Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!
Książka w mediach:
Milion Kobiet
Dobrostan podcast
Idealne książki na Majówkę
Bookstagram - Recenzja
Książka z zakładką
Przeczytam 52 książki
Różnorodne o prawdziwym wizerunku kobiet
Uważnie czytam - Bookstagram
Pozytywny wolumin - Bookstagram
Książka na drogę - Bookstagram
Ciambella czyta - Bookstagram
Ciambella czyta - Rolka recenzentki- Bookstagram
Mama lubi czytać - Bookstragram
Iwona W - Bookstagram
Books Pleasure Bookstagram
Aneta_w_trasie Bookstagram
Wybrane bestsellery
-
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także mar...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
27.45 zł
49.90 zł(-45%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Justyna Bakalarska-StankiewiczJustyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Ebooka "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: aneta_w_trasie Goraj AnetaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz napisała książkę tak bardzo potrzebną nam kobietom. Mnie szczególnie zaciekawił rozdział o reklamach i tego jak w nich są przedstawiane kobiety. I tutaj muszę przyznać rację autorce iż niestety kobiety w reklamach są zdecydowanie traktowane przedmiotowo i stereotypowo. Nie wspominając już o tych reklamach gdzie kobieta jest obiektem seksualnym. Niektórzy z Was pewnie pamiętają reklamy na bilbordach, jednej ze znanych marek napojów energetycznych. Wiemy nie od dziś, że ses się sprzedaje... I niestety boli mnie tak bardzo gdy patrzę na to z boku gdzie kobieta sprowadzona jest do roli kury domowej, która usługuje mężczyźnie. Ale, ale więcej już musicie sami przeczytać. Książkę czyta jest bardzo szybko i lekko, tym bardziej zachęcam do jej lektury!
-
Recenzja: @przeczyt.ana Prajs MajaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
,,Różnorodne- o prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu” Justyna Bakalarska- Stankiewicz 🩷⚘️ Znacie książki z kodami kreskowymi ukrytymi w treści? To moja druga taka i niezmiennie jestem nimi zachwycona. Prawdziwe powieści XXI wieku! 🤯 Zeskanowanie kodu odsyła do artykułów lub filmów z Youtube, które rozwijają omawiane zagadnienia. Cudowny pomysł! 🔥 Jeśli nie znacie takich innowacji to zachęcam do zapoznania się 🥰 ,,Różnorodne” jest kobiecym manifestem, który powinien przeczytać każdy. Autorka porusza wiele ważnym tematów, wspierając się dowodami naukowymi i danymi statystycznymi. Zwraca uwagę na kwestię nieodpłatnej pracy wykonywanej przez kobiety- sprzątanie, gotowanie, pranie, zajmowanie się dziećmi. ,,Kobiety poświęcają na nią od 3 do 6 godzin dziennie, zaś w przypadku mężczyzn czas ten wynosi średnio od 30 minut do 2 h dziennie.” Ogromna różnica, prawda? 😳 Justyna pisze też o braku równości płac. ,,W 2022 roku luka nieskorygowana, czyli różnica między zarobkami przeciętnej Polki i przeciętnego Polaka, wynosiła 8.7%”. Do każdego tematu załącza ,,Case Study” i na przykładzie reklam pokazuje, jak znane firmy starają się rozpowszechniać i przeciwdziałać problemowi za pomocą mediów społecznościowych. 😎 Jako specjalistka od spraw marketingowych radzi nam, aby częściej korzystać z ogólnych sformułowań, a nie nacechowanych płciowo (głównie używa się męskich form). Zamiast ,,Czy korzystałeś już naszej oferty” możesz zapytać ,,Czy korzystasz z naszej oferty?”. Faktycznie brzmi to dużo lepiej i jest uniwersalne. Chętnie wykorzystam porady autorki w życiu codziennym.🩷 Dzięki króciutkiej książce wiele się dowiedziałam. Poznałam zjawisko femvertisingu, o którym wcześniej w ogóle nie słyszałam. A czy ty wiesz, co to takiego? ,,Tworzenie produktu specjalnie dla kobiet staje się alternatywą dla zwykłego produktu. To, co powstaje jako standardowy produkt z zasady kierowane jest do mężczyzn”. Jeśli lubicie czytać i czerpać z książek wiedzę o otaczającym was świecie, to powinniście sięgnąć po ,,Różnorodne” 💝
-
Recenzja: Ciambellaczyta Schabowska IzabelaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jestem kobietą. Jestem marketerką. Jestem partnerką, przyjaciółką i córką. Jestem nieznajomą w tramwaju, przechodniem na ulicy i nieistotną częścią krajobrazu. Jestem kobietą i bywam oceniana. Na ulicy słyszę zaczepne komentarze od nieznajomych mężczyzn. Brak mi pewności siebie, a wystąpienia publiczne przez wiele lat zostawiałam moim kolegom z pracy. Nalegałam, byśmy do działu zatrudnili chłopaka, bo lepiej wypadałby na spotkaniach. Na studiach magisterskich musiałam uczestniczyć w zajęciach, na których wykładowca na każdych zajęciach obrażał kobiety. Przykład jego monologu: “Jak mężczyźni kupują pralkę? Sprawdzają parametry techniczne, jakość i wykonanie. A co jest ważne dla kobiet? To, czy paznokcie zmieszczą się im do szufladki na proszek!”. Na porządku dziennym było podkreślanie, jak to mężczyźni podchodzą do zakupów zadaniowo (wchodzą, biorą i wychodzą), a kobieta chodzi do galerii, bo nie ma co robić. Mogłabym wymieniać tego więcej. Najważniejsze, jest to, że mamy 2024 rok, a my, kobiety, nadal czujemy się niepewne, niedoceniane i często - nie tylko w świecie marketingu - lekceważone i niewidoczne. Sporo książek marketingowych przewinęło się przez moje ręce. Jedne zapamiętałam bardziej, inne mniej, ale ta… ta zostanie ze mną na długo, bo dawno nie miałam w rękach takiej konkretnej, sensownej i napakowanej wiedzą książki. 