Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej to jeden z oddziałów Biblioteki Politechniki Łódzkiej. Rocznie wydaje ok. 65 publikacji: wśród nich są monografie i czasopisma naukowe, podręczniki i skrypty oraz materiały konferencyjne. Wydawnictwo wydaje szereg czasopism naukowych w serii Monografie Politechniki Łódzkiej, a także podręczniki, skrypty, materiały konferencyjne i czasopisma naukowe. Do 2015 roku wydawana była też seria Rozprawy Naukowe. Nowosci wydawnicze sprzedawane są w księgarni stacjonarnej oraz sklepie online, a wiele z publikacji dostępnych jest online, w trybie Open Access, za pośrednictwem repozytorium lub biblioteki cyfrowej CYBRA.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej - ebooki
Tytuły książek wydawnictwa: Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
-
Promocja
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków. W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z którymi muszą radzić sobie współcześni zarządzający. W ro(27,34 zł najniższa cena z 30 dni)
27.30 zł
42.00 zł (-35%) -
Promocja
Skrypt jest wyborem z szerokiej gamy tematów związanych z problematyką zarządzania przedsiębiorstwem. W założeniu autorów ma stanowić inspirację dla czytelników do dalszego samodzielnego poszerzania wiedzy z tego zakresu. Służy temu również bogata baza literaturowa zawierająca najważniejsze pozycje z zakresu nauk o zarządzaniu.(13,38 zł najniższa cena z 30 dni)
13.00 zł
20.00 zł (-35%) -
Promocja
"Nie ulega wątpliwości, że Polska od ponad 30 lat przeszła długą i skomplikowaną drogę przemian społeczno-ekonomicznych. Jednak w dalszym ciągu, pomimo znacznego postępu, mamy jedną ze słabiej rozwiniętych gospodarek UE, a poziom zamożności społeczeństwa znajduje się na relatywnie niskim poziomie. Wskaźniki w zakresie innowacyjności, w tym ska(14,32 zł najniższa cena z 30 dni)
14.30 zł
22.00 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza praca jest efektem wieloletniego zainteresowania autorki problematyką przejęć oraz zmian organizacyjnych wynikających z omawianych w książce transakcji, ze szczególnym uwzględnieniem sfery personalnej. Prowadzone w ramach tej monografii analizy dotyczą jedynie wybranego wycinka problematyki, którą współtworzą skomplik(41,71 zł najniższa cena z 30 dni)
41.60 zł
64.00 zł (-35%) -
Promocja
Monografia przybliża zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstwa w świetle jego aktywności marketingowej na rynku, uwzględniając zarówno relacyjny, jak i proekologiczny aspekt tych działań. W trzech rozdziałach omówiono kolejno: wizerunek przedsiębiorstwa, public relations oraz zielony marketing, a szczegółowo(12,46 zł najniższa cena z 30 dni)
12.36 zł
19.01 zł (-35%) -
Niniejsza monografia wpisuje się w nurt badań nad praktycznym wykorzystaniem metodologii zarządzania projektami do usprawniania działań organizacyjnych i składa się z dwóch części, z których pierwsza ma charakter teoretyczny, a druga ma charakter empiryczny.
-
Promocja
Oddajemy w Państwa ręce monografię naukową pod tytułem Zarządzanie przedsiębiorstwem wobec współczesnych wyzwań technologicznych, społecznych i środowiskowych. Publikacja ta jest zbiorem dwunastu opracowań naukowych, stworzonych w części przez pracowników Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Łódzkiej, a t(17,73 zł najniższa cena z 30 dni)
17.55 zł
27.00 zł (-35%) -
Monografia składa się z dwóch części. Część pierwsza, poświęcona wybranym aspektom funkcjonowania jednostki w sytuacji zagrożenia, obejmuje cztery rozdziały, w których zaprezentowane zostały zagadnienia związane z problematyką wypadkowości, psychologiczne aspekty związane z bezpieczeństwem, omówione zostały istotne czynniki wpł
-
Promocja
Monografia wieloautorska pod redakcją naukową Anity Fajczak-Kowalskiej zawiera dwanaście rozdziałów poświęconych szerokiej problematyce powiązań pomiędzy logistyką a rozwojem współczesnych przedsiębiorstw. Mowa tu m.in. o rynku e-commence w Polsce, sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw transportowych, zrównoważonym łańcu(9,79 zł najniższa cena z 30 dni)
9.75 zł
15.00 zł (-35%) -
Promocja
Tematyka monografii ma silny związek ze współczesnymi zagadnieniami dotyczącymi logistyki i mieści się w zakresie dyscypliny naukowej ,,nauki o zarządzaniu i jakości” lub ,,inżynieria lądowa i transport”. Monografia ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem wykorzystana przez badaczy różnych specjalności, zajmuj(10,15 zł najniższa cena z 30 dni)
9.75 zł
15.00 zł (-35%) -
Promocja
The main purpose of this monograph is to present the concept of brand and the strategies of brand management, with particular emphasis on the importance of brand elements, brand identity and brand promotion. This monograph has resulted in two important contributions. Froma theoretical standpoint, it has contributed to brand management concept an(13,05 zł najniższa cena z 30 dni)
13.00 zł
20.00 zł (-35%)