W Walentynki w parach taniej :) |
|
Drogi Czytelniku!
U nas w Walentynki nie znajdziesz serduszek, za to książki w parach jak najbardziej.
Od dziś do 14. lutego, przy zakupie 2 książek wydanych przez nasze wydawnictwo, tańszą z nich otrzymasz z 50% rabatem! Zniżka działa na co drugą książkę lub ebook :) Sprawdź: strona promocji
W końcu w parach taniej - teraz również w naszej księgarni!
Zerknij koniecznie na nasze BESTSELLERY i NOWOŚCI
Owocnych przygotowań do dnia zakochanych - również tych zakochanych w książkach :)
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka
Przyszły inwestor zwykle starannie sprawdza, z kim ma do czynienia. I tu zaczynają się schody… Jak bowiem sprawdzić wiarygodność i wartość organizacji, która dopiero co pojawiła się na rynku? Czy w ogóle istnieją jakieś rzetelne metody takiej wyceny? I jak właściciel startupu może się do niej przygotować?
|
|
Przychodzi Budda do baru.
Jeśli chcesz czerpać z życia pełnymi garściami i szukasz dla siebie najlepszej drogi, ta książka będzie Twoim przewodnikiem po wyboistych ścieżkach. Poznaj proste techniki medytacyjne, by wykorzystać pełną moc swojego umysłu i ciała.
|
|
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca
Pokolenia to książka o pewnej polskiej rodzinie i jej historii w dwudziestym wieku. Równocześnie jest to opowieść o wielu rodzinach. Niejeden Czytelnik znajdzie tu bowiem ślady własnych przodków. W końcu wielu z nas wywodzi się z takich maleńkich wiosek przycupniętych nad spokojnymi wodami przyjaznych rzek…
|
|
Sztuka rynkologii
Jacek Kotarbiński — uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu.
|
|
Go global!
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
|
|
|
|