200 stron, a na każdej z nich znajdziecie coś, co Was zadziwi, zszokuje, zasmuci i wkui (tak było w moim przypadku, to nie była irytacja ani złość, a czyste wkuenie). Czytając ją, co chwilę biegałam do partnera, by przeczytać mu fragmenty książki. Nie było tam ani jednego zbędnego zdania. Teraz konkrety: O czym jest ta książka? O stereotypach dotyczących kobiet i o tym, że nadal często im ulegamy. O tym, że świat, w którym żyjemy, jest tworzony przez mężczyzn i dla mężczyzn. O konsekwencjach, jakie za tym idą. O nieprawdziwych, stale powtarzanych schematach, takich jak: niebieska krew menstruacyjna, naiwne księżniczki Disneya, wiecznie chore babcie i kobiety, które stale zajmują się domem i dziećmi. O tym, że my, kobiety, zarabiamy mniej. Pracujemy więcej. Mamy mniej czasu dla siebie. O niesprawiedliwościach, ale nie tylko w reklamie. Co o niej myślę? Myślę, że powinnaś bądź powinieneś ją przeczytać. Serio. Zajmie Ci to dwie godziny, a wiedza dzięki niej zdobyta będzie znacznie cenniejsza, niż godziny spędzone na wykładach czy kursach. To życiowa, konkretna, pełna danych i badań pozycja, która pokazuje, że mimo roku 2024 i wieeeelu zmian poglądowych, które już się w świecie dokonały, to nadal trzeba dużo pracować nad tym, by polepszyć wizerunek kobiet w przekazach reklamowych. By polepszyć wizerunek kobiet w naszych własnych głowach. Znajdziesz tam przykłady kampanii wielu marek, które zwróciły uwagę na ten problem, odnośniki do innych książek, nawiązania do starożytności, innych religii - znajdziesz tam pełen przekrój wiedzy, który wyczerpuje temat (w 200 stronach, przypominam). Za kilka dni Międzynarodowy Dzień Kobiet i z tej okazji życzę Wam, drogie Kobiety, byście chciały więcej, miały więcej i robiły mniej, ale za więcej pieniędzy i uznania. By żaden facet nigdy nie stawał na Waszej drodze, byście wyciągały łapki po to, co Wasze i nigdy nie obawiały się tego, co ktoś może o Was pomyśleć. Byście przede wszystkim dbały o siebie, myślały o sobie i mówiły o sobie dobrze. Byście zawsze były ukochane i szczęśliwe. A ja, skromnie życzę sobie (i autorce), by tę książkę przeczytało jak najwięcej osób, bo naprawdę, naprawdę jest to książka warta przeczytania.
-
Recenzja: Książka z zakładką Ciecierska NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Usłyszeliście kiedyś stwierdzenie, że dana praca jest męska lub damska? Albo, że mężczyzna jest od zarabiania i utrzymania domu i rodziny, a kobieta powinna dbać o dom, męża i dzieci? Myślę, że większość osób to chociaż raz w życiu usłyszało i powiem Wam, że jest to przykre, jak są traktowane kobiety, mimo, że mamy XXI wiek. Nie sądziłam, że aż tak bardzo mężczyźni mają łatwiej. Teraz po przeczytaniu tej książki zaczynam zauważać mnóstwo sytuacji, gdzie kobieta jest tą ‘’słabszą płcią”. Widać to m.in. w pracy, gdzie kobieta idąc na urlop macierzyński musi zająć się noworodkiem, gdzie nie pracuje przez dwanaście miesięcy, a często się zdarza, że i dłużej, gdyż nie ma kto się zająć dzieckiem. Mężczyzna w tym czasie pracuje, żeby zarobić na godne życie rodziny, lecz to nie oto chodzi. Kobieta też chce się rozwijać, chce pracować, zarabiać, a nie siedzieć w domu i być na utrzymaniu męża. Oczywiście są różne sytuacje, gdzie małżeństwa nie mają innego wyjścia i muszą tak działać, lecz nie zawsze są wtedy szczęśliwi. Nie do pomyślenia jest to, że w niektórych krajach wschodnich kobieta cały czas jest własnością męża, który może robić z nią co chce. W książce jest pełno stwierdzeń, które są wartościowe, natomiast pełno jest też przerażających fragmentów, które opisują nasz świat. W trakcie czytania z wieloma rzeczami się zgadzałam. Ta książka opisuje przykrą prawdę. Według mnie każdy powinien być traktowany jednakowo. Nie ważne czy jest to kobieta czy mężczyzna, każdy jest człowiekiem. Jest to książka zdecydowanie dla obu płci, dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2335-3, 9788383223353
- Data wydania książki drukowanej:
- 2024-02-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1308-0, 9788328913080
- Data wydania ebooka:
- 2024-02-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 187738
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Kategoria wiekowa: 16+
Spis treści książki
Od autorki
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety
Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn
Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki
Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet
Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej
Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju
Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie
Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu
Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu
Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki
Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej
Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+
Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn
Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości
Lista lektur na dobry początek
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Justyna Bakalarska-Stankiewicz (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)