Oficyna Wydawnicza „Humanitas" jest prężnie działającym wydawnictwem naukowym o międzynarodowej randze. Od ponad kilkunastu lat z powodzeniem wprowadza na polski i światowy rynek monografie, podręczniki akademickie, skrypty dla studentów, materiały konferencyjne oraz czasopisma naukowe, w tym periodyki znajdujące się na liście czasopism punktowanych Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Publikacje Oficyny dotyczą tematycznie w szczególności zagadnień zarządzania, ekonomii, prawa, pedagogiki, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, filologii angielskiej, politologii, filozofii. Autorami wydawanych prac są naukowcy związani z Wyższą Szkołą Humanitas, ale także innymi ośrodkami naukowymi z Polski i zagranicy. Nakładem Oficyny ukazało się m.in. pierwsze polskie wydanie książki „Globalizacja. Krytyczne wprowadzenie" autorstwa Jana A. Scholtego - jednego z najwybitniejszych światowych specjalistów w dziedzinie globalizacji, profesora na Wydziale Nauk Politycznych o Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warwick w Wielkiej Brytanii. Oficyna WSH, oprócz działalności wydawniczej, prowadzi także - wspólnie z Biblioteką WSH - aktywność naukową i popularyzatorską: przygotowuje konferencje i seminaria, wieczory autorskie, konkursy czytelnicze, kampanie społeczne, akcje charytatywne. Oficyna jest jednostką aktywną, prorozwojową, na stałe wpisaną w panoramę instytucji naukowych województwa śląskiego.
Wyższa Szkoła Humanitas - ebooki
-
MODELE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W WYBRANYCH PAŃSTWACH EUROPEJSKICH
-
Świat nowych technologii. Czy sztuczna inteligencja zdominuje życie człowieka?
-
Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
-
WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM W ORGANIZACJACH
-
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA
-
ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI
-
ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ
-
Procesy komunikacyjne
-
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci
-
Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach
-
Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
-
Prasa w systemie politycznym Drugiej Rzeczypospolitej (1918-1939)
-
Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice
-
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji
-
ZARZĄDZANIE JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W WARUNKACH GOSPODARKI RYNKOWEJ
-
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie
-
Partycypacja społeczna we współczesnym samorządzie terytorialnym
-
Polityka senioralna w jednostkach samorządu terytorialnego
-
Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas
-
Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu "Samorządowy Lider Edukacji"
-
Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia
-
Systemy medialne krajów bałkańskich
-
Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej
-
Media w Zagłębiu Dąbrowskim. Tradycje i współczesność
-
Lekcja Modzelewskiego
-
Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego
-
Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny
-
Europa Obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej
-
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP
-
Nowoczesne koncepcje zarządzania
-
POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH
-
Young Scholars on Theoretical and Applied Linguistics: Research Projects
-
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej
-
Problemy konwergencji mediów II
-
Polityka równości płci na szczeblu samorządowym