Złota 10. Onepress wybrana i zrabatowana - o 40% :) |
|
Drogi Czytelniku,
Startujemy z akcją Złota 10. Onepress. Mamy nadzieję, że wczoraj i Ty oddałeś swój głos na naszym fanpage'u :) Dziś zrabatowaliśmy cenę 10 tytułów,
które zdobyły największą liczbę głosów we wczorajszym konkursie, o 40%! I to oba formaty: książki papierowe i drukowane. Promocja obowiązuje tylko 26.08. i 27.08.
Tutaj znajdziesz wybrane tytuły: KLIK »
Ale to nie koniec atrakcji na dziś :) Znasz już Editio - to pod tą marką wydajemy reportaże, powieści, felietony i biografie.
Dziś postanowiliśmy przybliżyć Ci więcej tytułów Editio, żebyś mógł rozsmakować się również w zupełnie innej niż onepressowa literaturze :)
W dniach 26-27.08. wszystkie ebooki tej marki możesz kupić w cenie 14,90 zł.
Tytuły znajdziesz tutaj »
Wspaniałych literackich przygód i nauk z nich wyniesionych życzy
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
W Złotej 10 Onepress znajdziesz m.in.:
|
|
|
Cząstki przyciągania
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych.
|
|
Jak pisać teksty które porwą tłumy
Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
|
|
Jesteś start-upem
Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego.
|
|
Książka dla skutecznych szefów [wydanie II rozszerzone]
Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje, oraz listy kontrolne, będące niezbędnym narzędziem pracy współczesnego menedżera.
|
|
Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży [wydanie II]
Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
|
|
|
|