Czy wiesz jak uniknąć sytuacji, w której Twoja nowość znika z rynku równie szybko, jak się pojawia?
Nie martw się...ten problem istnieje w każdej branży, zaczynając od książek, na narzędziach kończąc. Jeżeli uda się, że produkt faktycznie odniesie sukces, jego gwiazda świeci przez jeden sezon. Po pięciu latach nikt nie ma go już w pamięci.
Z drugiej zaś strony, każdy z nas potrafi wymienić film bądź książkę, do którego wielokrotnie wraca, mimo upływającego czasu. Ciekawe jest to, że te ponadczasowe hity w czasie swojej premiery nie cieszyły się popularnością. Siłą i miarą ich sukcesu jest upływający czas i stopniowy wzrost wartości.
W takim razie naturalnym wydaje się pojawiające się pytanie, jak stworzyć takie dzieło? Jakie mechanizmy nim rządzą?
Nie spodziewaj się poznania gotowej recepty- takie nie istnieją. Możesz natomiast przyjrzeć się sposobom i metodom pracy najwybitniejszych umysłów, za którymi stoją największe bestsellery ostatnich lat. Być może dasz się przekonać, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które przysporzą wiernych odbiorców na wiele lat.
Punktem wyjściowym jest sposób postrzegania relacji dzieła z jego odbiorcą. Między projektowaniem a marketingiem nie powinna istnieć wyraźna granica. Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka.
Dowiedz się jak:
tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers
rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek
uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedł do współczesnego kanonu
wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury
budować platformę wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
Przejdź na stronę książki >> || Zajrzyj do książki! >>
Z okazji premiery Ponadczasowego HITu Ryana Holidaya mamy dla Was niespodziankę
19 i 20 marca wszystkie książki Onepress z kategorii MARKETING kupicie 30 % taniej!
Promocja dotyczy wszystkich dostępnych formatów
|