Tylko w Walentynki książki w parach taniej! |
|
Drogi Czytelniku!
U nas w Walentynki nie znajdziecie serduszek, ale za to będą prezenty!
Do każdego zakupu, jakiego dokonacie w naszej księgarni 14 lutego, możecie dobrać dowolną książkę z listy, która wyświetla się w koszyku pod zamówieniem!
Jedna gratisowa książka przypisana jest do jednorazowego zamówienia, niezależnie od jego wartości lub ilości zamawianych książek. Nie ma limitu zamówień.
Odwiedź stronę promocji >>
Owocnego parowania!
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
|
|
Urodziłeś się bogaty
Międzynarodowy bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty wiedzie cię przez wszystkie najważniejsze zasady, jakie powinieneś opanować, by móc odblokować przeogromne bogactwo potencjału, który w sobie masz.
|
|
Skuteczne social media
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw.
|
|
Wygraj wojnę o umysł klienta
Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta. Neurobranding, neurowriting, neurodesign, neurolingwistyka i wiele, wiele więcej.
|
|
Życie na szóstym biegu!
Popatrz na siebie - jesteś osobą inteligentną, masz doświadczenie, kwalifikacje i potencjał. Co zatem powstrzymuje Cię przed odniesieniem sukcesu, przed rzuceniem tłumów na kolana, przed wyprzedzeniem konkurencji? Czyżby hamowała Cię obawa przed niepowodzeniem, brak pewności siebie, niska samoocena, nieśmiałość? A zatem czas rzucić im ostateczne wyzwanie i pokonać w bezpardonowej walce!
|
|
|
|