Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zobacz różnicę! [konkurs]

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej


Steve Jobs był inny niż większość z nas. Bezkompromisowy wizjoner, który miał dar tworzenia przedmiotów równocześnie użytkowych i pięknych w swej prostocie. Firma, którą zbudował nie ma klientów – ma wyznawców! Po nowe produkty Apple w dniu premiery ustawiają się kolejki. Flagowe sklepy firmy wyglądają bardziej jak świątynie, niż punkty handlowe. Urządzenia z jabłuszkiem są od lat obiektem pożądania gadżeciarzy na całym świecie i zarazem solą w oku konkurencji Apple, która zmuszona jest oferować swoim klientom „applopodobne” telefony, odtwarzacze muzyczne czy laptopy. Niewątpliwy i bezapelacyjny sukces.


Pytanie brzmi – dlaczego to właśnie Jobsowi się udało?


Na to pytanie próbują odpowiedzieć autorzy komiksu pt. Zen Steve'a Jobsa skupili się na wydarzeniach roku 1985, tuż po tym, jak Jobs został usunięty z firmy. Spędził wtedy kilka miesięcy w towarzystwie kapłana zen Kobuna Chino Otogawy, buntownika i indywidualisty świata buddyzmu, zafascynowanego projektowaniem i sztuką. Twórcy komiksu stawiają tezę, że to Otogawa przyczynił się do wewnętrznej przemiany Steve’a Jobsa, która pozwoliła twórcy potęgi Apple’a spojrzeć inaczej na zagadnienia designu i funkcjonalności przedmiotów codziennego użytku.


Wszystko dlatego, że Steve Jobs dostrzegł różnicę. Skoro on mógł, Ty także możesz!





Jakie jest Twoje zadanie?


Spójrz od innej strony na dowolny przedmiot codziennego użytku i dostrzeż różnicę. Jak mp3 stało się iPodem, telefon komórkowy iPhonem a woda zmieniła się w iWater... Ty wybierz i opisz nam w kilku zdaniach jeden ze służących nam na co dzień sprzętów zmieniając go w iSprzęt... iParasol, iEkspres do kawy, iKołdra... co chcesz. Ma być funkcjonalnie, prosto i... niekoniecznie poważnie. Jeśli tak wolisz, wybrany iSprzęt możesz także narysować.


Na Twoją wypowiedź wysłaną na adres: onepress@onepress.pl w temacie maila wpisując: Konkurs zobacz różnicę. Na Twoją wypowiedź czekamy do 25 czerwca b.r. Trzy najciekawsze wypowiedzi nagrodzimy pakietami książek o Zen i designie. Oraz oczywiście komiksem o Stevie Jobsie!


Nagrody:


Logo design love

Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Zen prezentacji - pomysły i projekty

Ta wyjątkowa książka nauczy Cię, jak połączyć metody przekazywania informacji z prostotą i mądrością filozofii zen. Dowiedz się, jak za pomocą grafiki wywrzeć odpowiednie wrażenie i stworzyć sugestywny slajd. Sprawdź, w jaki sposób przy użyciu elementów tekstowych i obrazów kierować uwagę słuchaczy na wybrane przez Ciebie tematy. Poznaj tajniki urozmaicania prezentacji poprzez staranną animację slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogać swoją świadomość w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki.
Zen Steve'a Jobsa

Steve Jobs (1955 – 2011), współzałożyciel Apple’a, wywarł olbrzymi wpływ na wielu ludzi, a jego życie otoczone jest aurą mitu. Jednak Jobs, postać dziś już niemal legendarna, nie osiągnął swojego sukcesu w pojedynkę - w dużej mierze zawdzięczał go współpracy z projektantami, inżynierami i myślicielami. Zen Steve’a Jobsa to historia znajomości tytułowego bohatera z jedną z takich osób - Kobunem Chino Otogawą.

Zatem nie czekaj - wycisz swój umysł, otwórz na wewnętrzne doznania, zobacz różnicę i wygraj nagrodę! Niczym twórca potęgi Apple w komiksie:




regulamin konkursu