Konkurs, dzień darmowej dostawy i szkolenie |
|
Mayday! Ogłaszamy konkurs! Do wygrania atrakcyjne nagrody
Szkolenie, audyt, ocena ratingowa czy pomoc w opracowaniu strategii rozwoju sprzedaży?
Wybór należy do Ciebie. Chris Kraft, autor "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży" odwiedzi Twoją firmę i będzie służył pomocą.
Zasady:
1. Wystarczy kupić książkę "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży" Chrisa Krafta.
2. Zrób zdjęcie zakupionej książki "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży".
3. Wejdź na nasz post na Facebooku (kliknij tutaj).
4. W komentarzu pod postem (tutaj) wklej zdjęcie książki i odpowiedz na pytanie: co może być hamulcem sprzedaży?
Trzy najlepsze wpisy zostaną wybrane przez autora i nagrodzone (do wyboru): szkoleniem/audytem/oceną ratingową lub opracowaniem strategii rozwoju dla Twojej firmy.
Czas trwania konkursu - od 17.10 do 31.10. Ogłoszenie wyników - 3.11 - na naszym Facebooku (kliknij tutaj). Ustalenie terminu realizacji nagrody nastąpi w grudniu 2016 pomiędzy autorem a zwycięzcami.
Kup książkę
Przeczytaj darmowy fragment
Trzy dni darmowej dostawy!
Wszystkie zamówienia złożone w dniach 18-20.10. dostarczamy za darmo! Darmowa dostawa dotyczy wyłącznie zamówień krajowych.
Link do promocji
Marzy Ci się wyjątkowe szkolenie z e-sprzedaży? Sprawdźć jesienną edycję "E-biznesu do Kwadratu" - cyklu świetnych szkoleń, prowadzonych przez Maciej Dutko (a zarazem redaktora i autora "Biblii e-biznesu 2. Nowy Testament"). Helion jest patronatem wydarzenia
Zapisy trwają!
Edycja XIX: 22 października 2016 – Wrocław
Edycja XX: 30 października 2016 – Gdańsk
Edycja XXI: 5 listopada 2016 – Poznań
Edycja XXII: 12 listopada 2016 – Kraków
Edycja XXIII (specjalna): 25 listopada 2016 – Bangkok, Tajlandia (edycja w ramach konferencji “Biznes Ponad Granicami”; zapisy trwają)
Więcej informacji znajdziecie tutaj
|
|
|
Konwersja w e-commerce
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.
O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia!
Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.
To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.
|
|
Filozofia Kaizen. Małymi krokami ku doskonałości
Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym wyjściem dla osób, które nie lubią rewolucyjnych zmian wokół siebie. Umożliwia rozwijanie się i osiąganie celów bez dużego wysiłku i bez lęku, że coś może pójść nie tak.
|
|
Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą
Uważność, koncentracja i umiejętność świadomego podejmowania decyzji należą do najważniejszych kompetencji każdego menedżera. W trudnym i wymagającym środowisku biznesowym są one wręcz na wagę złota. Sęk w tym, że niełatwo osiągnąć stan, w którym te kompetencje stają się naszą drugą naturą. Przy odrobinie uporu i systematycznej pracy nad uważnością można jednak wykształcić w sobie nowe nawyki, właściwe strategie działania oraz kierowania swojej uwagi na najważniejsze kwestie. Można nauczyć się żyć bardziej świadomie, w pełni doświadczać rzeczywistości i rozumieć własne emocje oraz zachowania. To właśnie oferuje nam trening mindfulness.
|
|
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
|
|
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!
|
|
|
|