Nie oceniaj książki po okładce! |
|
Drogi Czytelniku!
Nie kupuj kota w worku. Nie daj się nabrać na czułe słówka. Nie oceniaj książki po okładce.
Oceniaj książkę po autorze!
Spotkaj się z nim twarzą w twarz, wysłuchaj, co ma do powiedzenia, oceń, czy zna się na tematyce, o której pisze i wtedy zadecyduj, czy chcesz mieć jego książkę. Księgarnia onepress.pl uruchamia
sekcję wideo, dzięki której możesz wybrać się na spotkanie autorskie bez wychodzenia z domu.
Życzę miłego oglądania!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Nowości księgarni Onepress.pl:
|
|
|
Czy pracujesz zbyt ciężko?
Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.
|
|
Przywództwo to działanie, nie stanowisko.
Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę -- o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.
|
|
Pojedynek z ofertami
Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.
|
|
Ludzkie oblicze sprzedaży
Sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których "klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|