|
Autor: Scott Blanchard, Madeleine Homan
Format: A5, stron: 272
Cena książki: 37.00 zł
|
|
|
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu
Z upływem czasu życie staje się coraz bardziej skomplikowane. Rzadziej cieszymy się z tego, co kiedyś było tak ważne. Próbujemy usprawiedliwiać się nadmiarem zajęć, zbyt małą ilością czasu i nawałem obowiązków. Czy na pewno tak jest? Czy przypadkiem nie poddajemy się prozie życia tylko dlatego, że nie widzimy innego wyjścia i biernie akceptujemy taki stan rzeczy?
Ta książka jest przewodnikiem dla tych, którzy chcą zmienić swoje życie. Jej autorzy, doświadczeni trenerzy i konsultanci, przedstawiają techniki wzmacniania pozytywnych cech i pozbywania się słabych stron. Opisują metody wyznaczania i osiągania celów, ustalania granic obszaru osobistego oraz doskonalenia umiejętności przywódczych. Uczą wykorzystywania potencjału, który tkwi w każdym z nas.
|
|
|
Autor: Agnieszka Dejnaka
Format: A5, stron: 208
Cena książki: 37.00 zł
|
|
|
Budowanie lojalności klientów
Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny.
|
|
|
Autor: Agata Stachowicz-Stanusch
Format: A5, stron: 272
Cena książki: 39.00 zł
|
|
|
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę
Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały.
Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.
|
|
|
Autor: Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes
Format: A5, stron: 320
Cena książki: 47.00 zł
|
|
|
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu
Prace nad utworzeniem mapy ludzkiego genomu dobiegają końca. Naukowcy wyizolowali geny sukcesu zawodowego -- chęci do pracy, dobrej komunikacji z innymi, pociągającej osobowości, zaufania do własnego instynktu czy tolerancji ryzyka. Wreszcie możesz poznać swoją przyszłość uwarunkowaną przez geny bez sięgania po karty tarota i wróżenia z fusów.
Z tą książką poznaj historie ludzi, którzy odkryli, a potem zaczęli wzmacniać swoje naturalne predyspozycje. Dowiedz się, czy jesteś szczęśliwym posiadaczem DNA sukcesu i jak możesz je korygować.
|
|
|
Autor: Carl Shapiro, Hal R. Varian
Format: B5, stron: 368
Cena książki: 49.00 zł
|
|
|
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej
To pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej i przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej, rekomendowany przez dyrektorów firm Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com.
Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. I Ty skorzystaj dziś z ich doświadczenia!
|
|
|
Autor: Brian Sher
Format: A5, stron: 288
Cena książki: 34.00 zł
|
|
|
O czym wiedzą bogaci i dlaczego trzymają to w tajemnicy?
Obserwujesz bogatych i zastanawiasz się, jak oni to zrobili, że mają pieniądze, a na dodatek nie pracują zbyt intensywnie. Ci, którzy zdobyli fortunę własnymi siłami, wyruszyli w podróż tak wymagającą i ambitną, że ich życie nabrało nowego sensu. Stworzyli sieć złotych kontaktów i nauczyli się z niej korzystać. Przyjęli właściwe postawy życiowe, a zarobione pieniądze pomnożyli, a nie roztrwonili.
Brian Sher poznał sekrety ludzi zamożnych. Przestudiował tysiące książek poświęconych sukcesowi w biznesie i osobiście poznał ich autorów. Organizował międzynarodowe seminaria z udziałem wybitnych menedżerów i inwestorów. Czerpał wiedzę z pierwszej ręki. Skorzystaj z tej kopalni doświadczenia!
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób,
otrzymujących informacje o nowościach i promocjach onepress.pl.
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|