEO SpyGlass (85)
- Profil linków (86)
- Dane historyczne (92)
- Porównanie projektów (93)
- 2.4. Clusteric Auditor (99)
- Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" (105)
- Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" (107)
- Widoczność domeny - w trybie "lekkim" (107)
- Porównaj widoczność - w trybie "lekkim" (108)
- Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" (109)
- Audyt onsite (110)
- Dane z Google Search Console (113)
- 2.5. Majestic SEO (114)
- Site Explorer (115)
- Narzędzia (124)
- Bulk Backlink Checker (126)
- Narzędzia - porównaj domeny (129)
- Narzędzia eksperymentalne (133)
- 2.6. Podsumowanie (137)
- 3.1. Wstęp (139)
- 3.2. Google Search Console (140)
- Przegląd (141)
- Sprawdzenie adresu URL (141)
- Skuteczność (141)
- Indeks (142)
- Ulepszenia (144)
- Bezpieczeństwo i ręczne działania (150)
- Starsze narzędzia i raporty (151)
- 3.3. Screaming Frog SEO Spider (153)
- Zakładki główne (156)
- Sidebar (172)
- Zakładki w dolnej części aplikacji (174)
- 3.4. Ahrefs (176)
- Pulpit (177)
- Site explorer (179)
- Keywords explorer (180)
- Site audit (183)
- Rank tracker (192)
- Content explorer (196)
- More (196)
- 3.5. SEMrush (201)
- Domain Analytics (203)
- Keyword Analytics (211)
- Gap Analysis (213)
- Topic Research (216)
- SEO Content Template (217)
- SEO Writing Assistant (218)
- 3.6. Sitebulb (218)
- Audit Overview (222)
- SEO (225)
- Security (231)
- Page Resources (231)
- Search Traffic (233)
- External (233)
- 3.7. SEOptimer (234)
- Review Child Pages (236)
- Seo Results (236)
- Usability (239)
- Performance Results (239)
- Social Results (239)
- Security Results (240)
- Technology Results (240)
- Recommendations (241)
- Dodatkowe narzędzia (241)
- 3.8. OnCrawl (245)
- Konfiguracja audytu (246)
- Crawl report (248)
- Seo Impact Report (262)
- Ranking Report (270)
- Social Media Report (274)
- Tools (276)
- 3.9. XML Sitemap Generator (283)
- Generowanie pliku z mapą witryny (285)
- Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny (285)
- 3.10. Copyscape (286)
- Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL (287)
- 3.11. Siteliner (289)
- Summary (290)
- Your Pages (291)
- Duplicate Content (292)
- Broken Links (293)
- Skipped Pages (294)
- Related Domains (295)
- 3.12. Google PageSpeed Insights (295)
- 3.13. Google Mobile Friendly (299)
- 3.14. Google Rich Results (300)
- 3.15. Podsumowanie (303)
- 4.1. Wstęp (305)
- 4.2. Google Analytics (307)
- Dostosowanie (308)
- Czas rzeczywisty (310)
- Odbiorcy (310)
- Pozyskiwanie (319)
- Zachowanie (322)
- Administracja (324)
- Konwersje (325)
- Administracja (329)
- 4.3. Google Tag Manager (333)
- Tworzenie kodu GTM (334)
- Integracja z Google Analytics (335)
- Integracja z Pikselem Facebooka (336)
- Śledzenie konwersji z Google Ads (338)
- Tag łączący konwersje (338)
- Publikacja ustawień (339)
- Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki (340)
- 4.4. Yandex Metrica (342)
- Dashboard (343)
- Reports (344)
- Maps (346)
- Session Replay (347)
- Users (348)
- Segments (350)
- Goals (350)
- Content (350)
- Integrations (351)
- 4.5. Stat4Seo (352)
- Dodawanie strony (353)
- Dodawanie fraz (353)
- Statystyki (354)
- Analiza pozycji fraz (356)
- Dodawanie kategorii fraz (356)
- Admin (358)
- Inne (358)
- Raporty Excel/PDF (359)
- 4.6. Webpozycja (359)
- Analiza danych (361)
- Moje domeny (361)
- Śledź konkurencję (363)
- Raporty PDF i CSV (364)
- Analiza SERP (365)
- 4.7. Seostation (366)
- Dashboard (367)
- Strony - Dodawanie nowej strony (367)
- Podsumowanie (369)
- Wykres pozycji (370)
- Dzienne pozycje (371)
- Raporty (372)
- Alerty (372)
- Zadania (372)
- Bonusy (372)
- 4.8. Podsumowanie (373)
- 5.1. Wstęp (375)
- 5.2. Brand24 (376)
- Tworzenie projektu (377)
- Ustawienia projektu (377)
- Wzmianki (377)
- Podsumowanie (378)
- Analiza (378)
- Źródła (379)
- Cytaty (381)
- Porównanie (381)
- Raporty (381)
- 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma (382)
- Rejestracja wizytówki (384)
- Strona główna (385)
- Wpisy (385)
- Informacje (386)
- Statystyki (387)
- Jak klienci szukają Twojej firmy (388)
- Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę (388)
- Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę (388)
- Działania klientów (389)
- Zapytania o trasę (390)
- Rozmowy telefoniczne (391)
- Wyświetlenia zdjęć (391)
- Liczba zdjęć (391)
- Opinie (391)
- Wiadomości (391)
- Zdjęcia (392)
- Produkty (393)
- Usługi (393)
- Pozostałe sekcje (394)
- 5.4. Podsumowanie (395)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści (19)
Rozdział 2. Analiza konkurencji (75)
Rozdział 3. Audyt SEO (139)
Rozdział 4. Raportowanie wyników (305)
Rozdział 5. Dodatek (375)
Zakończenie (397)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.46 zł
42.90 zł(-36%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Paweł Cengiel (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii