Kiepski Akwizytor, czy Świetny Sprzedawca? |
|
Czy wiesz, jaka jest między nimi różnica?
To proste - z tym pierwszym ludzie nie chcą rozmawiać, bo wiedzą, że zamierza im coś sprzedać, a z tym drugim chcą rozmawiać, pomimo, że wiedzą, iż zamierza im coś sprzedać.
Sprzedawco!
Reprezentancie handlowy!
Menadżerze zespołu handlowego!
Czy jesteś gotów przetestować swoją wiedzę o handlowaniu? Na najlepszych sprzedawców czekają nagrody. Rozwiąż Test Mistrza Sprzedaży przygotowany specjalnie dla Ciebie przez Arkadiusza Bednarskiego, autora książki Mistrz sprzedaży i wygraj wybraną przez siebie książkę!
Uwaga Klienci BZWBK!
Od poniedziałku 06. kwietnia do wtorku 14. kwietnia włącznie, płacicie 10% mniej za zakupy w księgarni onepress.pl. Szczegóły tutaj
Życząc miłej lektury oraz oczywiście Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
A oto kilka pozycji, które pomogą Ci stać się jeszcze lepszym Sprzedawcą:
|
|
|
Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!
Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!
|
|
Hipnotyzuj i wygrywaj!
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować.
|
|
Więcej, szybciej, z fantazją
Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!
|
|
Jak grać, by wygrać
Jeśli pracujesz jako handlowiec, doskonale wiesz, jak wyczerpujące bywa to wyzwanie. Pochłania ono mnóstwo energii i nie pozostaje bez wpływu na Twoje życie osobiste. Wiesz jednak równie dobrze, jakie to satysfakcjonujące zajęcie. Jeśli dopiero zaczynasz -- wszystko przed Tobą! Kiedy już połkniesz bakcyla, będziesz handlowcem nawet po przejściu na emeryturę.
|
|
W promocji siła!
Przeczytaj tę książkę, a nic już nie będzie dla Ciebie takie, jak dawniej. Przeczytaj ją, a klienci staną się Twoimi największymi sprzymierzeńcami. Przeczytaj, a skuteczna sprzedaż będzie Twoją najsilniejszą bronią. To unikatowe kompendium porad, metod oraz rozwiązań -- sprawdzonych i skutecznych. Kierował się nimi J.T. Barnum, genialny biznesmen i przedsiębiorca, człowiek będący jednym z filarów współczesnego marketingu. Autor, Joe Vitale opowiada nam wspaniałe i ciekawe historie z życia Barnuma. W prosty i obrazowy sposób odkrywają one przed Tobą wszystkie tajemnice i sekrety będące kluczem jego wielkiego sukcesu.
|
|
Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie
Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|